• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

Goh, het was leuk op school

Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG iUser of bij de onderadmin van deze RPG Fayan. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

Veel plezier!

---

LIJST:
    Renesmee = MorningGlory
    Claire = Leave
    Alice = PurpleSea
    Jane = Fayan <--- Inactief, afwezig, maakt niet uit.
    Esmé = HurtedHeart
    Rosalie = PurpleSea
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = Sephine
    Huilen = Vianna
    Didyme = HurtedHeart
    Heidi = Proprius
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Maggie = Spaarkoe
    Rebecca = xRisingStarx

Carlisle = Fayan
    Jacob = Proprius
    Embry = Emrys
    Seth = Proprius
    Fred = kiara2
    Jasper = MissLeto
    Edward = Vianna
    Paul = SwaggerApp
    Stefan = HurtedHeart
    Quil = MorningGlory
    Emmett = xRisingStarx

Verzonnen.
    Liesforaliar - Penelope.
    Leave - Elena.
    Leave - Avery.
    MissLeto - Hazel.
    TERRORR - Alyssda
    SwaggerApp - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte - Amy & Jason.

Iedereen in de RPG leeft.

HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.Dankje :'D

[ bericht aangepast op 23 nov 2011 - 20:21 ]

I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

Madeline
    Ze grinnikte, en wierp een blik op zijn haar. Warrig en schattig. ‘Maar jij bent knap, iets wat ze noemen een meidenmagneet, nou ja, volgens Jessica en ik..’ Ze schudde haar hoofd ietwat en glimlachte. ‘Jessica heeft niet alleen jou gevraagd trouwens, maar ook een jongen die Paul heette, geloof ik. Die heeft haar nog net geen uitbrander gegeven.. En de jongen bij wie al een meisje zat sloeg ze over. Daarna nog ene Embry, maar die was zo druk aan het sms'en dat hij 'nee, dude' antwoordde. Toen zag Jessica dus dat hij met zijn vriendin bezig was, en nu gaat ze met een basketballer.’ Ze grinnikte om haar fotografische geheugen, en schudde toen haar hoofd.

Feel the fire, but do not succumb to it.

Bella
    Ik knikte en drukte mijn schild weg. 'HOpelijk helpt het' iik keek even naar Jake. Ik zag dat hij het moeilijk had

Change is for weirdos ~ Niall Horan

[als ik niet reageer ben ik aan wiskunde, ben bijna klaar]
    Edward
    Ik zag in Bella's ogen dat ze het ook moeilijk had. Ik gebruikte haar gedachtes en mijn gedachtes over haar. Ik zag in Nessies gedachte dat het steeds witter werd, ze werd al beter. gelukkig en ik ademde uit.

I've gotta bad feeling about this - Anakin Skywalker

Seth
    "Een meidenmagneet." Herhaalde ik haar. "Nou vorige jaar was ik geen blik waardig als je het Jessica zou vragen." Ik dacht aan Paul. Die zou Jessica inderdaad wel hard aangepakt hebben en Embry ja die was alleen maar bezig met Elena. "Paul en Embry ken ik ja, het zijn mijn vrienden. Paul zou inderdaad wel hard tegen haar geweest zijn en Embry heeft inderdaad een vriendin ze heet Elena." "En met wie ga jij dan naar prom?" Vroeg ik terloops.

Bella
    Ik knikte blij en opgelucht. 'Renesmee het gaat je lukken het gaat ons lukken lieverd' zei ik zacht ik streek een pluk verdwaald haar achetr haar oren.
    [jakie. Kaylee ik maak bio alvast maar. welke 2 vakken heb jij morgen ik ckv en duits]

Madeline
    Ze knikte. ‘Elena. Waarom zit zij eigenlijk niet bij jullie op school? Ik zou benieuwd zijn naar wat Indianenjongens voor smaak hadden. Alhoewel ik wel een glimp van haar heb opgevangen op de parkeerplaats. Ik zou willen dat ik zo mooi was, of dat er een jongen naar mij zo zou kijken..’ Ho, stop. Ze dreef af, en schudde haar hoofd. ‘Ik? Eh, ik ben wel gevraagd door een paar jongens maar ik.. Ik ga denk ik even naar Colorado.’ Murmelde ze zacht. Naar het familiegraf van haar ouders, broer en zusje.

Seth
    "Ik weet het niet precies." Antwoorde ik. "Maar hoezo? Jij bent toch ook een mooi meisje?" Ik snapte niet wat ze zeurde, ik vond haar prachtig. "Maar goed dus je wilt ook niet met mij mee?" Ik zag het al voor me als Jessica het zag.

Jake
    "Je word beter Nessie!" Ik kuste haar wang en drukte haar wat steviger tegen me aan.

[ bericht aangepast op 23 nov 2011 - 17:48 ]

[is er iets wat ik kan doen?? ik wil ook 1 RPG reactie plaatsen, na zoveel topic's ;D]

"Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

[Ik kan vandaag niet komen! :O Ik moet een presentatie voor morgen maken, M&O leren, naar mijn mentor voor gesprek, Shiver lezen en teveel dus! Ik heb trouwens een nieuw karakter, als je die wilt zien kan je naar de rollenlijst. Hij heet Jay en is een weerwolf:) Ik hoop er morgen weer te zijn. sorry! Ik blijf altijd op online staan, want op telefoon lees ik verhalen, en mijn vriendin heeft ingebroken -.- xx]

We're all mad here. You'll fit right in.

Madeline
    Haar wenkbrauwen schoten verrast omhoog, gevolgd door knalrode kaken. ‘Ik? De prom? Met jou? En Jessica. Die gaat me vermoorden, villen en hoogst waarschijnlijk opjagen tot ver na mijn dood..’ Glimlachte ze. Ze was te veel bezig met anderen. Toen vernauwden haar ogen tot spleetjes. ‘Doe je dit soms uit een weddenschap?’ Niemand zou haar zomaar vragen. Helemaal niet zo'n jongen als Seth. Die ieder meisje krijgen kon. En ergens was ze gewoon bang, bang om opnieuw gekwetst te worden.

[echt balen samantha owja mensen morgen kom ik niet echt online, kapper, neefje, shoppen miss. savonds, vrijdag helemaal niet. ik moet om 10 uur ben ik uit dan ga ik zwarte piet spelen en ik blijf daar slapen. zaterdag ben ik terug]

Seth
    "Een weddenschap?" Herhaalde ik haar. "Waarom denk je dat?" Ik moest lachen. Dacht ze nou echt dat ik haar alleen voor een weddenschap zou vragen. "Ik vertelde toch al dat ik niet wist dat je nieuw was op school." Herhaalde ik.

Bella
    'Edward wat moeten we nu doen?' ik keek hem vragend aan. Ik dacht weer aan die mooie middag. Renesmee en ik hadde een gesprekje gehad. We zouden iets leuks doen. Klifduiken. Ik nam haar het water in en plaagde haar ik zuchte bij de leuke herrinering

[ckv en wis]
    edward
    Opeens werden haar gedachtes weer zwart en ik schok me rot, het wit trok steeds meer weg en werd door het zwart opgeslokt.
    'Bella, we moeten onze gedachtes erbij houden', scheeuwde ik half half.
    Ik concentreerde me weer en bleef hopen.

I've gotta bad feeling about this - Anakin Skywalker

Bella
    Ik schrok van Edward. 'Wat gebeurd er dan' riep ik paniekerig terug.