• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, het was leuk op school

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG iUser of bij de onderadmin van deze RPG Fayan. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

    Veel plezier!


    ---

    LIJST:
    Renesmee = MorningGlory
    Claire = Leave
    Alice = PurpleSea
    Jane = Fayan <--- Inactief, afwezig, maakt niet uit.
    Esmé = HurtedHeart
    Rosalie = PurpleSea
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = Sephine
    Huilen = Vianna
    Didyme = HurtedHeart
    Heidi = Proprius
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Maggie = Spaarkoe
    Rebecca = xRisingStarx

    Carlisle = Fayan
    Jacob = Proprius
    Embry = Emrys
    Seth = Proprius
    Fred = kiara2
    Jasper = MissLeto
    Edward = Vianna
    Paul = SwaggerApp
    Stefan = HurtedHeart
    Quil = MorningGlory
    Emmett = xRisingStarx

    Verzonnen.
    Liesforaliar - Penelope.
    Leave - Elena.
    Leave - Avery.
    MissLeto - Hazel.
    TERRORR - Alyssda
    SwaggerApp - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte - Amy & Jason.


    Iedereen in de RPG leeft.


    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.Dankje :'D

    [ bericht aangepast op 23 nov 2011 - 20:21 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [nee, ze is echt ontvoerd]


    I've gotta bad feeling about this - Anakin Skywalker

    [wacht pb ff]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [http://www.quizlet.nl/stories/61936/riverside--the-hunger-games/ misschien iets voor jou, the hungergames]


    I've gotta bad feeling about this - Anakin Skywalker

    [ze wordt wel ontvoerd]


    I've gotta bad feeling about this - Anakin Skywalker

    bella
    Ik stormde naar binnen waar ik Edward zag. Waar was Renesmee? Was ze bij kennis. 'Edward waar is Renesmee' ik schudde hard aan zijn arm


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    MisPattinson schreef:
    bella
    Ik stormde naar binnen waar ik Edward zag. Waar was Renesmee? Was ze bij kennis. 'Edward waar is Renesmee' ik schudde hard aan zijn arm

    [klopt weer niet, ik ben al bezig met de achtervolging]


    I've gotta bad feeling about this - Anakin Skywalker

    [haha oke schiet dan maa rop. alles is vergeten.]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emmett
    Ik rende achter bella aan de kamer in en zag geen Nessie en ook geen Edward. 'kom bels we moeten erachteraan!' roep ik en ren naar het raam, spring eruit en volg de geur van de vampier.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    edward
    Ik ben aan het rennen achter Renesmee aan.
    'Sta nou eens stil en waarom wil je mijn dochter hebben', riep ik. Ik zag dat hij omkeek en zag bloedrode ogen. Hij grijnsde en versnelde zijn pas. Hij heeft blijkbaar ook een schild, want ik kan hem niet 'lezen'. Ik ben gelukkig ook snel en versnelde ook zijn pas. Zo renden we door het bos naar de grens met de wolven. Daar zag ik Paul al staan. 'Paul, hij heeft Nessie', riep ik.


    I've gotta bad feeling about this - Anakin Skywalker

    Vianna schreef:
    edward
    Ik ben aan het rennen achter Renesmee aan.
    'Sta nou eens stil en waarom wil je mijn dochter hebben', riep ik. Ik zag dat hij omkeek en zag bloedrode ogen. Hij grijnsde en versnelde zijn pas. Hij heeft blijkbaar ook een schild, want ik kan hem niet 'lezen'. Ik ben gelukkig ook snel en versnelde ook zijn pas. Zo renden we door het bos naar de grens met de wolven. Daar zag ik Paul al staan. 'Paul, hij heeft Nessie', riep ik.

    Huh waarom zou hij stil staan, domme ik

    [ bericht aangepast op 23 nov 2011 - 19:05 ]


    I've gotta bad feeling about this - Anakin Skywalker

    bella
    Ik sprinte achter emmet aan. Heel ver weg rook ik een vreemde geur vermengd met Renesmee. In de verte zag ik Edward rennen. Arme Renesmee. Wat moest die vampier van haar. Ik was er niet met mijn hoofd bij


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emmett
    Ik volg nogsteeds de geur en kom dichter bij de grens. Onder hhet rennen bedenk ik me waarom iemand Nessie zou ontvoeren, waarschijnlijk is het dezelfde vampier die haar heeft aangevallen. Ik versnel mijn pas en zie Edward steeds dichterbij komen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Bella
    Ik kon er neit tegen warom zij. 'Renesmee, Edawrd' schreeuwde ik schor. Het had geen nud dat wist ik maar tog bleef ik hun namen schreeuwen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Edward
    Paul knikte en begon ook te rennen. Opeens schoot hij naar rechts en ik rende erachteraan. Hij sprong in een boom en zag dat Bella achter me rennen. Ik gebaarde dat zij met Emmett beneden moest blijven en dat ik ook naar boven ging. Ik sprong omhoog en begon over de takken te rennen.


    I've gotta bad feeling about this - Anakin Skywalker

    Seth
    "Dankje." Ik maakte een foto van haar gezicht en sloeg haar op als een contact persoon. "Zal ik met je mee naar huis lopen?" Stelde ik voor. Ik was totaal vergeten dat ik ook gewoon wacht moest lopen.

    [Waar kan Jake mee doen?]