• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, het was leuk op school

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG iUser of bij de onderadmin van deze RPG Fayan. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

    Veel plezier!


    ---

    LIJST:
    Renesmee = MorningGlory
    Claire = Leave
    Alice = PurpleSea
    Jane = Fayan <--- Inactief, afwezig, maakt niet uit.
    Esmé = HurtedHeart
    Rosalie = PurpleSea
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = Sephine
    Huilen = Vianna
    Didyme = HurtedHeart
    Heidi = Proprius
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Maggie = Spaarkoe
    Rebecca = xRisingStarx

    Carlisle = Fayan
    Jacob = Proprius
    Embry = Emrys
    Seth = Proprius
    Fred = kiara2
    Jasper = MissLeto
    Edward = Vianna
    Paul = SwaggerApp
    Stefan = HurtedHeart
    Quil = MorningGlory
    Emmett = xRisingStarx

    Verzonnen.
    Liesforaliar - Penelope.
    Leave - Elena.
    Leave - Avery.
    MissLeto - Hazel.
    TERRORR - Alyssda
    SwaggerApp - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte - Amy & Jason.


    Iedereen in de RPG leeft.


    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.Dankje :'D

    [ bericht aangepast op 23 nov 2011 - 20:21 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Bella
    Ze zat met een blij gezicht op de bank. Ik gaf haar een kus. 'HOe gaat het schat?' ik keek haar bezorgd aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [hihi bijna deze topic vol](lol)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emmett
    Ik zie Bella als een speer naar binnen rennen. Ik kijk haar na en hoor dan de stemmen van Jacob, Bella en Renesmee. Ik ren achter haar aan de woonkamer in. 'Nessie!' Roep ik blij en plof neer op een stoel.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Bella
    Ik knikte naar Renesmee. Toen besloot ik dat ik achter de vampier kon gaan. 'Tot zo schat' zei ik zacht en kuste haar kruin. Ik liep naar buiten


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emmett
    Ik zag Bella naar buiten gaan, maar ik wist dat overhalen geen zin had.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Renesmee
    'Goed,' zei ik. Emmett kwam binnen stormen. 'Emmett!' riep ik.

    Jay
    Eindelijk! Landen! Ik zat nu al uren in het vliegtuig. De vlucht van Londen naar Seattle was ruim negen uur! Mijn opa stuurde mij naar La Push toen ik veranderde. Hij vertelde over een oude legende van de weerwolven van La Push, en dat hij uit La Push kwam, maar naar Engeland verhuisde vanwege mijn oma. Een zwijmelverhaal volgde, waar ik niet eens de moeite niet meer voor deed om te luisteren. Maar het kwam er dus op neer dat ik naar La Push moest gaan om me aan te sluiten bij het pack, en de Quileute moest beschermen. Fijn, alsof ik dit nodig heb. Ik had het al druk genoeg gehad, en nu ook nog dit. Het vliegtuig stond eindelijk stil. Ik sprong overeind, vluchtte het vliegtuig uit, haalde mijn koffers en riep een taxi. 'La Push,' zei ik.


    We're all mad here. You'll fit right in.

    Florence
    Inmiddels was het ochtend en ik heb geen idee waar ik loop. Een ding weet ik wel. Het is een groot bos met veel bomen [Logische]. Ik sjouwde mijn tassen nog steeds en hoorde de vogeltjes fluiten. Vanzelf begon ik mee te fluiten ookal was ik helemaal niet in de stemming.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Bella
    Niemand volgde me. Gelukkig. Ik had mijn mobiel opgewaardeerd en kon eventueel bellen. Ik rook de geur en volgde het. Het was een eind weg. Ik liep over bergen en ging langs een mooi helder beekje. Ik hoorde wat geritsel en draaide om. Ik zag een schim snel voorbij flitsen en toen hoorde ik zijn donkere zware stem. 'Dus jij komt het tegen me opnemen' grinikte hij. 'Ja je blijft van mijn familie af.' riep ik boos


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emmett
    'En hoe is het nou?' Zeg ik. Sukkel zeg ik tegen mezelf. Bella vraagt het net en ze antwoord goed. Nja.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Jay
    'Stop hier maar,' zei ik tegen de chauffeur, toen we Forks binnen reden. De taxi stopte. Ik betaalde en rende Forks door, toen ik uitkwam in een bos. Mooi, ik móést gewoon rennen. Ik trok mijn kleren uit, aangezien ze niet heel bleven, veranderde en nam mijn kleren in mijn bek. Ik begon te rennen. Heerlijk.


    We're all mad here. You'll fit right in.

    [Ik stop voor vandaag :( Srry guyss xx]


    We're all mad here. You'll fit right in.

    Bella
    Hij sprong uit de boom. Hij liep met een verre afstand rondjes om me heen. Steeds iets dichterbij. Ik spande mijn spieren aan. Op dit moment had ik gewacht dacht ik bij mezelf. De vampier rende op me af. Ik sprong omhoog en ontwijkte hem. Hij gromde. 'Claudia' riep hij. IK keek hem verbaasd aan. Ik voelde een windvlaag en aan mijn andere kant stond een andere vampier. Met rode felle ogen keken ze me aan. Shit dacht ik bij mezelf hij is niet alleen. Ik kon ze telkens net ontwijken maar het werd moeilijker. IK pakte mijn mobieltje en belde Emmett op


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [bye bye ik ga over een kwartier weg]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Florence
    Onder het lopen ben ik al een paar keer gestruikeld, maar ik gaf niet op. Ik moest en zou iemand vinden die anders was dan alle anderen. Ik zou iemand vinden die de plaats van Stefan kon innemen. Misschien als een soort broer of een goede vriend. Na een tijdje gelopen te hebben zie ik een bankje en loop ernaar toe. Ik ga erop zitten en graai in mijn zak naar mijn mobiel, maar ik kan hem niet vinden. 'Shit!' roep ik en voel in mijn andere zakken. Dan is hij uit mijn zakken gevallen toen ik struikelde, maar dan moet hij hier dus nog ergens liggen. denk ik en sta weer op om te zoeken. Florence! Ga nu even zitten, je hebt ook je rust nodig. Je mobiel komt zo wel. Hoor ik een stemmetje in mijn hoofd zeggen. 'Je hebt gelijk' Antwoord ik hardop.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Emmett
    Ik hoor de ringtone van mijn mobiel en haal hem uit mijn zak. Ik kijk naar het scherm en zie Bella staan. 'Heeft ze zich toch weer in de problemen weten te brengen' Mompel ik en loop naar buiten. Ik neem op. 'Bella, toch niet zo'n goed idee zeker?' Zeg ik en volg de geur van Bella.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'