• AANMELDINGSTOPIC
    Topic 1
    RULES
    - Er is geen vaste verhaallijn, maar het moet wel
    allemaal met het originele verhaal kloppen.
    - Het speelt af in de tijd dat Harry ook op
    Hogwarts zit. (we beginnen dus bij zijn 1e jaar)
    - Voorbeeld

[naam personage]
    Dan hier je hele verhaal.

En daarbuiten (hier dus) kan je uit je rol.
    Vragen mogen altijd gesteld worden aan sNiall

ROLLEN
    Gryffindor
    - Kyndall Seinga (Ashmore)
    - Zoey Sijnders (Buddy) tijdelijk naar Amerika.
    - Valery Diamond (dandelion)
    - Alison Dallas (Clove)
    - Amelia Campell (twilight132)
    - Matthew Donalds (Gnome)
    - Samuel Waters (sNiall)
    -

Slytherin
    - Alexandria Yasea (Pariah)
    - Raven Wall (Scissorhands)
    - Jeanne Racium (Pariah)
    - Anthony Fernandez (Maitresse)
    - Arlené Seinga (Ashmore)
    -

Ravenclaw.
    - Reachell Stone (RainbowDay)
    - Katherine Bright (LiveToday)
    - Dana Robinla (Buddy)
    - Ryan Newman (Gnome)
    -

Hufflepuff
    - Delilah Morgan(sNiall)
    - Rae Rowles (Anhysbys)
    - Gwendolyn Black (LoveLost)
    - Miley Donalds (Ashmore)
    Idee is van: sNiall

LINKJES KOMEN ZODRA IK MIJN LAPTOP TERUG HEB.

[ bericht aangepast op 25 nov 2011 - 20:28 ]

"Ignite, my love. Ignite."

Dana
    Het was maar goed dat het donker was want ik werd knalrood.
    'Meende je dat echt?' Vroeg ik zacht. Ik glimlachte en schoof iets dichter naar hem toe. In de bezemkast was het nog kouder dan in de gangen. Ik begon zachtjes te rillen.

Sam Waters
    Aarzelend of ik niet te snel ging, sloeg ik een arm om haar heen, en wreef zachtjes over haar arm. "Ja, dat meende ik." antwoordde ik. Ik zag ook geen reden om te liegen tegen een schoonheid als zij.

There's power in the words you whisper.

Amelia Campbell
    Drie minuten later was ik opnieuw wakker. Dat was mijn probleem, eenmaal wakker kon ik niet meer slapen. Ik verveelde me en staarde naar het plafond. Ik zuchtte en gooide de dekens van me af. Ik kon hier toch niet gewoon blijven liggen? Ik opende stilletjes de deur naar de gang en was blij dat ik geweigerd had het ziekenhuis kleed aan te doen en met mijn kleren aan had geslapen.

“To live will be an awfully big adventure.”

Dana
    Ik ging tegen Sam aan liggen. Het maakte me niet uit of ik te snel ging voor mijn gevoel. Sam was lief en knap. Langzaam vielen me ogen dicht. De cola was uitgewerkt dus de energie die ik altijd daarvan kreeg was weg. Ik opende weer mijn ogen maar net zo snel vielen ze weer dicht. Shit, dacht ik. Je kan nu niet bij Sam in slaap gevallen.

Ik ga nog ff wat drinken met mn pa. Tot zo. (:

Amelia Campbell
    Ik dwaalde wat door de gangen. De schilderijen fluisterden terwijl ik voorbij liep. "Moet jij niet slapen?" riep er één, maar ik reageerde niet. Het was koud in het kasteel en ik rilde. Waarom wou ik dit doen? Oh ja, omdat ik me verveelde. Die reden leek plots heel belachelijk. Ik liep hier nu toch, nu kon ik blijven dwalen. Ik ging de bib binnen en koos snel een boek. Als ik niets te doen had kon ik net zo goed lezen.

Nouja ik ga slapen. Plaats maar gewoon. Reageer morgen wel.

en op het moment dat ik dit typ voel ik me klaar wakker ;$

Amelia Campbell
    "Literatuur kan soms verkwikkend zijn niet?" ik schrok op en keek naar Dumbledore. Hij zat op de stoel naast me, of hij daar al de hele tijd zat.
    "M-meneer." stotterde ik.
    Hij grinnikte. "Moet jij niet rusten, na wat die tweeling met je heeft uitgestoken?" vroeg hij vriendelijk.
    "Eigenlijk wel, meneer." zei ik schuldbewust, maar hij grinnikte weer gewoon.
    "Blijkbaar zit het avontuur-gevoel van de Griffoenders er bij jou ook in. Het is opvallend hoeveel Griffoendors dolend worden betrapt in vergelijking met de andere afdelingen."
    "Het spijt me." zei ik.
    "Laat maar." hij glimlachte. "Ik laat je, blijf maar als je wil, maar probeer toch wat slaap te krijgen.

ik ga ook slapen
    bye(doeg)

Sam Waters
    Ik voelde mijn oogleden zwaarder worden. "Slaap je al?" vroeg ik aan Dana. Het was een stomme vraag, want als er geantwoord zou worden, zou het het toch 'nog niet' zijn. Maar toch vroeg ik het. Voor de zekerheid. Als ze ook moe zou zijn, konden we misschien samen de nacht doorbrengen in de bezemkast.

Dana
    'Bijna,' gaf ik slaperig toe. Mijn oogleden werden zwaarder en voordat ik het wist viel ik in slaap. Tijdens mijn slaap viel mijn hoofd op de schouder van Sam.

Sam Waters
    Ik voelde mijn schouder zwaarder worden, en ik wist dat het Dana's hoofd was. Voorzichtig zodat ze niet wakker kon worden gaf ik haar nog een kus op haar hoofd, en viel daarna zelf in slaap.

Dana
    Ik wist niet hoe lang ik geslapen had maar toen ik wakker werd lag ik dicht tegen Sam aan. Ik knipperde met mijn ogen. Ohja, ik was in een bezemkast. Ik zag een grote klok boven de deur hangen. 10.00 uur gaf hij aan en ik besefte dat het al de volgende morgen was.
    'Samuel,' fluisterde ik zacht. 'Samuel, wakker worden het is ochtend.' Ik schudde hem zachtjes door elkaar.

Daman Adams
    We kwamen toe bij Hagrids huis. Zonder enige blijk van inspanning klopte ik op de deur. Katherine ging staan uithijgen tegen de muur. Ik klopte nog eens op de deur en Hagrid trok ze open.
    "Daman, lang geleden, jongen! Hoe is je.." toen zag hij Katherine en deed hij er het zwijgen toe.
    "Ze weet het." zei ik en hij glimlachte weer.
    "We hebben iets gevonden, in het verboden bos. Iets wat je niet leuk zal vinden." zei ik, hopend dat Katherine zou merken dat ik we had gezegd en niet ik.

Katherine Bright
    Zo snel als mijn benen me konden dragen liep ik achter Daman aan. Nog een geluk dat ik een goede conditie had en ik zo hyperactief was dat ik de hele nacht niet zou kunnen slapen en dus ook totaal niet moe was.

We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe