• Bro's before ho's

    Abigail danst al sinds haar derde levensjaar, sinds haar zeventiende is ze toegelaten op het AMC, de Koninklijke balletschool van Londen. Maar als Juliette thuis komt is het dansen niet gedaan. Boven de tweeëndertig uur klassiek ballet, moet ze van haar vader thuis elk uur, seconde, elke minuut oefenen. Juliette danst zich kapot en om af en toe uit te rusten, gaat ze na school altijd op het bankje rechtover het plaatselijk voetbalveldje gaan zitten. Soms schrijft ze in haar dagboek, andere keren luistert ze muziek, maar meestal heeft ze alleen oog voor de twee voetballende jongens.

    Jack Wilshere en Aaron Ramsey zijn elke minuut zijn ze samen aan het voetballer. Als ze niet trainen met Arsenal gaan ze voetballer op het plaatselijk voetbalveldje, maar wat als Jack zelf alleen maar oog heeft voor het meisje die elke dag op het bankje in de zon zit en hun vriendschap stilaan bergaf gaat?



    Vriendinnen Gunners -Aaron niet.
    Ik ga er maar een aantal, drie denk ik, selecteren zodat ik me meer op het verhaal kan concentreren.

    Invullen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter: Graag niet te lang, in kernwoorden.
    Uiterlijk: Foto+beschrijving.
    Relatie: hebben ze al een relatie, komt die later, getrouwd, verloofd,..
    werk/Studies:
    Extra:




    Het verhaal staat al online, neem een abo. Ik meld niet (:
    Bro's before Ho's | Jack Wilshere.


    The best things in life aren't things.

    Ik ga zo eten dan vul ik daarna in, uch, ik ben inspi loos voor een rol mag ie kort?


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Nick en Cesc zijn van moi (cat)


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ohh mag ik Samir invullen? (:


    'Memories go where we go, they're like a suitcase you never lose. -'

    Roja schreef:
    Ohh mag ik Samir invullen? (:

    Ja hoor ^^


    The best things in life aren't things.

    ik wou Cesc invullen, maar Nicklas was me voor.


    Van alle natuurrampen is liefde de grootste. En de mooiste.

    Naam: Laura Nicole McAdam
    Leeftijd: 22
    Karakter: Rustig, Behulpzaam, Vrolijk, Beleefd, Nieuwsgierig, Gevoelig en een harde werker
    Uiterlijk:


    Laura is een echte Engelse. Ze is niet zo bruin. Ze heeft lang donker haar dat tot ver onder haar schouders valt en twee prachtige bruine ogen waar altijd wel pretlichtjes in te vinden zijn. Ze is erg slank, mede dankzij het feit dat ze anorexia heeft gehad.
    Relatie: Laura kwam Samir tegen toen ze in het ziekenhuis lag. Samir ging langs bij een goeie vriend van hem en zag haar huilen op het bankje bij de vijver. Hij sprak haar aan. Eerst wilde Laura niks van hem weten. Maar toen ze erachter kwam dat hij naar haar luisterde kwam ze uit haar schulp. Ze werd ontslagen uit het ziekenhuis maar bleef met Samir afspreken. De vriendschappelijke afspraakjes werden dates, en uiteindelijk werden ze verliefd. Laura steunt Samir met voetbal, en Samir zorgt er voor dat Laura niet terugvalt in een slecht eetpatroon. Laura weet zeker dat ze elkaars soulmates zijn.
    Werk/Studies: Laura werkt op een crèche in Londen en volgt daarbij een opleiding tot lerares.
    Extra: Laura houd van fotograferen en van paardrijden

    [ bericht aangepast op 12 april 2011 - 21:47 ]


    'Memories go where we go, they're like a suitcase you never lose. -'

    Ik wou ook Cesc maar Lientje heeft hem al(huil)


    ~

    Ik ga er ook een invullen, maar omdat Marjolien zegt dat ze hem heeft, mogen jullie hem toch nog wel invullen? (cat)
    Ik zou dat gewoon doen, hahahaha. 8D
    No offense, Marjolien!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    Ik ga er ook een invullen, maar omdat Marjolien zegt dat ze hem heeft, mogen jullie hem toch nog wel invullen? (cat)
    Ik zou dat gewoon doen, hahahaha. 8D
    No offense, Marjolien!


    Ik heb het al gevraagd via Msn.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Nicklas schreef:
    (...)

    Ik heb het al gevraagd via Msn.


    Aha. (nerd)


    Big girls cry when their hearts are breaking