• Ik zelf vindt het super irritant, als sommige jongens zichzelf stoer/leuk vinden. Dan hoef ik eigenlijk niks meer met die jongen.
    Dus waar knap jij op af?


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Lilium schreef:
    Macho's, kleuterachtig gedrag, niet te vertrouwen, van die ontzettend lage broeken, dat ze me niet serieus nemen, geen gevoel voor humor, die enkel seks willen, denken dat ze beter zijn dan ieder ander, te bezorgd over alles wat ik doe, me geen ruimte geven, roken, zuipen, bad breath, opdringerig (geen nee accepteren), kwijlen bij het zoenen, niet goed weten wat hij met me aan moet, vreemdgaan.

    Oke, lange lijst;$


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Clopin schreef:
    Van die jochies die zichzelf heel wat vinden.
    En jochies met broeken op hun schoenen waarvan je hun onderbroek ziet enzo. Dat hoef ik gewoon niet te zien enzo :'D Wannabe gangstertjes zeg maar.


    ^this


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Geen humor hebbende, niet verzorgd zijnde jongens passen niet bij mij in het rijtje.


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    macho-gedrag.


    "We're all afraid to talk about what stares at us from the dark" - Wintergirls

    Clopin schreef:
    Van die jochies die zichzelf heel wat vinden.
    En jochies met broeken op hun schoenen waarvan je hun onderbroek ziet enzo. Dat hoef ik gewoon niet te zien enzo :'D Wannabe gangstertjes zeg maar.


    Firm believer of all that is magic

    Macho's, van die bling-bling gastjes, rokers.
    En als ze echt helemaal geen gevoel voor humor hebben.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2011 - 11:33 ]


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    JB-haar; stekeltjeskapsel; zo'n laaghangende gele broek die One Direction ook vaak aanheeft (heet dat geen chino?); zo'n glimmerende diamant in het oor; haar op plekken waar je liever geen haar ziet; jongens die alleen maar van die mainstream muziek luisteren "omdat iedereen dat doet"; inhoudsloze jongens waarmee je niet kunt praten, die geen eigen mening hebben en maar wat achter de groep aansjokken; jongens die een te bekrompen wereldbeeld hebben om mij te vergezellen op midwinterwandeltochten / festivals / concerten van alternatieve bands. Oh, en jongens wier gevoel voor humor niet verder gaat dan schuine moppen en Lachen om Home Video's.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Aquila schreef:
    Gele tanden!


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Islanzadi schreef:
    JB-haar; stekeltjeskapsel; zo'n laaghangende gele broek die One Direction ook vaak aanheeft (heet dat geen chino?); zo'n glimmerende diamant in het oor; haar op plekken waar je liever geen haar ziet; jongens die alleen maar van die mainstream muziek luisteren "omdat iedereen dat doet"; inhoudsloze jongens waarmee je niet kunt praten, die geen eigen mening hebben en maar wat achter de groep aansjokken; jongens die een te bekrompen wereldbeeld hebben om mij te vergezellen op midwinterwandeltochten / festivals / concerten van alternatieve bands. Oh, en jongens wier gevoel voor humor niet verder gaat dan schuine moppen en Lachen om Home Video's.


    i agree!!


    you make everything seem so possible <3

    Slechte Nederlandse spelling. (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Jongens die zich door anderen laten beïnvloeden en geen mening hebben.


    dude, i can move my toes

    Blanke jongens die denken dat ze "nigga" zijn.


    Tell me about it, stud.

    jongens die denken dat ze beter zijn dan andere...


    I won't let you come close enough to hurt me.

    Als hij stinkt, en wanneer hij zich gedraagt als een puppy.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Jongens die hun vriendinnen "mijn hoer" ofzo noemen.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.