• Ik zelf vindt het super irritant, als sommige jongens zichzelf stoer/leuk vinden. Dan hoef ik eigenlijk niks meer met die jongen.
    Dus waar knap jij op af?


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Van die irritante trekjes, zoals de hele tijd met je been trillen, daar kan ik niet tegen.


    | Reality is for people that lack imagination |

    The penis. 8D Scary shit

    Uhm, heel veel. x] ik val bijna niet op jongens.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Jongens waarbij de broek zo goed als op hun knieën hangt, onverzorgde jongens, jongens die zonder reden een hele dag met hun trainingsbroek rondlopen, Humorloze en serieuze jongens, jongens die zichzelf dé man voelen macho's met andere woorden(cat)


    all I want is the taste that your lips allow

    Van die jochies die zichzelf heel wat vinden.
    En jochies met broeken op hun schoenen waarvan je hun onderbroek ziet enzo. Dat hoef ik gewoon niet te zien enzo :'D Wannabe gangstertjes zeg maar.


    ars moriendi

    Dat het een jongen is, lol


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Gele tanden!


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Als ze geen gevoel voor humor hebben en als ze niet te vertrouwen zijn.


    We accept the love we think we deserve.

    Vreselijk oversekste jongens, jongens die zichzelf 'mooiboy' noemen, humorloze jongens... etc


    i put the fun in funeral

    Roken


    Here & Now

    Onverzorgd, slechte humor en een te groot ego.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    schattige/bezorgde/romantische hiellenlikkers xD Ik val altijd op van die wat stoerdere jongens... dat ze het zijn, niet dat ze vinden dat ze het zijn of course. Tuurlijk een beetje lief is leuk, maar als een jongen heel romantisch is dan vind ik dat zo niet-mannelijk en gwn niet leuk.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Humorloze jongens.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Escritura schreef:
    The penis. 8D Scary shit

    Uhm, heel veel. x] ik val bijna niet op jongens.


    Maar hoe zit het dan met mij? D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Yayde schreef:
    Van die irritante trekjes, zoals de hele tijd met je been trillen, daar kan ik niet tegen.

    Dat doe ik ook hahaha :'D
    Eeeeehm. Een ego, maar dan niet voor de grap. Als ze me de indruk geven dat ze zich cooler voelen dan mij, ofzo. Bah. Als ze dan toch te cool zijn, gaan ze maar beter weg.
    Oh en ook als ze zich 'ruiger' gaan gedragen tegenover mij met hun vrienden erbij. Iedereen gedraagt zich onbewust anders met bepaalde vrienden, maar als ze fel gaan doen tegen me met hun vrienden erbij en erna weer poeslief, ach steek het dan maar ik je hol :'D

    [ bericht aangepast op 25 nov 2011 - 21:59 ]


    Has no one told you she's not breathing?

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Maar hoe zit het dan met mij? D:


    do. not. Swing. your. Way.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.