• RULES
    - Er is geen vaste verhaallijn, maar het moet wel allemaal met het originele verhaal kloppen.
    - Het speelt af in de tijd dat Harry ook op Hogwarts zit. (we beginnen dus bij zijn 1e jaar)
    - Voorbeeld
    [naam personage]
    Dan hier je hele verhaal.


    En daarbuiten (hier dus) kan je uit je rol.

    Vragen mogen altijd gesteld worden aan sNiall


    ROLLEN
    Gryffindor
    - Kyndall Seinga (Ashmore)
    - Zoey Sijnders (Buddy)
    - Valery Diamond (dandelion)
    - Alison Dallas (Clove)
    - Amelia Campell (twilight132)
    - Matthew Donalds (Gnome)
    - Samuel Waters (sNiall)


    Slytherin
    - Alexandria Yasea (Pariah)
    - Raven Wall (Scissorhands)
    - Jeanne Racium (Pariah)
    - Anthony Fernandez (Maitresse)
    - Arlené Seinga (Ashmore)
    -


    Ravenclaw
    - Reachell Stone (RainbowDay)
    - Katherine Bright (LiveToday)
    - Dana Robinla (Buddy)
    - Ryan Newman (Gnome)
    -

    Hufflepuff
    - Delilah Morgan (sNiall)
    - Rae Rowles (Anhysbys)
    - Gwendolyn Black (LoveLost)
    - Miley Donalds (Ashmore)


    Idee is van: sNiall

    [ bericht aangepast op 23 nov 2011 - 19:32 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Kyndall Seinga
    Ik had alles gezien maar wil het nog steeds niet geloven.
    "Het is over" sis ik naar Zoey en loop weg.
    Ik ga geen straf voor haar oplopen, boos loop ik door de gangen ik laat iets kapot vallen waardoor een paar tweedejaars bang worden en weg lopen.
    Ik ren richting het verboden bos "Hier ben ik doe het nu!" roep ik zo hard dat het in Hogwarts te horen is.
    "Ah Seinga, net als je vader snel in keuzens maken, maar ik moet eerlijk zijn jongen dit had ik nooit van je verwacht" sist de gemene stem van een deatheater achter me.
    Ik herken hem als de hoogste van de deatheaters de rechte hand van Voldemort, de enige die ook een darkmark kan zetten.
    "Doe het nou maar" zeg ik en voel al snel een pijnlijke scheut door mijn linker arm gaan, en een doodskop met een slang er in staat op mijn arm getatoeëerd.
    "En nu terug" sist hij en ik loop terug naar het kasteel.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Alison Dallas
    Ik hoor stemmen en zo snel als ik kan met een pijnlijke voet klim ik zo hoog mogelijk in de boom waar ik tegen aan leunde. Ik fluister alle camoufleer-spreuken die ik ken en houd me stil. Elke beweging kan me fataal worden. Maar één van de stemmen herken ik, het is Kyndall. Ik hoor de stemmen niet meer, ze zijn vast weg. Dit is geen goed moment om hier te zijn. Wat als Deatheaters hier op dit moment zijn? Betekent dit mijn dood?


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Zoey
    'Kut kut kut!' Schreeuwde ik door de leerlingenkamer. Ik keek boos naar Plank. 'Ik haat je! Ik haat je!' Ik rende naar hem en gaf hem een blauw oog. De tranen rolden over mijn wangen. 'Kut kut kut.' Ik gaf hem een knietje in zijn klokkenhuis waardoor hij kermend op de grond viel. Daarna sprintte ik de kamer uit. Ik rende door de gangen. Opeens zag Kyndall.
    'Kyndall, alsjeblieft, luister naar me. Hij kuste mij. Ik hem niet. Ik wilde het niet. Je hebt niet alles gezien. Ik duwde hem weg. Als je me niet geloofd vraag maar aan Fred en George, ze stonden er boven op te kijken. Het was net zo groot mis verstand als tussen jou en Miley was. Ik wil je niet kwijt. Ik hou van je.' Ik viel gelijk stil en besefte dat ik nog nooit tegen iemand had gezegd dat ik van diegene hield. 'Kyndall, je kent me. Je moet weten dat ik nooit vreemd zou gaan. Ik heb nog nooit tegen iemand gezegd dat ik van die gene hield. Jij bent de eerste.' Ik bleef hem aan kijken. Hij moest beseffen dat het een vergissing was.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Kyndall Seinga
    "Nee Zoey misschien later maar nu nog niet" zeg ik schud mijn hoofd.
    "Ik moet eerst alles op een rijtje zetten" zeg ik en loop weg richting de kelders.
    "Bloed zuiver" mompel ik en loop de Slytherin common room in waar een paar jongens al staan wachten " Waar is Arlené" zeg ik en kijk ze arrogant aan.
    "Daar" zegt de leider van hun groepje, al snel zie ik Lene zitten "Lene kom is" zeg ik en knik naar de pilaren.
    Lene loopt mee, wanneer we beide achter de pilaren staan trek ik mijn mouw omhoog.
    The darkmark is zichtbaar, Arlené kijkt geschokt "Oh Kyn kijk alsjeblieft uit" piept ze, "Ik kijk uit en overleef het voor jou" zeg ik en loop terug naar de Gryffindor toren.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Zoey
    Ik keek na hoe Kyndall weg liep. De enigste jongen in mijn hele leven waar ik echt van hield. Snikkend liet ik me eigen tegen de muur aan vallen.
    'Ik haat mijn leven,' fluisterde ik in tranen. 'Ik haat Plank. Ik haat Hogwarts.' Opeens dacht ik aan het idee van mijn ouders. Ze hadden gevraagd of ik misschien naar een toverschool in Amerika wilde. Maar ik wilde niet. Ik was hier gebleven voor Kyndall en Dana. En kijk eens wat er gebeurt is. Ik vloekte en begon met mijn hoofd tegen de muur aan de bonken. Ik wil naar Amerika, dacht ik. Weg van Plank. Weg van Kyndall. Tranen rolde over mijn wangen. ik pakte de kleine handspiegel die ik altijd voor noodgevallen bij had.
    'Mam en Pap,' fluisterde ik. Ik wachtte even en zag toen mijn ouders in beeld.
    'Zoey, wat is er?' Vroeg mijn moeder ongerust.
    'Ik wil naar Amerika,' zei ik. ' Zo snel mogelijk.' Mijn ouders keken elkaar aan en knikten.
    'We komen er aan. Pak jij je spullen maar alvast,' zei mijn vader. Ik knikte en klapte het spiegeltje weer dicht. Ik liep naar de toren. Iedereen staarden mij aan. Misschien omdat ik de zwerkbal aanvoeder in zijn ballen had getrapt. Misschien omdat ik betraand was. Ik deed de deur open van de slaapzaal. Ik was nog niet begonnen met uit pakken dus in pakken was snel geregeld.
    'Doei kamer,' fluisterde ik. Ik liet mijn hutkoffer zweven en liep de leerlingenkamer weer in.
    'Doei Gryffindor!' Gilde ik. Sommige mensen keken me met open mond aan. Ik liep de kamer uit, zo door het portret gat. Ik wilde op dit moment met niemand afscheid nemen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Alison Dallas
    Ik moet me sterk houden. Ik klim uit de boom en negeer de pijn. Ik loop naar het kasteel toe en net als ik bijna bij het prtretgat ben, val ik op de grond neer van de pijn. Dit is pijnlijk. Het lijkt alsof een vrachtwagen mijn voet elke keer overnieuw weer overrijdt.
    'Au,' zeg ik zacht.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Dana
    Ik keek verbaasd op toen Zoey de leerlingenkamer van Ravenclaw in kwam in tranen.
    'Ik kom afscheid nemen,' zei ze. Ik keek haar met open mond aan. 'Ik ga naar Amerika.' Toen ze dat zei brak haar stem. 'Waarom?' Ik voelde tranen over mijn wangen rollen.
    'Kyndall, het is over. En dit keer was het ongeveer mijn schuld. Plank kuste me weer en toen zag hij het. Net voordat ik hem weg duwde.' 'Zoey, Kyndall houd van je. Dat weet ik zeker.' Zoey schudde haar hoofd.
    'Ik ga nu op gesprek bij Perkamentus. Doei.' Ze gaf me nog een knuffel en liep weg. Ik kon niet goed meer na denken en rende naar de gryffindor toren. Daar lag Allison op de grond.
    'Alison!' Riep ik. Ik tilde haar op. Nam haar mee de toren binnen en liet haar zakken op de stoel. ' Ik ben zo terug. Eerst wat regelen.' Tot mijn grote opluchting zag ik Kyndall alleen zitten.
    'Kyndall, je moet tegen Zoey zeggen dat ze op Hogwarts moet blijven,' zei ik buiten adem.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Kyndall Seinga
    "Waarom zou ik" sis ik en kijk arrogant richting Dana.
    "Denk je nu echt dat ik het haar zo maar vergeef, ik ben een Seinga die laten niet met zich dollen" zeg ik er arrogant achteraan.
    Ik wrijf over mijn linkerarm op de plek waar het grote zwarte ding zit.
    Dat ding doet iets ik weet maar het doet iets met je gedachten.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Alison Dallas
    'Oké,' mompel ik.
    Ik buig mijn been een klein stukje, maar al snel laat ik hem ontspannen want de pijn wordt me teveel. Ik kijk naar mijn vuile kleding en wil het liefst gewoon snel in mijn bed liggen. Geen lessen. Dan vliegt er een uil de kamer in, hij laat een brief op mijn schoot vallen en vliegt weer weg. Ik open de envelop en zie het keurige handschrift van Irina.
    Lieve, Ali.
    We missen je hier. Gaat alles wel goed, want mama is bang dat er iets met je gebeurdt. Ik probeer haar te kalmeren, maar mijn pogingen veranderen niks. Ik moet nu naar school! Schrijf me snel terug.

    -Irina


    Ik druk de brief tegen mijn borstkas en sluit mijn ogen. Irina is hetgene waarvoor ik in leven moet blijven. Ik heb geen vriendje. Maar wel een zusje(nouja pleegzusje) waar ik zielsveel van hou en Spencer is er dan ook nog. Zij woont een eindje verderop, maar is mijn enigste familielid dat ik ken van mijn biologische familie. Ik zal later terugschrijven.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Dana
    'Ze heeft jou ook vergeven toen je nodig vond om Miley af te lebberen. En als je niet zo'n bord voor je kop had, dan zou je zien dat ze van je hield. En dat ze vreselijk verliefd op je is. En ik weet dat jij dat ook op haar ben. Alsjeblieft Kyndall. Als je het nu niet doet, krijg je er later spijt van.' Ik keek Kyndall smekend aan. 'Plank kuste haar en niet anders om.'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Kyndall Seinga
    "Ik Miley niet gelebberd ze zat alleen op mijn schoot" zeg ik en rol met mijn ogen.
    "En daar komt nog is bij ik kan Zoey niet overhalen, dat word mijn en haar dood" zeg ik wetend dat ik gelijk heb nu moet ik met een Slytherin trouwen een pureblood.

    [ bericht aangepast op 24 nov 2011 - 23:23 ]


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Dana
    'Waarom Kyndall? Waarom wordt het haar dood?' Mijn stem klonk dwingend. We hadden nog weinig tijd. 'Vertel het me, alsjeblieft.' Er rolde een traan over mijn wang. Waar was de oude Kyndall die zoveel van Zoey hield?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Kyndall Seinga
    Geïrriteerd zucht ik, "Waarom moet jij alles weten, en jij moet een Ravenclawer voorstellen" zeg ik en een schamper lachje komt uit mijn mond.
    "Denk is na mens, ik ben familie van Malfoy's en Black's en watt gebeurt er met de meeste" zeg ik en een kwaadaardige grijns komt op mijn gezicht.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Dana
    'Nee,' zei ik. Ik pakte Kyndall's linker arm en trok zijn mouw omhoog. Een doodkop lachte me toe. 'Nee,' zei ik nogmaals. 'Dit ben jij niet. Kyndall, jij bent zo niet. Je bent lief, aardig. Aardig tegen mij, de dreuzelgeborende. Aardig tegen Zoey, pureblood. En aardig tegen Noa het zusje van Zoey, de snol. Kyndall, waarom? Waarom heb je deze keuze gemaakt?' Tranen rolde over mijn wangen. Ik veegde ze weg. Zoey, dacht ik diep van binnen. Zou Zoey hier voor gezorgd hebben door die kus met Plank?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Kyndall Seinga

    "Als ik het niet zou doen zou ik niet geaccepteerd worden, zou ik vermoord worden niemand meer hebben dan zou mijn broertje hier over een paar jaar zitten." sis ik ik heb alles over voor Lysander.
    "Maar oke ik praat Zoey wel om maar dat betekent niet dat het goed is" zeg ik en sta op richting Zoey dan maar.



    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)