• Ik zelf vindt het super irritant, als sommige jongens zichzelf stoer/leuk vinden. Dan hoef ik eigenlijk niks meer met die jongen.
    Dus waar knap jij op af?


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Jongens waar je geen gesprek mee kunt voeren. Daar kan ik heel slecht tegen, aangezien ik echt iemand moet hebben om tegen te praten. Dan mag hij er nog zo leuk uitzien mag als zijn lichaam geen inhoud heeft, ben ik vrij snel klaar.(bloos)


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Nightlock schreef:
    Jongens waar je geen gesprek mee kunt voeren. Daar kan ik heel slecht tegen, aangezien ik echt iemand moet hebben om tegen te praten. Dan mag hij er nog zo leuk uitzien mag als zijn lichaam geen inhoud heeft, ben ik vrij snel klaar.(bloos)


    Ik zal een taperecorder met uitspraken maken. Dan kun je iedere keer als je wat zegt op shuffle drukken, en dan krijg je antwoord :D

    krijg ik nu mijn brief? (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Jongens die echt ontzettenlui zijn. Jongens die zich zelf helemaal geweldig vinden. En jongens met een onverzorgde huid bah.


    Some angels have no wings.

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Ik zal een taperecorder met uitspraken maken. Dan kun je iedere keer als je wat zegt op shuffle drukken, en dan krijg je antwoord :D

    krijg ik nu mijn brief? (cat)


    Maar dat klinkt zo eenzaam, haha. Nee, lol. Gisteren was een verbetering, maar je bent er nog niet. (: Je hebt nog 13 dagen, overtuig me maar.(wbw)


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Nightlock schreef:
    (...)

    Maar dat klinkt zo eenzaam, haha. Nee, lol. Gisteren was een verbetering, maar je bent er nog niet. (: Je hebt nog 13 dagen, overtuig me maar.(wbw)


    Oh, ik kom dan natuurlijk wel af en toe langs om te sexen :Y)

    Neenee, je hebt nog 13 dagen om jezelf te overtuigen :D


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Oh, ik kom dan natuurlijk wel af en toe langs om te sexen :Y)

    Neenee, je hebt nog 13 dagen om jezelf te overtuigen :D


    Wat gezellig, dat maakt het meteen een stuk beter.. Oh nee, dat maakt het helemaal niet beter, want dan praat ik nog steeds tegen niks.. D: Dan moet je me wel eerst iets geven wat een overtuiging waard is. :3


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Stinkende adem, gele tanden,
    MEGA LANG HAAR ;XXXX


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Nightlock schreef:
    (...)

    Wat gezellig, dat maakt het meteen een stuk beter.. Oh nee, dat maakt het helemaal niet beter, want dan praat ik nog steeds tegen niks.. D: Dan moet je me wel eerst iets geven wat een overtuiging waard is. :3


    De taperecorder met mijn geniale stem :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    De taperecorder met mijn geniale stem :Y)


    I'll think about it.. Dat zijn namelijk wel pluspunten, als je een beetje een leuke stem hebt tenminste.(wbw) En terwijl ik dat doe denk ik dat ik maar ga leren voor mijn schoolexamens, hell yeah.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Oversekste jongens. --'


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    ik knap af op elke jongen haha (krul)

    Veel.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Domheid en opdringerigheid.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Als ze muzikant zijn, is dat zo'n groot pluspunt.
    Arogantie vind ik dan weer de grootste afknapper.


    You try so hard not trying to try so hard.

    Roken, te veel drinken, te veel feesten. (:


    Destroy what destroys you.