• AANMELDINGSTOPIC
    Topic 1
    RULES
    - Er is geen vaste verhaallijn, maar het moet wel
    allemaal met het originele verhaal kloppen.
    - Het speelt af in de tijd dat Harry ook op
    Hogwarts zit. (we beginnen dus bij zijn 1e jaar)
    - Voorbeeld

    [naam personage]
    Dan hier je hele verhaal.

    En daarbuiten (hier dus) kan je uit je rol.
    Vragen mogen altijd gesteld worden aan sNiall

    ROLLEN
    Gryffindor
    - Kyndall Seinga (Ashmore)
    - Zoey Sijnders (Buddy) tijdelijk naar Amerika.
    - Valery Diamond (dandelion)
    - Alison Dallas (Clove)
    - Amelia Campell (twilight132)
    - Matthew Donalds (Gnome)
    - Samuel Waters (sNiall)
    -

    Slytherin
    - Alexandria Yasea (Pariah)
    - Raven Wall (Scissorhands)
    - Jeanne Racium (Pariah)
    - Anthony Fernandez (Maitresse)
    - Arlené Seinga (Ashmore)
    -

    Ravenclaw.
    - Reachell Stone (RainbowDay)
    - Katherine Bright (LiveToday)
    - Dana Robinla (Buddy)
    - Ryan Newman (Gnome)
    -

    Hufflepuff
    - Delilah Morgan(sNiall)
    - Rae Rowles (Anhysbys)
    - Gwendolyn Black (LoveLost)
    - Miley Donalds (Ashmore)
    Idee is van: sNiall


    LINKJES KOMEN ZODRA IK MIJN LAPTOP TERUG HEB.

    [ bericht aangepast op 25 nov 2011 - 20:28 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Katherine Bright
    'Alsof wij er gisterenacht niet zo bijzaten.' fluisterde ik in zijn oor. Ik slaakte een verliefde maar stille zucht zodat niemand het zou merken toen ik terugdacht aan gisterenacht.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Amelia campbell
    "Wat? Nee, dat kan niet." Ik staarde naar Alison. Ze lag daar maar, ze leek net dood. Plots zag ik het lijk van mijn neef weer voor me, nadat mijn vader hem had vermoord.
    Ik zakte in elkaar.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    wow, deze RPG gaat me echt te snel. (':
    Waar is iedereen nu ongeveer?


    Me so good.

    Gnome schreef:
    wow, deze RPG gaat me echt te snel. (':
    Waar is iedereen nu ongeveer?

    Sam & Dana zitten in een bezemkast.:P


    There's power in the words you whisper.

    Katherine, Daman en Alec zitten in de les bij care of magical creatures, Amelia zat daar ook maar is naar de ziekenzaal geroepen omdat Alison is aangereden, Dana en Sam zitten vast in een bezemkast en de rest weet ik niet.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Daman Adams
    Ik grinnikte en drukte stiekem een zoen in Katherines nek.
    "Daman, zou je, je aandacht bij de les willen houden?" vroeg Vector.
    "Ja, meneer." ik ging meteen rechtop zitten, maar er volgde niets. Wauw, wat waren ze hier mild. De leerkrachten wisten allemaal wie ik echt was hier en ik moet toegeven, ze lieten niks merken.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Spencer, nicht van Alison
    'Ze is niet dood, ze ligt in coma,' probeer ik haar gerust te stellen.
    Ze kan doodgaan. Alison kan doodgaan. De tranen rollen over mijn wangen, de tranen vertroebelen mijn zicht en daar ben ik alleen maar blij om zodat ik Alison niet hoef te zien. Ik zak naast Amelia in elkaar en rol me op als een bolletje. Ik begin te snikken, wetend dat Alison liever had gehad dat ik me sterk had gehouden.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Amelia Campbell
    Ik bleef voor me uit staren, zag steeds opnieuw hoe mijn neef vermoord werd door mijn vader. Ik kon niet huilen, ik kon niet bewegen. Het enige wat ik kon doen is kijken naar de beelden die zich in mijn hoofd afspeelden. Het meisje dat me was komen halen zakte snikkend naast me op de grond. Ik wou haar troosten, maar kon niet bewegen. Ik kon niets doen, tegen de beelden die me overspoelden.
    De verpleegster kwam en leidde het meisje naar een bed, toen kwam ze bij mij, ze wou me helpen, maar ik kon niet op mijn benen staan.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Spencer, nicht van Alison
    Ik laat me zakken op een bed, maar houd de "foetus-houding" aan. Ik voel me zo machteloos, ik kan Alison niet helpen. Misschien zal ik wel nooit meer haar blije groene ogen zien en haar bruine haar die lijkt te dansen op haar schouders wanneer ze loopt. Alison mag niet doodgaan, ze is een goede heks. Ze heeft niemand iets ergs aan gedaan.


    Alison Dallas
    Ik probeer te vechten en mijn ogen open te maken, maar het lukt gewoon niet. Ik hoor wel wat gesnik. Het is Spencer die aan het huilen is. Het beeld van mijn hele leven speelt zich af. Betekent dit mijn einde? Ik sla met mijn hand tegen het bed, maar dat levert alleen heel veel pijn op.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Ohja, en Kyndall is bij Zoey op bezoek want zoey wil naar Amerika en toen heeft Perkamentus Kyndall mee genomen naar Zoey.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dana
    'Bijna niemand weet van deze bezemkast,' herinnerde ik me. 'Met andere woorden, of Fred en George vinden ons, of Vilder, of we gaan hier dood.' Ik zuchtte. Fijn voor uit zicht.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Katherine Bright
    Ik wist dat ze hier milder waren dan op Daman zijn oude school dus het was dan ook een hele aanpassing voor hem, maar ik moest toegeven dat het hem aardig goed lukte om te ontspannen en om niet op te vallen ookal dat de hele klas daarnet in onze richting keek toen hij een opmerking kreeg van Vector.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Alison Dallas
    'Amelia ben je hier?' vraag ik met een schorre stem.
    Ik heb geluk. Ik kan nog praten, maar kan ik ook mijn ogen openen. Ik probeer mijn ogen te openen en het lukt. Ik zie dat Spencer in een foetus-houding op een ziekhuisbed zit en dat Amelia er ook is.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Daman Adams
    Ik had een slecht gevoel over wat er net was gebeurd. Ik trok onopvallend Vectors aandacht en deed teken dat ik op onderzoek uitging. Ik gaf Katherine snel een zoen en liep stilletjes naar buiten.

    Amelia Campbell
    Ik hoorde iets. Een doffe slag, maar kon nog steeds niet bewegen. Ik bleef maa zitten, terwijl de verpleegster mij probeerde recht te sleuren.

    @yara
    mijn msn is uitgevallen
    der zijn verbindingsproblemen of zoiet


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Katherine Bright
    Daman gaf me snel en zoen en stond op het punt om weg te gaan. 'Wat ga je doen?' vroeg ik zacht zodat enkel hij me kon horen.

    @ Femke
    nu dus nie mr want ge zit er terug op xD

    [ bericht aangepast op 26 nov 2011 - 13:20 ]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe