• Ik zoek een site waar je vooral van die vesten kan bestellen met: I 'hartje' Barcelona of I 'hartje' NY

    En dan in plaats van dat hartje zie je een afbeelding van een hartje.
    Het liefst een Nederlandse site, winkels mogen ook.

    [ bericht aangepast op 14 april 2011 - 7:40 ]


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    New yorker of wonder woman zag ik ze ook.. ^^


    Some angels have no wings.

    Uhm volgens mij staan er op Attitude Holland ook een paar maar dat weet ik niet zeker..


    Forever.

    Zou ik niet doen. Zoek gewoon een winkel waar je ze kan kopen. Internettruien zij m'n meer dan de helft fake oen gaan drie keer sneller kapot en zijn niet zo warm als echte. Daarbij is het altijd leuker om ze in de stad zelf te kopen. Maar ja dat is moeilijk. Maar ik zou ze in de winkel kopen want mijn Nice en Paris trui waren besteld en beide fake..


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Hm, ik ga dan maar eens kijken bij de New Yorker en Wonder Woman, iemand anders nog ideeën?


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Of je gaat gewoon naar het land waar van je een "hartje vest" wil en koopt m daar :'D
    -oke flauw.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik heb mijn I (L) New York shirt bij de new yorker vandaan -haha- en mijn I (L) Barcelona trui heeft mama meegenomen vanuit de city zelf.


    Hope goes lost but never dies.

    Mourinho schreef:
    Zou ik niet doen. Zoek gewoon een winkel waar je ze kan kopen. Internettruien zij m'n meer dan de helft fake oen gaan drie keer sneller kapot en zijn niet zo warm als echte. Daarbij is het altijd leuker om ze in de stad zelf te kopen. Maar ja dat is moeilijk. Maar ik zou ze in de winkel kopen want mijn Nice en Paris trui waren besteld en beide fake..


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Qlimax schreef:
    Of je gaat gewoon naar het land waar van je een "hartje vest" wil en koopt m daar :'D
    -oke flauw.

    Ik wilde bíjna een I >3 London trui kopen :dddd


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik zie ze vaak op de markt. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.