• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, het was leuk op school

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG iUser of bij de onderadmin van deze RPG Fayan. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

    Veel plezier!


    ---

    LIJST:
    Renesmee = MorningGlory
    Claire = Leave
    Alice = PurpleSea
    Jane = Fayan <--- Inactief, afwezig, maakt niet uit.
    Esmé = HurtedHeart
    Rosalie = PurpleSea
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = Sephine
    Huilen = Vianna
    Didyme = HurtedHeart
    Heidi = Proprius
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Maggie = Spaarkoe
    Rebecca = xRisingStarx

    Carlisle = Fayan
    Jacob = Proprius
    Embry = Emrys
    Seth = Proprius
    Fred = kiara2
    Jasper = MissLeto
    Edward = Vianna
    Paul = SwaggerApp
    Stefan = HurtedHeart
    Quil = MorningGlory
    Emmett = xRisingStarx

    Verzonnen.
    Liesforaliar - Penelope.
    Leave - Elena.
    Leave - Avery.
    MissLeto - Hazel.
    TERRORR - Alyssda
    SwaggerApp - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte - Amy & Jason.


    Iedereen in de RPG leeft.


    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.Dankje :'D

    [ bericht aangepast op 23 nov 2011 - 20:21 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Seth
    Ik grijnsde. "Ja klopt, erg?" Zei ik en kwam naast haar toch stilstand. "Dus vertel welke kant?" Ik bekeek haar nu van top tot teen. Ze gaf me een levend gevoel en ik voelde me met haar verbonden.

    [ik verlaat de RPG even voor vandaag,, kom miss morgen wel weer ;D hou me op de hoogte!!]


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Madeline
    ‘Ik woon aan het strand, bij First Beach.’ Glimlachte ze schaapachtig, terwijl ze haar fiets bekeek. Ze beet op haar onderlip en glimlachte flauw.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Seth
    "Ik fiets wel als je wilt?" Stelde ik voor. First Beach was een geweldige plek om te wonen dicht bij het strand en een prachtig uitzicht.

    Madeline
    Ze keek naar haar lichaam, en schudde haar hoofd. ‘Eh, hoeft niet hoor.’ Mompelde ze zacht. Ik haar eigen ogen was ze te zwaar.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [ Ik ga der vandoo r;)]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Seth
    "Ik kan het best hoor." Zei ik koppig. Ik tilde haar op en draaide een rondje. "Zie je?" Ik zetten haar op de fiets en stapte op. "Zo nu heb je geen keuze meer." Mompelde ik met een lach.

    xRisingStarx schreef:
    Emmett
    Nadat de vampier Edward zijn arm eraf rukte keek hij nog even naar Bella en rende dan de andere kant op. Mijn ogen bleven hem volgen totdat ik hem niet meer kon zien. Ik rende naar Edward, tilde hem op en rende naar huis. [Lolol hoe zou dat eruit ehbben gezien xD]

    niet zo leuk denk ...


    I've gotta bad feeling about this - Anakin Skywalker

    Madeline
    Ze zuchtte diep, en keek hem toen grinniktent aan. ‘Oke, jij je zin.’ Mompelde ze, terwijl ze haar hoofd lichtjes schudde.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Seth
    Zonder te wiebelen reed ik richting First Beach. "Oke welke kant nu op?" Vroeg ik toen we op een splitsing kwamen. Waarom dacht ze trouwens dat ik haar niet zou kunnen houden ik bedoel ik ben een wolf? Maar goed dat wist ze natuurlijk niet..

    Madeline
    Ze wees zonder op te kijken naar rechts, en sloeg wat onwennig haar armen om zijn middel. Ze wilde er niet afvallen, en ergens wilde ze hem gewoon aanraken. Hij was zo warm en zacht.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Here i am! met een gekneusde pink :(]

    [ bericht aangepast op 24 nov 2011 - 17:34 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Seth
    Ik sloeg rechts af. Haar arm lag om mijn middel wat ik totaal niet erg vond. Ik was wel heel blij dat ik door dit hele wolfen ding wat gespierder was. "Welk huis?" Vroeg ik half lachend toen we een straat in reden.

    Madeline
    Ze keek op, en wees naar een zandgeel-kleurig huis. ‘Daar.’ Prevelde ze met een glimlach. Ze woonde er alleen, als uitzondering gezien ze te oud was voor een pleegezin en verder niemand had.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Seth
    Ik fietste door tot we precies voor het huis stil stonden. "Je woont leuk." Zei ik met een glimlach en hielp haar toen afstappen. Ik pakte haar tas en gaf haar die. "Hier." Ik glimlachte wat verlegen.