• Hou jij van spionnen? Wil jij eens het spannende leven beleven?
    Nou, hier kan je schieten, sluipen, spioneren, trainen en al de andere dingen doen die spionnen doen.
    Doe mee!
    Maak je eigen personages en laat je helemaal gaan.

    Naam Personage
    Hierin kunnen jullie met je personage doen wat jullie willen!

    Hierbuiten kunnen jullie vragen stellen.


    personages:
    3 jaar
    -Zoey Thompson (BeyondOurOwn)
    -Alexia Thompson (BeyondOurOwn)
    11 jaar:
    - Sarah Sanz (proprius)
    14 jaar:
    -Saleah Tovah (AgentDavid)
    15 jaar:
    -Dana Nieon (Buddy)
    16 jaar:
    -Alex Thompson (BeyondOurOwn)
    -Katherine Bright (LiveToday)
    -Raven Black (Petal)
    Jitse bright (BeyondOurOwn)
    21 jaar:
    -Sarina Calle (HurtedHeart)
    24 jaar:
    -Yelena Zaitseva(C18)



    De schoolvakken:
    Vaste vakken (buiten de gewone schoolvakken als wiskunde etc.

    - zelfverdediging
    - scherpschieten
    - wapens en uitrustingen (hoe wapens en uitrustingen in orde houden)
    - dril
    - overlevingstechnieken


    Extra vakken naar keuze (twee vakken kiezen)
    - techniek (voor wie niet alleen technische snufjes wil gebruiken, maar ook wil maken)
    - scherpschieten (extra)
    - gevechtsport

    vrije tijd:(minstens 1 verplicht, meer mag, maar dan heb je niet veel weekend meer)
    -paardrijden
    -schermen
    -muurklimmen
    -duiken

    [ bericht aangepast op 13 dec 2011 - 19:48 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alex Thompson
    Er kwam een meisje op ons af gelopen.
    "Zoey, kom achter me staan." mompelde ik, zodat ze me net hoorde. Ik keek naar Alexia. Ze zag er niet goed uit, helemaal niet goed. Ze zag bleek, zelfs al een beetje grauw en haar ogen waren gelukkig toe. Want ik zou het niet aangekund hebben om te zien hoe ze in het niets staarde.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alex Thompson
    Het was gewoon een meisje. Je kan niet geloven hoe opgelucht ik was, om eindelijk iemand te zien die geen vijand was. Zonder dat ik het besefte stroomden de tranen over mijn wangen. Ik keek opnieuw naar Alexia, terwijl Zoey zich aan mijn been vastklampte. Ik streek een haar uit Alexia's gezicht en merkte dat mijn hand trilde. Ik veegde de tranen weg, maar het maakte geen verschil ze werden meteen vervangen door anderen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alex Thompson
    De tranen bleven stromen, terwijl het meisje op me af kwam. Ze had een bezorgde, maar achterdochtige uitdrukking op haar gezicht. Moest ik iemand met een lijk zien zeulen zou ik zelfs niet dichterbij komen. Ja, een lijk. Ik had het begrepen. Alexia was dood. Ze was weg, net als mijn ouders. Net als mijn leven. Ik had maar 1 reden meer om te vechten en die klampte zich nu vast aan mijn been. Ze keek naar mijn betraande gezicht, maar bleef opvallend rustig.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Katherine Bright
    De jongen huilde, ik liep iets sneller op ze af. 'Gaat het?' vroeg ik bezorgd toen ik bij hun aankwam. Ik zag dat het meisje dat hij in zijn armen hield dood was en het meisje achter hem moest haar tweelingzusje zijn geweest.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Alex Thompson
    Ik schudde beduusd mijn hoofd.
    "Ik moet hier weg." mompelde ik koortsachtig en nu je het zei ik voelde me koortsig. Alsof ik elk moment kon flauwvallen, maar dat kon ik nu niet maken. we waren nog lang niet veilig.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Katherine Bright
    'Laat me je dan op z'n minst helpen.' zei ik kalm. Ik zag dat hij zich niet zo goed voelde, maar wat wil je als je het lijk van een dood meisje in je armen hebt.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Alex Thompson
    "Het is mijn zusje." bekende ik. Ik zeulde met het lijk van mijn zusje. Plots herinnerde ik me wat mijn vader ooit had gezegd.
    'Als je nergens naartoe kunt, ga dan naar de spionnenschool, ze zijn daar nog wat aan me tegoed.'
    "Ik moet naar de spionnenschool." mompelde ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Katherine Bright
    'Dan ga ik met je mee. Ik laat je niet in de steek ookal ken ik je maar net. Het voelt alsof ik je al veel langer ken en ik kan je niet aan je lot over laten.' zei ik vastberaden.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Alex Thompson
    Ik liep door, bijna niet beseffend dat ze me volgde. Ik lette wel op de kleine handjes rond mijn been. Ik wou haar niet ook kwijt.
    Ik liep nog steeds door. Straat in straat uit, met het meisje achter me aan.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Katherine Bright
    Ik zag dat het kleine meisje zich nog steeds aan de jongen zijn been vastklampte. Ik liep langzaam op haar af en tilde haar op.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Alex Thompson
    Plots voelde ik Zoey's handen verdwijnen. Ik draaide me vlug om, maar het meisje had haar gewoon opgetild.
    OK. Dat was goed, dacht ik. Zo kon ze een beetje uitrusten. Dat was goed. bleef ik in mezelf herhalen. Maar ik liet me toch tot naast haar zakken, om haar in de gaten te houden.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Katherine Bright
    'Slaap maar een beetje.' zei ik geruststellend tegen het meisje. 'Ik zal haar heus niets aandoen hoor.' zei ik tegen de jongen toen ik zijn bezorgde gezicht zag wanneer hij naast me kwam lopen.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Alex Thompson
    "Nou, sorry hoor. Mijn ouder zijn alleen voor mijn ogen vermoord en ik loop rond met hel lijk van mijn kleine zusje. En dan mag ik me niet eens zorgen maken over mijn enige overblijvende familielid?"
    Ik wou het allemaal terloops zeggen, maar mijn stem was gesmoord en de tranen stroomden opnieuw over mijn gezicht.
    Ik voelde me slap en triest en gebroken en ik was inwendig aan het sterven. Mijn krachten begaven het beetje bij beetje en ik vroeg me af of ik Alexia wel tot aan de spionnenschool kon dragen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Katherine Bright
    'Het spijt me, het was niet mijn bedoeling.' zei ik gemeend. Ik zag dat hij het moeilijk had dus voorzover ik kon sloeg ik mijn arm om hem heen om hem een beetje te troosten.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Alex Thompson
    Haar arm voelde zwaar rond mijn schouders, maar ik was toch op een vreemde manier getroost. Ik glimlachte zwak en liep door.


    “To live will be an awfully big adventure.”