• Ik zelf vindt het super irritant, als sommige jongens zichzelf stoer/leuk vinden. Dan hoef ik eigenlijk niks meer met die jongen.
    Dus waar knap jij op af?


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Jongens die zich anders voordoen bij hun vrienden dan bij mij omdat hij zijn gevoelens niet durft te uiten.


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    Jongens die een meisje eerst dolgelukkig maken, om haar vervolgens KEIHARD te laten vallen. (no_chears)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Defensive schreef:
    Jongens die een meisje eerst dolgelukkig maken, om haar vervolgens KEIHARD te laten vallen. (no_chears)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Jongens die meisjes lelijk gaan noemen terwijl ze zelf lelijk zijn, een groot ego dus:((


    Pretty is just a pretty word.

    LoveLost schreef:
    (...)


    you make everything seem so possible <3

    Arrogant en ego trippen kan ik echt haten. Of jongens die zich anders voordoen dan ze zijn.


    26 - 02 - '16

    Gekko schreef:
    Dat het een jongen is, lol


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    van onverzorgde jongens, en lelijke haha


    None

    NERDS die er heel lelijk uit zien....
    Ik bedoel, je moet er wel naar kunnen kijken en niet het liefst een doos over zijn hoofd doen..


    Everything Is Impossible

    Jongens die smsjes sturen met: Jij bent mijn hele leven, ik hou van je voor altijd, en al dat soort shit.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Ego, machogedrag, afzakbroeken en van dat gladjakker haar (no_chears)


    Alis volat propriis.

    Heb je even?:D
    Jongens met te veel borsthaar, ego's, arrogante jongens, te softe jongens 9 want als ze een beetje badboy zijn is zo sexy), jongens die te klef doen.


    We can't spend our lives waiting to live.

    roken, onverzorgd, gele tanden, niet kunnen zoenen, gemeen tegen vrienden en familie van me zijn, stoer doen, egoistisch, gierig, vervelende ouders en broers en zussen hebben.

    hahaa mijn droomjongen bestaat NIET ;P


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Vieze tanden.


    We bring our sons up to get gunned down.

    Een piepstem P:
    Te veel over zichzelf praten.
    Roken op moment waarvan je denkt, Kun je niet even wachten? En wanneer je dat vraagt, als antwoord krijgen; Neuj. -.-'

    Dat is alles tot nu toe.
    En van die standaard dingen als,
    scheten, boeren, overmatig zweten, niet aan afspraken houden en geen tijd voor je hebben, maar dan snap ik het ook niet als je iets met die persoon neemt.