• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, het was leuk op school

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG iUser of bij de onderadmin van deze RPG Fayan. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:
    Renesmee = MorningGlory
    Claire = Leave
    Alice = PurpleSea
    Jane = Fayan <--- Inactief, afwezig, maakt niet uit.
    Esmé = HurtedHeart
    Rosalie = PurpleSea
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = Sephine
    Huilen = Vianna
    Didyme = HurtedHeart
    Heidi = Proprius
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Maggie = Spaarkoe
    Rebecca = xRisingStarx

    Carlisle = Fayan
    Jacob = Proprius
    Embry = Emrys
    Seth = Proprius
    Fred = kiara2
    Jasper = MissLeto
    Edward = Vianna
    Paul = SwaggerApp
    Stefan = HurtedHeart
    Quil = MorningGlory
    Emmett = xRisingStarx

    Verzonnen.
    Liesforaliar - Penelope.
    Leave - Elena.
    Leave - Avery.
    MissLeto - Hazel.
    TERRORR - Alyssda
    SwaggerApp - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte - Amy & Jason.


    Iedereen in de RPG leeft.


    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.Dankje :'D


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Ben ik weer ;'3]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [I'm back]

    [Helleuw.]

    Madeline
    De wekker rinkelde hard, ten teken dat er een nieuwe dag begonnen was. Gapend kleedde ze zich om, en liep naar beneden. Ze nam een appel, die ze overigens gewoon in haar mond propte, en griste haar fietssleutels van het keukenblad. De deur viel met een zachte klap terug in het slot. Buiten was het nog donker, waardoor ze gedwongen haar fietslicht aanzette, en opstapte. De wind sneed ruw langs haar gezicht, terwijl ze naar school fietste, en hem toen tegen het hek plaatste. Ze fatsoeneerde haar haren en liep naar binnen. Naar haar eerste les; tekenen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Seth
    Ik gaapte ik liep vast anar beneden omdat Leah vast nog een half uur in de badkamer was met haar make-up en haar. In mijn pyjama broek at ik mijn müsli en wachtte tot ik mijn haar kon doen in de badkamer. "Jij bent!" Werd er boven geroepen. In de badkamer aangekomen haalde ik mijn handen door mijn haar. Gooide wat koud water in mijn gezicht en begon toen met een beetje gell mijn kapsel wat te verbeteren. Ik deed er nooit veel aan. Ik hield niet van veel gell. Ik poetste mijn tanden, kleden me aan en liep naar school. Ik had de eerste 2 uur gym wat betekende dat we leuk rondjes mochten rennen langs de school. Hoera... Ik mocht niet klagen. Ik was de enige die het vol hield.

    [ bericht aangepast op 25 nov 2011 - 22:28 ]

    Madeline
    Ze zuchtte diep toen de bel eindelijk klonk. Het tweede uur had ze gym, het derde een tussenuur en daarna wiskunde. Vluchtig haastte ze zich naar de aangebouwde gymzalen, en liep bijna tegen Seth aan, die waarschijnlijk net klaar was. ‘Hee,’ Glimlachte ze vluchtig, voor ze verder de kleedkamer in werd geduwd door een jaloerse Jessica.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Seth
    "Hey!" zei ik en glimlachte. We hadden van onze trainer net een paar minuten pauze gekregen om uit te rusten. "Ik zie je zo!" Riep ik nog voor Jessica de deur dicht gooide. "Goed jongens, we gaan straks met de andere klas verder met het joggen." Er klonk een luid protest wat hem alleen maar meer oppepte. "Zo hoor ik het graag." riep hij. We wachtte tot ook de andere klas klaar was.

    [Abo.]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Madeline
    Ze deed haar haren in een losse vlecht, en kleedde zich om waarna ze naast een meisje naar buiten liep. Achter haar liep Jessica. Ze wendde haar blik af van de jongens die haar expres aanraakten, of nafloten. Ze vond het verschrikkelijk, en dus luisterde ze naar de coach. ‘Oke jongens, ik wil vijf kilometer op de teller. Drie keer voor je eindcijfer. en lopen!’ Bulderde hij, waarop ze mokkend begon te sprinten. Ze had een aardig goede conditie, en liep dan ook rond het middenstuk. Ze bleef in de buurt van het meisje. Onderweg waren er enkele hindernissen. Ze moesten bijvoorbeeld over een hoog hek. Dus toen ze boven was, en weer naar beneden wilde, zag ze Jessica naast haar. ‘Oeps.’ Glimlachte ze voor ze haar een duw gaf, waardoor ze haar evenwicht verloor en van het hek viel. Met de klap op haar rug werd alle lucht uit haar longen gedrukt, en het enigste wat ze nog hoorde waren geschrokken kreten van enkele klasgenoten, en de paniekerige stem van haar coach.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Seth
    Ik lag ver voorop. Ik had Madeline nog niet kunnen vinden maar als ik klaar was zou ik haar opwachten. Met gemak klom ik als eerste over het hek. "Goezo Seth!" Brulde de coach. Ik glimlachte. Toen ik aan mijn tweede hindernis wilde beginnen werd er gegilt. Ik draaide me met een ruk op en sprinte terug. Ik baande me een weg door de menigte. Madeline lag op de grond. "Jessica duwde haar!" Riepen een paar meisjes boos, andere lachte. "Niet waar!" Riep Jessica met een arrogante toon in haar stem. "Bitch." Fluisterde ik boos. "We brengen haar naar de banken, kun je lopen?" Vroeg de coach. "Ik draag haar wel." Zei ik direct. "Seth ik weet niet of je dat kan maar..." Ik liet hem niet uitpraten en tilde haar voorzichtig maar met gemak op. "Waar heen?" vroeg ik alsof ze net zo zwaar was als mijn rugzak. Hij wees en keek toen naar een paar meisjes die lachend en fluisterend naar me wezen. Jessica deed er niet aan mee. Ze keek boos en behoorlijk jaloers. Net goed voor der.

    Madeline
    Ze kreunde jammerend. Het voelde alsof er een trein over haar heen was gewalst. Haar rug kraakte bij de val niet gezond, en haar ribben staken fel tegen haar huid toen Seth haar optilde. Uit ergenis had ze haar ogen gesloten. Dat iemand haar niet mocht was erg zat, maar haar van een bijna drie meter hoog hek afduwen dat was gewoonweg.. Gestoord.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Seth
    De coach liep mee naar de banken en maakte wat plaats zodat ik haar neer kon leggen. "Ik let op haar ga jij maar weer rennen Clearwater." Ik knikte met tegen zin. "Doe maar 2 rondjes in plaats van 3 dan kan je gewoon mee renenn." Ik stak mijn duim op en sprinten terug. Ik had het warm net als bijna alle jongens toen ik aan mijn 2e rondje begon. Alex trok met een soepel gebaar zijn shirt over zijn hoofd. Een paar meisjes gilde. Met als gevolg dat de rest van de jongens op een dikkere jongen na ook zijn shirt uit trok. "Komop Seth je bent toch geen pussy?" Riep eentje. "Bang dat je niet gespiert genoen bent." Er werd gelachen. Ik haalde mijn schouders op. "You asked for it." Ik bleef staan trok mijn shirt over mijn hoofd en gooide hem in het gras. Er werd gefloten. Ik voelde me behoorlijk ongemakkelijk maar goed liever dit dan een pussy toch? "Oh my gosh hij heeft een sixpack." Zei Jessica verlekkerd. Ik had nu al spijt dat mijn shirt uit was...

    Madeline
    Ze klom overeind, ondanks haar lichaam dat hevig protesteerde. Ze staarde wazig richting het veld, waar Jessica richting Seth huppelde, en over zijn ontblote bovenlijf streelde. Ze wende haar blik af, en stond wat wankel op. ‘Ik ga naar huis.’Fluisterde ze zacht, waarna ze richting de kleedkamer wankelde, en zich langs de muur op de grond liet zakken.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Seth
    Jessica lachte aanstellend toen ze me onverwacht aanraakte. "Oh my gosh ik ook!" Riep haar beste vriendin. "Sorry maar ik ga even kijken hoe het met Madeline is." Zei ik en rende terug. "Waar is ze?" De coach keek op. "Naar de kleedkamers, zou je haar veilig thuis willen brengen Seth ze leek nogal wankel." Ik knikte. Ik gooide het shirt bij mijn spullen en liep naar de kleedkamers. Ik klopte drie keer. "Madeline?" Vroeg ik en opende toen de deur.

    Madeline
    Ze zat met haar ogen gesloten langs de deur van de douches, en ademde diep in. ‘Ga weg, Seth.’ Mompelde ze zachtjes, terwijl ze de lokken voor haar gezicht vandaan veegde. Jessica had hem harder nodig dan zij. Ze was al vaak genoeg gekwetst en dit wees uit dat ze steeds weer verkeerde keuzes maakte. Ze beet op haar onderlip, en drukte haar hand tegen haar zij,


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Seth
    Ik schudden mijn hoofd. "Ik heb de coach belooft je naar huis te brengen en ook als hij het me niet vroeg had ik het gedaan." Ik ging naast haar op de grond zitten. "Gaat het een beetje? Wat Jessica deed kon écht niet!" Je hoorde duidelijk de verachting in mijn stem. "Als je je aankleed breng ik je naar huis."

    [Ik ga verder via mijn telefoon dus ben zo weer online (:]