• AANMELDINGSTOPIC
    Topic 1
    RULES
    - Er is geen vaste verhaallijn, maar het moet wel
    allemaal met het originele verhaal kloppen.
    - Het speelt af in de tijd dat Harry ook op
    Hogwarts zit. (we beginnen dus bij zijn 1e jaar)
    - Voorbeeld

[naam personage]
    Dan hier je hele verhaal.

En daarbuiten (hier dus) kan je uit je rol.
    Vragen mogen altijd gesteld worden aan sNiall

ROLLEN
    Gryffindor
    - Kyndall Seinga (Ashmore)
    - Zoey Sijnders (Buddy) tijdelijk naar Amerika.
    - Valery Diamond (dandelion)
    - Alison Dallas (Clove)
    - Amelia Campell (twilight132)
    - Matthew Donalds (Gnome)
    - Samuel Waters (sNiall)
    -

Slytherin
    - Alexandria Yasea (Pariah)
    - Raven Wall (Scissorhands)
    - Jeanne Racium (Pariah)
    - Anthony Fernandez (Maitresse)
    - Arlené Seinga (Ashmore)
    -

Ravenclaw.
    - Reachell Stone (RainbowDay)
    - Katherine Bright (LiveToday)
    - Dana Robinla (Buddy)
    - Ryan Newman (Gnome)
    -

Hufflepuff
    - Delilah Morgan(sNiall)
    - Rae Rowles (Anhysbys)
    - Gwendolyn Black (LoveLost)
    - Miley Donalds (Ashmore)
    Idee is van: sNiall

LINKJES KOMEN ZODRA IK MIJN LAPTOP TERUG HEB.

[ bericht aangepast op 25 nov 2011 - 20:28 ]

"Ignite, my love. Ignite."

Amelia Campbell
    Ik hoorde Alison, maar kon nog steeds niet bewegen. Nog nooit had het verdriet me zo hard in zijn ban gehad. Ik hoorde iemand binnen komen.
    "Ik help je wel." klonk de stem.

Daman Adams
    "Ik moet dit uitzoeken." zei ik tegen Katherine.
    Ik ging de ziekenzaal binnen. De verpleegster zat aan Amelia te sleuren, maar kreeg haar geen centimeter van de grond.
    "Ik help wel." zei ik. Gemakkelijk nam ik Amelia op en droeg haar naar een bed. Ik keek haar aan. Haar ogen keek in het niets. Het deed me denken aan de dode eenhoorn.

[ bericht aangepast op 26 nov 2011 - 13:21 ]

“To live will be an awfully big adventure.”

Alison Dallas
    'Amelia?' vraag ik.
    Is het wel goed met haar. Ik kijk naar mijn arm, hectingen en niet zo'n beetje ook. Een stuk of vier om eerlijk te zijn. En dat is alleen nog mijn rechterarm.

You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

Sam Waters
    Ik nam mijn vest aan. "Ik hoop dat Fred en George degenen zijn die ons vinden. Bij Vilder krijgen we straf. En anders sterven we samen." Ik plofte nasst Dana neer. "Ik hou van je."

There's power in the words you whisper.

Amelia Campbell
    Ik hoorde Alison. Ik wou reageren, echt waar. Ze moest zich geen zorgen maken om mij. Ik probeerde weer bij zinnen te komen, maar het ging niet.

Daman Adams
    Ik herkende de blik in Amelia's ogen. Ik had hem ook gehad. De eerste keer dat ik iemand zag vermoord worden en de eerste keer dat ik iemand vermoorde. Ik stelde Alison met een blik gerust en sloot de gordijnen rond Amelia's bed.

Daman Adams
    Ik schudde haar zachtjes door elkaar.
    "Ik weet waar je aan denkt. Wie is het?" vroeg ik. Ik liet mijn woorden even tot haar doordringen.

Amelia Campbell
    "Mijn neef." mompelde ik, zonder dat ik het besefte. Mijn stem bracht me weer bij zinnen.
    "Hij is vermoord door mijn vader." zei ik.

Alison Dallas
    Ik herkende de blik in Amelia's ogen. Die had ik gehad toen ik zag hoe "ze" werd vermoordt.
    'Spence alles is prima,' zeg ik.
    Oké dat was niet de waarheid, maar ik denk niet dat ze wilt horen hoe slecht het eigenlijk met me gaat.

Daman Adams
    "Ik weet hoe het is." zei ik en ik zag dat ze al een beetje bij zinnen kwam. "Ik heb het zelf ook allemaal gezien." meer dan zij zich kon voorstellen, meer dan Katherine zich zelfs kan voorstellen. "Maar je vriendin wacht op jouw steun. Zij leeft nog, haar kan je nog helpen."

Amelia Campbell
    Zijn woorden schudden me wakker. Ik knikt en liep naar Alison.
    "Gaat het?" vroeg ik.

Alison Dallas
    'Het gaat prima,' lieg ik.
    Spencer was inmiddels weggelopen uit de ziekenzaal, ze kon het niet meer aan zei ze. Ik zie er niet prima uit, maar op dit moment is het het beste om te horen.

Amelia Campbell
    "Weet je nog in de torenkamer? Toen je zei dat alles prima was en ik je meteen door had? En je toen na het te bekennen meteen weg liep. Je vroeg hoe ik dat wist." ik hoopte dat ze zou snappen wat ik bedoelde.

Daman Adams
    Ik keek naar Amelia. Ik was fier op haar, ze had zich snel herpakt. Ik zei dat ik terug naar de les ging en verdween door de deuren.

Katherine Bright
    Toen de les eindelijk voorbij was spurtte ik naar de ziekenzaal en zag dat Alec naast me liep.

Alec Sadler
    De les was voorbij en samen met Katherine spurtte ik naar de ziekenzaal, ik wou weten hoe het met Amelia was.

[ bericht aangepast op 26 nov 2011 - 13:44 ]

We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

Alison Dallas
    'Hé?' vraag ik.
    Dat was toch niet gebeurd? Het enigste wat ik weet sinds ik hier ben is dat ik in het Verboden Bos was, Amelia ontmoette in de trein en dat Spencer en ik naar Londen gingen.

Daman Adams
    Ik kwam Katherine in de gang tegen, ze was op weg naar de ziekenzaal.
    "Weet jij wat Amelia allemaal heeft meegemaakt, want ik herkende die blik, dat was veel meer dan Alisons verwondingen."

Dana
    Ik keek naar Sam en glimlachte. 'Wat kan ik daar nu nog op zeggen,' zei ik zacht en ik merkte dat we alle twee onze hoofden dichter naar elkaar toe buigden.

"Ignite, my love. Ignite."

Amelia Campbell
    "Je zat in de toren van Griffoendor en ik vroeg of alles goed was, jij zei ja, maar ik zag dat je loog. Ik ging er niet op door maar jij zei het zelf. Je vertelde me van je pleegbroer en toen zei ik, ik weet wat je bedoelt. en jij vroeg hoe weet je dat, maar voor ik kon antwoorden liep je weg.
    Nou ik weet het, omdat mijn vader hetzelfde doet."

Katherine Bright
    Ik trok Daman achter een hoekje. 'Ik weet alleen dat ze wordt geslaan door haar ouders, haar vader haar misbruikt en dat haar neef het eens voor haar geeft opgenomen en haar vader hem voor haar ogen heeft vermoord.' zei ik met een brok in mijn keel. Ze heeft al zoveel meegemaakt, geen wonder dat ze er door zit.

Alec Sadler
    Ik kwam bij de deur van de ziekenzaal en opeens twijfelde ik of ik wel naar binnen durfde. Ik besloot maar om buiten te wachten.

We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe