• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, het was leuk op school

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG iUser of bij de onderadmin van deze RPG Fayan. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

    Veel plezier!


    ---

    LIJST:
    Renesmee = MorningGlory
    Claire = Leave
    Alice = PurpleSea
    Jane = Fayan <--- Inactief, afwezig, maakt niet uit.
    Esmé = HurtedHeart
    Rosalie = PurpleSea
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = Sephine
    Huilen = Vianna
    Didyme = HurtedHeart
    Heidi = Proprius
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Maggie = Spaarkoe
    Rebecca = xRisingStarx

    Carlisle = Fayan
    Jacob = Proprius
    Embry = Emrys
    Seth = Proprius
    Fred = kiara2
    Jasper = MissLeto
    Edward = Vianna
    Paul = SwaggerApp
    Stefan = HurtedHeart
    Quil = MorningGlory
    Emmett = xRisingStarx

    Verzonnen.
    Liesforaliar - Penelope.
    Leave - Elena.
    Leave - Avery.
    MissLeto - Hazel.
    TERRORR - Alyssda
    SwaggerApp - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte - Amy & Jason.


    Iedereen in de RPG leeft.


    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.Dankje :'D

    [ bericht aangepast op 23 nov 2011 - 20:21 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Emmett
    'We zijn niet met zijn tweeën! We hebben Jacob ook nog en Rose. Die willen ook wel helpen' Zeg ik. Ik twijfel even of ik Rose had moeten opnoemen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Renesmee
    Er dansde nog steeds zwart voor mijn ogen. Ik vocht, echt waar, maar ik kon het niet.

    [Damn.. waar kan quil inspringen, en Forence, loop es weg :)]


    We're all mad here. You'll fit right in.

    Bella
    'Ik keek emmett spottend aan. 'Ja hoor Rosalie wilt mij vast graag helpen als ze me liever dood had. En Jake wilt bij Renesmee zijn maar moet ook wachtlopen' ik werd een beetje boos door Rosalie


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [haha ik heb een speciale tiwlight tijdschrift met xxl posters erin. van mn mamie. ahha en neiuwe hakken oogpotlood en pjyama]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jake
    Ik besteden geen aandacht aan Edward ik liep door naar Renesmee. "Hey Nessie." Zei ik liefdevol en kuste haar wang. Ze was koud en nog steeds buitenbewust zijn. "Gaat het al wat beter met je?" Fluisterde ik.

    [Awesome :3]


    We're all mad here. You'll fit right in.

    Renesmee
    Langzaamaan werd het lichter. Verdwaasd keek ik rond en zag papa. 'Hey pap,' zei ik schor.


    We're all mad here. You'll fit right in.

    [ja zeker en eddie gaat voor mijn bed hangen(H)]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jake
    "Nessie!" Ik was zo verbaasd dat ik even niet ademde. "Nes hoe gaat het met je heb je iets nodig?" Ik kuste haar wang en streelde door haar haar. Ik was zo blij dat ze er weer was.

    Renesmee
    'Euh,' ik slikte. 'Ik heb dorst.'

    [Inspiratieloos ;d]


    We're all mad here. You'll fit right in.

    bella
    Ik hoorde binnen stemmen en negeerde en vergat Emmett even. Ik stormde naar binnen waar Renesmee zat. 'Renesmee' riep ik blij


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jake
    Ik pakte het glas water dat op de tafel stond en gaf het met trillende handen aan haar. "Hoe voel je je verder?" Ik pakte uit mijn zak mijn mobieltje en toetste het nummer van Bella in.

    Renesmee
    'Mama!' riep ik ook, terwijl ik haar blij aankeek.


    We're all mad here. You'll fit right in.

    Florence
    Ik heb het helemaal gehad hierzo. Ik ben klaar met mijn ouders. Ik heb nog nooit zo'n grote stap genomen sinds Stefan er niet meer is. Ik denk weer aan hem en laat een traan vallen. 'Kom op Florence! Je kan dit.' Zeg ik tegen mezelf om mezelf moed in te praten. Ik trek mijn schooltas onder mijn bed vandaan en leg hem op mijn bed. Ik kies de leukste kleren uit en stop ze in de tas. Ik kijk op mijn wekker en zie dat het half twee s'avonds is. Mijn ouders slapen dus al. Ik kijk nog even naar mijn bed en pak de knuffel die ik van Stefan heb gehad er vanaf, ik geef de knuffel een kus en leg hem voorzichtig in mijn tas. Dan kijk ik opzij naar mijn nachtkastje en pak de foto van Stefan en mij. Ik haal de foto uit het lijstje en leg hem ook in mijn tas. Als ik denk dat ik klaar ben draai ik me om en zie ik mijn schoenen staan. Ik pak ze op en stop ze in een plastic tas die ik uit mijn kast haal. Ik pak mijn tas en mijn tas waar mijn schoenen in zitten en doe de deur voorzichtig open. Ik loop op mijn tenen over de gang en kijk naar de badkamerdeur en bedenk me of ik nog iets belangrijks nodig heb. Ik schud mijn hoofd en loop stap voor stap de trap af. Hopelijk worden ze niet wakker Hoop ik. Ik open de voordeur en ren naar buiten. Eindelijk! Vrij! [Zo xD]

    [ bericht aangepast op 24 nov 2011 - 19:57 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Renesmee
    Ondetussen pakte ik het glas van Jake aan en dronk gulzig. 'Nog wel een beetje hoofdpijn, maar verder goed,' zei ik gerustellend tegen hem.


    We're all mad here. You'll fit right in.