• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, het was leuk op school

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG iUser of bij de onderadmin van deze RPG Fayan. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

    Veel plezier!


    ---

    LIJST:
    Renesmee = MorningGlory
    Claire = Leave
    Alice = PurpleSea
    Jane = Fayan <--- Inactief, afwezig, maakt niet uit.
    Esmé = HurtedHeart
    Rosalie = PurpleSea
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = Sephine
    Huilen = Vianna
    Didyme = HurtedHeart
    Heidi = Proprius
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Maggie = Spaarkoe
    Rebecca = xRisingStarx

    Carlisle = Fayan
    Jacob = Proprius
    Embry = Emrys
    Seth = Proprius
    Fred = kiara2
    Jasper = MissLeto
    Edward = Vianna
    Paul = SwaggerApp
    Stefan = HurtedHeart
    Quil = MorningGlory
    Emmett = xRisingStarx

    Verzonnen.
    Liesforaliar - Penelope.
    Leave - Elena.
    Leave - Avery.
    MissLeto - Hazel.
    TERRORR - Alyssda
    SwaggerApp - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte - Amy & Jason.


    Iedereen in de RPG leeft.


    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.Dankje :'D

    [ bericht aangepast op 23 nov 2011 - 20:21 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Bella
    Ik had geen oog voor Emmett maar voor de enge vampier. 'Je blijft met je tengels van haar af' siste ik boos


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Paul
    'Heb ik jou niet eerder gezien??' vroeg ik terwijl ik naar het meisje keek. Ze leek zich wat ongemakkelijk te voelen. Ik keek op mijn horloge en zag dat het tijd was om te gaan wachtlopen. 'Seth, kom je ook nog of ben je te druk bezig met haar??' vroeg ik terwijl Seth een beetje naar het meisje staarde. 'Ben Paul by the way'.

    [ bericht aangepast op 23 nov 2011 - 19:34 ]


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    [ik ga reactie aanpassen :'D]


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Madeline
    Gosh ):

    [ bericht aangepast op 23 nov 2011 - 19:32 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Emmett
    'Bels daar zorg ik wel voor' Zeg ik en wijk mijn blik niet af van de vampier.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    edward
    De vampier rent naar mij toe. Ik sloeg hem weg, maar sloeg mis en hij rukte mijn arm eraf. gewond blijf ik liggen.
    [mensen ik ga weg. doeggg ik kom morgen heel lang]


    I've gotta bad feeling about this - Anakin Skywalker

    Paul
    Ik gaf Seth nog een box en keek toen naar Madeline. 'Ik ben Paul' zei ik terwijl ik grijnsde. 'Zo, dus kleine Sethie heeft een Date voor het feest, leuk hoor'. Ik keek op mijn horloge en zag dat het tijd was om wacht te lopen. 'Kom je ook nog, of ben je te druk met haar??' vroeg ik aan Seth. 'Ben Paul By The Way'


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    bella
    Ik ga nar huis met har. ' Ik keek de vamp boos aan en gromde nog een keer ernaar. 'En owee als je har ooit nog iets aan doet' boos liep ik weg naar husi.

    [ikga doeg]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Leave schreef:
    Madeline
    Gosh ):


    [Sorry, kwam er te laat achter dat er alweer gereageerd was ;D]


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Seth
    "Ik loop met haar mee naar huis, maar ik zie je straks wel bij Jake ofzo?" Ik keek naar Madeline voor goedkeuring.

    Madeline
    ‘Madeline.’ Stelde ze zich voor met een glimlach richting Paul. ‘Geen probleem. Ga maar met Paul mee, hoor. Ik red mezelf.’ Glimlachte ze, terwijl ze in haar tas graaide naar haar fietssleutel.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Emmett
    Nadat de vampier Edward zijn arm eraf rukte keek hij nog even naar Bella en rende dan de andere kant op. Mijn ogen bleven hem volgen totdat ik hem niet meer kon zien. Ik rende naar Edward, tilde hem op en rende naar huis. [Lolol hoe zou dat eruit ehbben gezien xD]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Paul
    'Watje' mompelde ik. Ik draaide me om en rende het bos in. Ik deed mijn broek uit en bond hem om mijn been. Ik voelde de hitte over mijn rug en ik had weer 4 poten. "Eindelijk weg van dat gedoe" dacht ik terwijl ik op de grond plofte. Ik hoorde iemand rennen in mijn gedachten en ik zuchtte toen ik zag dat het Sable was.


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Seth
    Ik was in twee strijd en wist neit wat ik nu moest doen. "Nee ik heb het je nu al belooft dus Paul ik zie je straks goed?" Ik wierp hem een veel zeggende blik toe en liep toen naar Madeline.

    Madeline
    Ze zuchtte. ‘Jij bent erg vastberaden, hm?’ Grinnikte ze hoofdschuddend, en stopte de sleutel in het slot van haar knalpaarse hallelujafiets. Juist, ja.


    Feel the fire, but do not succumb to it.