• RULES
    - Er is geen vaste verhaallijn, maar het moet wel allemaal met het originele verhaal kloppen.
    - Het speelt af in de tijd dat Harry ook op Hogwarts zit. (we beginnen dus bij zijn 1e jaar)
    - Voorbeeld
    [naam personage]
    Dan hier je hele verhaal.


    En daarbuiten (hier dus) kan je uit je rol.

    Vragen mogen altijd gesteld worden aan sNiall


    ROLLEN
    Gryffindor
    - Kyndall Seinga (Ashmore)
    - Zoey Sijnders (Buddy)
    - Valery Diamond (dandelion)
    - Alison Dallas (Clove)
    - Amelia Campell (twilight132)
    - Matthew Donalds (Gnome)
    - Samuel Waters (sNiall)


    Slytherin
    - Alexandria Yasea (Pariah)
    - Raven Wall (Scissorhands)
    - Jeanne Racium (Pariah)
    - Anthony Fernandez (Maitresse)
    - Arlené Seinga (Ashmore)
    -


    Ravenclaw
    - Reachell Stone (RainbowDay)
    - Katherine Bright (LiveToday)
    - Dana Robinla (Buddy)
    - Ryan Newman (Gnome)
    -

    Hufflepuff
    - Delilah Morgan (sNiall)
    - Rae Rowles (Anhysbys)
    - Gwendolyn Black (LoveLost)
    - Miley Donalds (Ashmore)


    Idee is van: sNiall

    [ bericht aangepast op 23 nov 2011 - 19:32 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Amelia Campbell
    Ze begon te snikken. Ik knipperde met mijn ogen om ook niet te beginnen wenen.
    "Ik weet wat je bedoelt." zei ik met een lage stem.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Anhysbys schreef:
    (...)
    Nu ja, ik houd het wel bij, maar dan ben jij heel lang niet online en moet ik nogal lang wachten omdat we in gesprek waren. x'd Ik geef je nergens de schuld van, maar ik begin nu de onhandigheden in te zien. :'D

    Ja, sorry dat ik lang niks meer gepost heb, maar ik volg het eigenlijk bijna allemaal niet meer. (echt schandalig, want het is m'n eigen RPG) ;p
    Ik post zo wel wat.

    EDIT;; trouwesn, ik had wel wat gepost na jouw bericht.
    Ik post zo wel een nieuwe in de leerlingenkamer.

    [ bericht aangepast op 22 nov 2011 - 17:07 ]


    There's power in the words you whisper.

    zoey
    Het was rustig in de leerlingenkamer. Ik keek rond en zag Plank met iemand praten. Ik haalde diep adem en liep naar hem toe.
    'We moeten praten,' zei ik. Plank keek verrast en grijnsde. Hij liep met me mee.
    'Als je zoiets nog een keer flikt dan trap ik zo hard in je klokkenspel dat je nooit meer kinderen kan krijgen.' Ik glimlachte naar hem en liep toen weg. Ik ging ergens alleen zitten zodat ik in alle rust verder kon denken wat mijn volgende zet zou worden.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Volgens mij gaat deze RPG dood…


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik ben bezig met mijn les chemie van vorige week te schrijven want ik was gebuist maar daarna ga ik reageren.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    LiveToday schreef:
    Ik ben bezig met mijn les chemie van vorige week te schrijven want ik was gebuist maar daarna ga ik reageren.


    Haha. Oké.
    Ik kan niet eens reageren. Stiekem zit ik te wachten tot Lina reageert want dan kan ik verder met Zoey$


    "Ignite, my love. Ignite."

    Kyndall Seinga
    "Zoey!, wacht alsjeblieft" zeg ik met een smekende stem en spring op van uit mijn stoel.
    Ik gooi mijn huiswerk in de hoek en loop richting Zoey.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Zoey
    Ik draaide me om en zag dat Kyndall naar me toe liep. Ik zuchtte en sloeg mijn armen over elkaar. Plank kon ik aan, Kyndall ook.
    'Wat?' vroeg ik.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Kyndall Seinga
    "Zoey, ik heb het niet zo bedoelt, ik voel niks voor haar ik houd van jou" ratel ik bijna onverstaanbaar. "Het spijt me zo" zeg ik er nog zacht.
    "Ik snap dat je me niet meteen kunt vergeven, ik ben ook woedend op mezelf" zeg ik nog.
    En kijk naar mijn schoenen.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Zoey
    'Blijf adem halen,' zei ik droog. Ik keek naar Kyndall en zag dat hij echt spijt had. 'Ik weet niet, of ik je nog wel kan vertrouwen,' gaf ik twijfelend toe. 'Geef een reden, waarom ik je weer zou moeten vertrouwen?'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Kyndall Seinga
    "Zoey er zijn geen redenen, je hebt alle recht om me te haten. Ik ben een arrogante egoïstische klootzak geweest. Maar ik wil dat je weet dat ik van je houd en mijn eigen leven voor je op zou geven" zeg ik en kijk haar in haar mooie ogen.
    Ik meen het echt, ik heb alles voor haar over.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Zoey
    Ik keek hem twijfelend aan en glimlachte toen. 'Ik vergeef je het. Op twee voorwaarden. Een, je doet dit nooit meer. Twee, je zegt nooit, maar dan ook nooit meer dat ik iets met Plank moet beginnen.' Ik glimlachte naar hem.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Kyndall Seinga
    "Ik beloof het" zeg met een glimlach, ik wordt duizelig en begin te hoesten.
    "Maar als je het niet erg vind, ga ik naar bed ik heb de hele nacht niet geslapen en ik begin een beetje ziek te worden" mompel ik en loop richting de jongens slaapkamer.

    Sorry maar ik ga echt ik voel me helemaal niet lekker en ik heb nog huiswerk


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Katherine Bright
    Ik kwam aan bij de leerlingenkamer en ging bij de open haard zitten. Het deed deugd om hier na 2 maanden terug te zitten. Natuurlijk ben ik graag thuis maar hogwarts deed iets met me.

    [ bericht aangepast op 22 nov 2011 - 20:29 ]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Zoey
    'Is goed, ziek maar lekker uit.' Ik gaf Kyndall en kus en glimlachte. Ik was echt blij dat het weer goed was.


    Beterschap en succes met je huiswerk.


    "Ignite, my love. Ignite."