• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, het was leuk op school

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG iUser of bij de onderadmin van deze RPG Fayan. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

    Veel plezier!


    ---

    LIJST:
    Renesmee = MorningGlory
    Claire = Leave
    Alice = PurpleSea
    Jane = Fayan <--- Inactief, afwezig, maakt niet uit.
    Esmé = HurtedHeart
    Rosalie = PurpleSea
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = Sephine
    Huilen = Vianna
    Didyme = HurtedHeart
    Heidi = Proprius
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Maggie = Spaarkoe
    Rebecca = xRisingStarx

    Carlisle = Fayan
    Jacob = Proprius
    Embry = Emrys
    Seth = Proprius
    Fred = kiara2
    Jasper = MissLeto
    Edward = Vianna
    Paul = SwaggerApp
    Stefan = HurtedHeart
    Quil = MorningGlory
    Emmett = xRisingStarx

    Verzonnen.
    Liesforaliar - Penelope.
    Leave - Elena.
    Leave - Avery.
    MissLeto - Hazel.
    TERRORR - Alyssda
    SwaggerApp - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte - Amy & Jason.


    Iedereen in de RPG leeft.


    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.Dankje :'D

    [ bericht aangepast op 23 nov 2011 - 20:21 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Madeline
    Ze glimlachte ietwat verlegen, en zuchtte opgelucht toen haar tekening geen schade op had gelopen. Ze bedacht zich wel dat ze nu alleen interesse had getoond in de tekening. ‘Eh, sorry. Het was voor school en ik was zo bank dat hij gekreukt zou zijn.. In ieder geval heel erg bedankt, Seth.’ Glimlachte ze flauw. ‘Ik ben Madeline. Madeline Main.’ Voegde ze daar aan toe.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Seth
    "Je tekening is echt... wauw." Ik glimlach naar haar. "Uhm, leuk je te ontmoeten trouwens mag ik weten hoelang je hier al bent ik heb je nog nooit eerder gezien." Ik kan het niet laten al deze dingen te vragen. Misschien komt ze wel naar mijn school?

    Madeline
    ‘Bedankt..’ Ze voelt haar wangen kleuren, en glimlacht ietwat verlegen. ‘Euh, een week of twee. Ik zit sinds een week op de Reservaatschool.’ Ze strijks over haar tekening, en glimlacht dan weer richting Seth.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Seth
    Mijn hart maakt een sprongetje. "Echt waar? Daar zit ik ook op school." Ik glimlach naar haar. Dat ze bloost maakt haar alleen maar schattiger. "Hoe oud ben je?" Ik weet dat ik veel vraag maar ik wil gewoon alles van haar weten.

    Madeline
    Ze grinnikt even om al zijn vragen, en stopt ondertussen haar tekening in haar tas. ‘Weet ik. Je hebt een meisje uit mijn klas afgewezen voor de prom.’ Glimlacht ze flauw. ‘Veertien.’ Antwoord ze dan weer op zijn volgende vraag.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Seth
    Ik fronste. "Wie dan?" Ik was door wel meer meisjes gevraagt dus wie het zou moeten ik had geen idee. "Je lijkt trouwens ouder dan 14 hoor." Ik gaf haar een knipoog.

    [Zeg, gaat Seth inprenten? Dat mag niet >_<. Waarom luistert niemand? D:]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Madeline
    ‘Jessica. Lange, blonde haren. Chearleader, arrogant.’ Grinnikte, en schudde haar hoofd, waarna ze haar rode kaken afwende van zijn gezicht. Het was niet eerlijk dat ze zo snel rood werd.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Seth
    "Ohh Jessica!" Zei ik begrijpend en knikte. "Je weet haar wel goed te beschijven hoor." Ik dacht aan Jessica die er zo van overtuigt was dat ik háár ging vragen pff tuurlijk. "Maar ik wist niet dat je hier was, meestal hoort de hele school het als er een nieuw meisjes is of als er andere interesanten nieuwtjes zijn."

    Madeline
    Ze glimlacht flauw. ‘Ik ben geen interessant nieuwtje, schijnbaar.’ Ze bijt zacht op haar onderlip. Was het nou een belediging of compliment? Ze schudde haar hoofd en keek even op naar Seth toen e genoeg moed had opgerapen om hem aan te spreken.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Seth
    Ik schoot in de lach. "Ja óf ik was niet populair genoeg het te magen weten dat kan ook he." Ik probeerde haar gerust te stellen. Ze leek zich al niet zo erg op haar gemak te voelen. "Toen ik mijn haar geknipt jad was zelf dát een nieuwtje." Deelde ik haar mee. Mijn school was vreseijk met dat soort dingen. Alles was zoals de meisjes het noemde een gossip.

    Bella
    'Edward lukt het al heeft het nut?' ik kkeek hem gspannen aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    PurpleSea schreef:
    [Zeg, gaat Seth inprenten? Dat mag niet >_<. Waarom luistert niemand? D:]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    edward
    'Het lukt een beetje, kan je je schild wegdoen???', vroeg ik, 'Zonder schlild kan ik ook jouw gedachten gebruiken.'


    I've gotta bad feeling about this - Anakin Skywalker

    [ Kom na t eten weer ;)]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'