• Ik weet niet waar het vandaan komt maar de laatste tijd kan ik gewoon walgen van het gedrag van mensen. Mensen zijn zo met zichzelf bezig en vinden zichzelf helemaal grappig en geweldig terwijl het gewoon zo'n walgelijke persoonlijkheden zijn. Zo asociaal.. Ze kleineren constant andere voor of achter de rug en voeden zichzelf daarmee. Alsof ze er beter op worden om een ander af te zeiken.. Zijn er meer mensen die dit hebben? Dat ze echt walgen van mensen?


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Ja, ik.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik word er echt gek van.. Zo zijn er wel meer dingen waar ik mezelf echt dood aan irriteer. Maarja daar maak ik het voor mezelf ook niet makkelijker voor.


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Op dit moment walg ik maar van twee mensen.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Ik weet wat je bedoelt.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Flavius schreef:
    Op dit moment walg ik maar van twee mensen.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Ik snap je volledig. De laatste tijd heb ik het echt heel erg


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Buddy schreef:
    Ik weet wat je bedoelt.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Alleen maar soms?

    Je bent zo naief :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Mwah, soms. Ik erger me eerder héél snel aan mensen, maar walgen niet echt ofzo.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Jup, herkenbaar!


    Bad decisions make good stories.

    Ik ook!\


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Op dit moment walg ik maar van één bepaalde persoon --.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Oh, herkenbaar.


    Owl you need is love.

    Er zijn momenten geweest dat ik dat heel erg aan mijn hart liet komen, maar doe dat alsjeblieft niet want dan ga je walgen van iedereen en jezelf afstoten. Je moet proberen om het aan je voorbij te laten gaan en te onthouden dat iedereen maar een mens is en dat dat allemaal wel een reden heeft.


    Has no one told you she's not breathing?

    Excuse schreef:
    Oh, herkenbaar.


    | Reality is for people that lack imagination |