• Ik zoek stories aangezien ik me verveel,
    #Fantasy vind ik leuk, is geen must.
    #Liever geen bekende personen (in ieder geval niet JB, TH of 1D)
    #geen 16+
    #liever geen HP of Twilight behalve als het heel origineel is.

    xx

    Ik denk dat dit wel origineel genoeg is, want het gaat sowieso niet volgens de originele verhaallijn


    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Cause there'll be no sunlight
    If i lose you, baby
    There'll be no clear skies
    If i lose you, baby
    Just like the clouds, my eyes will do the same
    If you walk away,
    everyday it'll rain



    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Draco heeft een geheim en Harry wil er koste wat het kost achter komen wat het is. Wanneer Harry het weet. zou hij in staat zijn het verleden te vergeten en het te laten rusten of zint hij op wraak?



    * Karakters behoren tot J.K Rowling.
    * De engelse namen worden gebruikt.
    * Neem een Abo ik waarschuw niet.
    * De story start op Maandag 28 November 2011.

    voor diegene die nog problemen met de mail hebben en geen bericht van Quizlet meer krijgen. Het is handig om een Gmail aan te maken en die te koppelen aan Quizlet want dan krijg je wel weer gewoon bericht.


    I hope you enjoy <3

    Hier is de link -->

    http://www.quizlet.nl/stories/68766/cause-therell-be-no-sunlight-if-i-lose-you-baby--draco-malfoy-kota-tatsumi-harry-potter/


    Beyond the red red dreams shaking,,,The Two of us had to meet

    Waarschuwend Vuur-Onbekende Persoon


    Neala was een dood gewoon meisje met een normaal leven. Ze merkte wel dat er vreemde dingen op haar school gebeurden. Mensen verdwenen opeens en niet alleen op haar school, maar ook in de rest van het land. Een paar jaar gebeurt er niks. Samen met haar vrienden ging ze naar een kerst gala. Wanneer ze ruzie kreeg met een klasgenoot, omdat diegene een beetje dronken was besloot ze naar huis te vertrekken.
    Allen in het donker fietste ze naar huis. Ze was moe en lette niet echt op. Voor ze iets kon doen werd ze aangereden. De auto reed door en niemand kon haar helpen.Het enige wat ze kon was proberen in leven te blijven tot alles zwart werd.Later word ze wakker niet als mens, maar als iets totaal anders. Een klasgenoot had haar gered. Samen vluchten ze weg naar een nieuw leven. Wanneer bepaalde wezens dreigen de oorlog uit te breken tegen de mens moet ze kiezen. Gaat ze terug om haar oude familie en vrienden te helpen of gaat ze helpen met het uitroeien van de wezens? Hun geheim staat op het spel en dat maakt het er niet makkelijk op.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor


    The amazing cover is made by Lizz! (Escritura)


    Het schip was enorm en zag er ontzettend gestroomlijnd uit. Het enorme schip kwam naar het vasteland toe gevaren, met de souplesse van een gazelle. De mensen van Panem stonden vastgenageld aan de grond, terwijl ze met grote ogen naar het tafereel keken. Wie waren deze indringers?


    Het is dertig jaar na de Tweede Opstand, als er opeens vreemdelingen naar Panem komen. Ze zien er woest uit, maar hun techniek is vele malen beter dan die van Panem.
    De kapitein van de monsterlijk grote boot is Ky Stera, de leider van de Noordelijke Eilanden.
    Maar wat willen ze van Panem? En wat wil Panem van hén?


    Plaatje is aanklikbaar! *O*


    "Well, well. Look who we've got here!"



    Mogen de kansen ímmer in je voordeel zijn.
    Want zelfs buiten de arena ben je niet veilig.


          Saph Amero was als dertienjarig jongetje een tribuut in de Honger Spelen. Het was de negentiende editie, het jaar waarin hij als winnar terug naar district vier mocht. Maar de spelen waren meedogenloos en hard geweest. Het sterke, snelle jongetje groeide op tot een paranoïde mentor, een man die overal gevaar in zag.
          Dit verhaal volgt Saph tijdens de 27ste Honger Spelen. Hij is opnieuw mentor van District vier. Hier ontmoet hij Fayan, een Capitoolse stylist, waarbij hij direct zijn keel probeert door te snijden.
          Als Fayan dan toch de enige persoon die te vertrouwen is blijkt te zijn, begint Saph aan het plan waar hij jaren aan gewerkt heeft. Om de Hongerspelen tot een einde te brengen.


    - Soundtrack
    - Bevat homoseksualiteit
    - Hongerspelen Fanfictie
    - Originele karakters
    - Naar een idee van Escritura en Fayan


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.




    This is the story of Sjiriki Sylisar, the Shadowguardian. A man who has sold his death to grant his daughter mercy.

    To lose one's ability to die seems like a gift rather than a price, something you would want. True immortality, something which many have sought. But when choosing for this shady unlife, Sjiriki knew it would be a curse rather than a blessing. Since then he has learned the true depth of his curse, and he still hasn't been able to do what he set out to do. He's losing himself, and he knows he doesn't have much time left.

    Time to find and kill his daughter, before he loses the last shreds of his soul.


    *Verhaal is volledig in het engels
    *Fantasy met onbekende personen. Beetje duister
    *ik schrijf ongeveer 1000 woorden per week
    *het is mijn enige verhaal, en ik ben van plan het af te maken

    Reserve linkje: Klik


    quidquid excusatio prandium pro

    Niemand op de wereld heeft zich nooit als kind afgevraagd waar spookverhalen vandaan komen, waar vampieren en weerwolven ooit zijn begonnen. Iedereen had zijn eigen versie, zijn idee hoe die verhalen ontstaan zijn.
    Alleen wij kennen het echte antwoord.
    Op het oog zijn we normaal, en dat zijn we dan ook; alleen niet in de ogen van de Anderen. We zijn allemaal mensen; alleen zijn wij allemaal anders. Iedereen kent wel zo iemand; dat meisje dat nergens bij lijkt te horen, die jongen die altijd maar liedjes zingt en op zijn kamer gitaar speelt. We zijn er, maar moeten onszelf verbergen. We zijn allemaal mensen, maar alleen de Ouden weten waar we vandaan komen, waar onze talenten begonnen. Hoe onze gaven zich ontwikkelden… hoe we werden wie we waren. Nog steeds zijn.
    Ieder van ons ontwikkeld zijn talent al jong, je word ermee geboren, en het groeit met je mee.
    Je leven lang.

    http://www.quizlet.nl/stories/67465/grafiet/


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.



    Het moment dat ik voor het eerst licht zag, was voor mijn moeder het pijnlijkste moment in haar leven. Fysiek en mentaal. Niet alleen was de geboorte voor haar pijnlijker dan gemiddeld, ze moest me afstaan. Achterlaten in het bos. Diep in het bos, want ik mocht de weg niet meer terug vinden. Maar hoe kon ze? Een baby, waar ze negen maanden op gewacht had. Er was haar gezegd dat de laatste keer dat zoiets was voorgekomen, 100 jaar geleden was. Dat moest dan kloppen, volgens de legende. Eens per 100 jaar. Maar waarom ik? Waarom niet ieder ander kind? Ik weet trouwens niet beter, het enige wat ik me kan herinneren is dat vrij direct na ik voor het eerst licht zag, ik op iets kouds werd neergelegd. Sneeuw. Ik kon niet zachter neergelegd worden, de handen die me loslieten trilden. Het laatste wat ik hoorde waren twee paar voeten die wegliepen. Twee paar voeten die me achterlieten, een baby, moederziel alleen, in de koude sneeuw, diep in het bos.

    Not my Body.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"



    Als een klas van de middelbare school op excursie gaat naar Parijs, loopt dat anders dan dat ze verwachten. Eén voor één verdwijnen de leerlingen, terwijl niemand in de bus dit merkt. Ze komen terecht in een vreemde wereld, waar de dimensies elkaar overlappen. Al vrij snel ontdekken ze dat ze van dimensie naar dimensie kunnen reizen door zwarte gaten. Maar wie of wat heeft hen naar deze wereld gestuurd? Wat is de Mist die Sora, één van de leerlingen, beweert te zien?
    Zes van hen zullen het pad van het Licht bewandelen, zes van hen zullen het pad van het Duister bewandelen. Maar wie zal er winnen? Zij of de wereld waarin ze zijn beland?


    'Ik wil naar huis,' zei ze kleintjes. Het was eruit voor ze er erg in had.
    Negen paar ogen keken haar aan en Christy zag dat iedereen precies hetzelfde als zij had gedacht, maar dat zij het voor hen allemaal uit had gesproken.
    Mitch stond op en ging naast haar zitten. Hij legde een hand op haar schouder. Christy voelde zijn hand trillen, maar ze was hem dankbaar. Het was fijn om te voelen dat ze niet alleen was.
    'Wij allemaal, Christy,' zei hij. 'Maar we weten niet hoe. Het enige wat we nu kunnen doen is vechten om te overleven. We gaan voedsel zoeken, we gaan water zoeken, ookal ziet het eruit alsof we dat nooit kunnen vinden. Het zal moeilijk worden, maar het is het enige wat ons te doen staat.'


    ~ Onbekende personen
    ~ Fantasy/avontuur
    ~ Klik op het plaatje voor de story.

    Misschien dat je dit iets vindt? (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Drarry met humor


    Can I have your love?


    The War is voorbij, en Harry, Ron en hermoine gaan hun laatste jaar Hogwarts afmaken, omdat ze anders niet een goede baan kunnen vinden.
    Draco maakt ook zijn laaste jaar af, omdat zijn vader overleden is, en hij gek word van zijn depressieve moeder.
    Maar dan komt Draco tot een verbazingwekkende ontdekking, die hij niet kan onderdrukken.
    Hoe moet dit veder?

    ~ Met veel humor
    ~ Don't like Drarry? Just try!
    ~ Nederlands geschreven, met Engelse namen.
    ~ Nog maar net begonnen, je kunt dus zo invoegen!

    Hope you like it!

    Satana

    De wind ruist onrustig door het bos. Donkere wolken zweven voorbij. Vogels houden op met fluiten. De andere dieren in het bos verstoppen zich alsof ze door de dood achtervolgd worden. Allemaal voor haar. Zij die kan verwonden, gewoon door te kijken. Zij die kan doden, gewoon door heel kwaad te zijn. Honderden mensen zijn al verwondt door haar, 13 gedood. Honderden onschuldige mensen, leven nu in een hel. 13 families in diepe rouw. Dit is het verhaal van Satana, van wie het leven, én dat van haar omgeving, drastisch veranderd als ze Merijn ontmoet. Kan hij haar helpen haar gave te beheersen ? Kan hij ervoor zorgen dat de rust in het dorp terugkeert ?


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    [url=(http://www.quizlet.nl/stories/70043/the-light-that-wasnt-allowed-to-shine/)]The light that was't allowed to shine[/url]



    Een verhaal over een meisje dat probeert zichzelf te vinden met veel fantasie er in.

    Elven Princess

    Ik had nooit gedacht dat dit de reis van mijn leven zou worden,
    Dat het zo zou gaan.
    Dat we zouden eindigen in oorlog,
    Dat ik de liefde zou vinden.
    En op het punt zou staan het te verliezen.

    -Getekend, prinses Shÿra Aranna van Terre


    ___________________________________________________





    Elven princess gaat over een jonge Elfenprinses die op reis gaat, maar een nieuwe koning blijkt het niet goed met haar en haar rijk voor te hebben. Na haar ontsnapping uit het kasteel volgt een race tegen de klok, terug naar haar rijk. Deze reis zal haar veranderen...


    Haalt ze het op tijd en zal ze haar rijk redden? Lees het in Elven Princess!


    -liefde, avontuur en fantasie zit erin. Het speelt zich ook af in een andere wereld.
    -onbekende personen


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien


    'I did believe in Fairies. I did, I did...'
    ________________________________________________________
    De cover is gemaakt door Scrooge, dankjewel (:
    _________________________________________________________

    Waar het ongeveer over gaat:
    Er is een hoop veranderd in nooitgedachtland sinds Wendy's dood. Haar kinderen vertellen het verhaal door aan hun eigen kinderen. Er is echter een iemand tot wie het verhaal niet meer doordringt. Ze wil Peter Pan zelf zien, anders gelooft ze het niet. Haar moeder doet haar grootste best om haar in elfjes, nooitgedachtland en in Peter Pan te laten geloven. Ze wil het verhaal keer op keer niet horen en besluit bijna weg te lopen. Tot er op een avond iets gebeurt dat niemand verwacht..


    26 - 02 - '16



    Om de wereld Mórien te beschermen waren er altijd 12 wachters. Die beschermden de poort van Mórien, om zo orde en rust te schapen. Maar dit duurde niet lang voort, een kwade Godin heeft haar troepen erop af gestuurd, om de wachters te vermoorden. De kwade Godin nam die eens zo prachtige wereld over.
    Het volk moet de nieuwe Wachters vinden, om de wereld waarin ze leven te herstellen.

    Aimy-Lee leidt een normaal leven, tot ze een ketting vindt die haar naar Mórien brengt. Een onbekende stem die ze daar hoort vertelt haar over de Wachters, en dat zij er waarschijnlijk een is. Ze is vastbesloten om de anderen te zoeken en te rekruteren, maar de strijd tegen de kwade Godin zou zwaar worden, bijna onmogelijk.
    Redden ze dit? Of is het prachtige oord en het volk veroordeeld tot een leven vol duisternis?

    Trailer.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.


    The AntiCharm

    Chayenne, Lizzy, Justine en Sophie gaan naar hun vijfde jaar op Zweinstein. Het schooljaar lijkt in het begin heel gewoon, maar na een tijdje leren ze elkaar kennen, en wordt het al snel een heel ander jaar dan anders. Zeker als ze te maken krijgen met een bepaalde groep leerlingen, die zich heel vreemd gedragen, en alles wijst erop dat professor Charming, hun schoolhoofd erachter zit.
    En wat als ze langzaamaan het gevoel krijgen dat die ene groep nou net iets van hen verwacht?


    Dit verhaal schrijf ik samen met Thestral, Chimaera en Animagus. Have fun!

    OMG! We hebben een trailer!


    ''They're taking the hobbits to Isengard.'' - Legolas