• RULES
    - Er is geen vaste verhaallijn, maar het moet wel allemaal met het originele verhaal kloppen.
    - Het speelt af in de tijd dat Harry ook op Hogwarts zit. (we beginnen dus bij zijn 1e jaar)
    - Voorbeeld
    [naam personage]
    Dan hier je hele verhaal.

En daarbuiten (hier dus) kan je uit je rol.

Vragen mogen altijd gesteld worden aan sNiall

ROLLEN
    Gryffindor
    - Kyndall Seinga (Ashmore)
    - Zoey Sijnders (Buddy)
    - Valery Diamond (dandelion)
    - Alison Dallas (Clove)
    - Amelia Campell (twilight132)
    - Matthew Donalds (Gnome)
    - Samuel Waters (sNiall)

Slytherin
    - Alexandria Yasea (Pariah)
    - Raven Wall (Scissorhands)
    - Jeanne Racium (Pariah)
    - Anthony Fernandez (Maitresse)
    - Arlené Seinga (Ashmore)
    -

Ravenclaw
    - Reachell Stone (RainbowDay)
    - Katherine Bright (LiveToday)
    - Dana Robinla (Buddy)
    - Ryan Newman (Gnome)
    -

Hufflepuff
    - Delilah Morgan (sNiall)
    - Rae Rowles (Anhysbys)
    - Gwendolyn Black (LoveLost)
    - Miley Donalds (Ashmore)

Idee is van: sNiall

[ bericht aangepast op 23 nov 2011 - 19:32 ]

"Ignite, my love. Ignite."

Anhysbys schreef:
    (...)
    Huh? Die kan ik niet vinden. Nadat Rae naar die jongen wees? Nu ja, laten we verder gaan. ^^

oohh, nee, die heb ik nog niet gelezen, sorry. (nerd)

There's power in the words you whisper.

Ik loop achter, dus ik ga wel even in een tijdmachine. (:

Delilah Morgan
    Rae lag op de bank, en ik lag naast haar op de vloer. Nog geen twee dagen school en we waren uitgeput. Ik keek naar het vuur in de openhaard. "Rae?" vroeg ik.

Rae Rowles
    Ik lag op de bank met mijn arm over mijn gezicht, na twee uitputtende dagen school. In de vakantie wil ik altijd wel weer terug naar school - het kan zo verschrikkelijk gezellig zijn - maar dan blijkt het toch altijd vermoeiender dan ik me kon herinneren.
    'Rae?' vroeg Lila me, die naast me op een kleed op de vloer lag.
    'Ja?' kreunde ik.

I can't even think straight.

Dana
    Ik kon het niet laten om af en toe stiekem naar Matt te kijken. Hij had niks meer tegen me gezegd sinds de trein. Nu zat hij naast Zoey. Af en toe zag ik Zoey hem laten lachen. Ik keek weer naar mijn perkament, niet begrijpend waarom Matt mij zoveel interseerde.

Ryan Newman
    Ik liep richting de bibliotheek. Onder mijn arm had ik een grote stapel boeken. Ik zou Matthew helpen met zijn huiswerk.

Matthew Donalds
    Ik gaapte en keek naar mijn horloge. Shit. Ik pakte mijn boeken en haaste me als een gek naar de bibliotheek. Ryan zat al op me te wachten. Ik gign naast hem zitten en pakte mijn boek van Toverdranken, hier had ik het meest moeite mee.
    Ik had best een leuke klas. Ik zat bij Samuel en Kyndall. Zij waren wel toffe gozers. Ook had ik tijdens Toverdranken les samen met Ravenclaw. Dana was er ook. Er was iets aan dat meisje wat me aantrok.
    "Je mengt de rode drank dan met de groene stof, snap je dat?"
    Ik schrok op uit mijn gedachten. Ryan keek me een beetje geirriteerd aan.

Ryan Newman
    "Zeg, ik zit hier moeite te doen om jóu te helpen en dan zit je wat te dagdromen. Niet oké gast."
    Ik zag dat Matt een beetje schrok van mijn harde woorden. Meteen mompelde ik een zachte 'sorry'.
    "Aan wie zat je te denken?" vroeg ik glimlachend.

Me so good.

Zoey
    Ik liep naar de bieb en moest glimlachen toen ik Matt en Ryan zag zitten. Ik wist niet eens dat Matt zijn huiswerk maakte. Ik liep een rij boeken in op zoek naar het boek voor mijn huiswerk.

Matthew Donalds
    Het bloed steeg naar mijn wangen toen Ryan me die vraag stelde. Ik haalde nonchalant mijn schouders op. Vanuit mijn ooghoeken zag ik Dana de bibliotheek binnen wandelen. Onbewust bleef ik haar aankijken. Pas toen ze omkeek draaide ik me snel om. Ryan keek me grijnzend aan.
    "Jij hebt het flink te pakken."

Me so good.

Dana
    Ik moest nog iets hebben voor de bieb en aangezien ik daar met Zoey had afgesproken ging ik daar maar gelijk heen. Ik liep de bieb binnen en het eerste wat ik zag was Matt en Ryan.
    'Shit,' mompelde ik. Ik keek rond of ik ergens Zoey kon vinden.

Zoey
    Ik zag Dana en begon te grijnzen. Ik liep naar haar toe en keek naar waar ze naar toe keek.
    'Of je kijkt naar Ryan en Matt of naar de nerd daar achter,' merkte ik op. Dana werd rood en zei iets onverstaanbaars.
    'Jij gaat me niet vertellen dat je op Ryan bent he?' vroeg ik lachend. Dana schudde haar hoofd.

Ik ga zo mijn huiswerk maken. Nouja eventjes engels over lezen. Dan ben ik ongeveer 5 minuten weg.

Kyndall Seinga
    "Seinga je bent te laat" sist Snape, en slaagt met op de achterkant van mijn hoofd.
    "Sorry professor ik ben gevallen, maar wat moet ik doen" vraag ik verbaasd wanneer ik zie dat er geen strafwerk ligt te wachten.
    "Seinga je denkt toch niet dat je strafwerk moet denken met zo vader" zegt hij met een verbaasde ondertoon.
    "Hier lees dit maar eens" zegt Snape en duwt een stuk perkament in mijn handen.
    Verbaasd kijk ik naar de titel: Volgende generatie death eaters.
    Ik laat mijn ogen over het perkament gaan de meeste die erop staan zijn Slytherin's maar soms zie ik ook een Ravenclawer staan.
    Lichtelijk verbaasd kijk ik omhoog als ik Kyndall Seinga - zoon van James Seinga death eater eerste klas, Pureblood, Gryffindor. zie staan.
    "Hallo zoon" zegt de stem van mijn vader en al snel zie ik hem in de hoek van Snape zijn kantoor staan.
    "Ehm... Hallo vader" stamel ik, "Kom op zoon dan gaan we naar de bibliotheek" zegt hij met een kwaadaardige grijns.

You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

Dana
    'Kom,' siste ik en ik trok Zoey mee naar een tafelje midden in de bieb. 'Luister, ik denk dat ik Matt misschien een beetje leuk vind,' fluisterde ik in haar ogen. Zoey glimlachte. 'Dat is zo geweldig!' Riep ze uit wat een boze blik van de biebliotheekvrouw opleverde. 'Dan krijg je misschien iets met mijn ex,' zei Zoey op een zachtere toon. 'Vind je dat dan niet erg?' Vroeg ik. 'Nee,' zei Zoey. 'Echt niet!'

Kyndall Seinga

"Waarom bent u hier vader?" vraag ik nerveus, "Mag ik mijn eigen zoon niet meer bezoeken dan?" zegt hij glimlachend en begint te lachen.
    "Natuurlijk wel" mompel ik en open de deur van de bibliotheek.
    Al snel zie ik Zoey zitten samen met Dana "Shit" mompel ik en loop mijn vader achterna naar de verboden afdeling

[ bericht aangepast op 23 nov 2011 - 21:05 ]

You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

Zoey
    'Jij en Matt moeten wat krijgen,' zei ik. 'Dat is echt heel leuk. Jullie zijn schattig samen.' Ik glimlachte.
    'Hij vindt me niet leuk. Daarbij vind ik hem nog steeds een klootzak.' Dana haalde haar schouders op.
    'Ik vond Matt juist leuk omdat het een klootzak is,' gaf ik toe. 'Nouja, hij kwam voor me op. En daarbij, wie zegt dat hij jou niet leuk vind?'
    'Alles wijst erop,' zei Dana verdrietig. Ik gaf haar een knuffel.
    'Weet je wat jij nodig heb. Een meiden avond. En dat gaan wij zo even doen in de kamer in die geheime kamer waar Fred het laatst over had. Hij omschreef het als een meiden kamer. En tegen mij maakt hij nooit grapjes.' Ik glimlachte en gaf Dana een knuffel.

Delilah Morgan
    Ik grinnikte even. Rae leek er nog slechter aan toe dan ik. "Vraag jij je ook wel eens af of er een jongen is op school die een van ons ziet zitten?" vroeg ik. Het klonk zo dom als het over mijn lippen kwam, maar toch vond ik het er toe doen op de een of andere manier. Dit werd mijn vijfde jaar op Hogwarts, en apart van de jongen in de Grote Zaal eergisteren, had nog niemand naar me omgekeken.