• RULES
    - Er is geen vaste verhaallijn, maar het moet wel allemaal met het originele verhaal kloppen.
    - Het speelt af in de tijd dat Harry ook op Hogwarts zit. (we beginnen dus bij zijn 1e jaar)
    - Voorbeeld
    [naam personage]
    Dan hier je hele verhaal.


    En daarbuiten (hier dus) kan je uit je rol.

    Vragen mogen altijd gesteld worden aan sNiall


    ROLLEN
    Gryffindor
    - Kyndall Seinga (Ashmore)
    - Zoey Sijnders (Buddy)
    - Valery Diamond (dandelion)
    - Alison Dallas (Clove)
    - Amelia Campell (twilight132)
    - Matthew Donalds (Gnome)
    - Samuel Waters (sNiall)


    Slytherin
    - Alexandria Yasea (Pariah)
    - Raven Wall (Scissorhands)
    - Jeanne Racium (Pariah)
    - Anthony Fernandez (Maitresse)
    - Arlené Seinga (Ashmore)
    -


    Ravenclaw
    - Reachell Stone (RainbowDay)
    - Katherine Bright (LiveToday)
    - Dana Robinla (Buddy)
    - Ryan Newman (Gnome)
    -

    Hufflepuff
    - Delilah Morgan (sNiall)
    - Rae Rowles (Anhysbys)
    - Gwendolyn Black (LoveLost)
    - Miley Donalds (Ashmore)


    Idee is van: sNiall

    [ bericht aangepast op 23 nov 2011 - 19:32 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    sNiall schreef:
    (...)
    Ja, sorry dat ik lang niks meer gepost heb, maar ik volg het eigenlijk bijna allemaal niet meer. (echt schandalig, want het is m'n eigen RPG) ;p
    Ik post zo wel wat.

    EDIT;; trouwesn, ik had wel wat gepost na jouw bericht.
    Ik post zo wel een nieuwe in de leerlingenkamer.

    Huh? Die kan ik niet vinden. Nadat Rae naar die jongen wees? Nu ja, laten we verder gaan. ^^


    I can't even think straight.

    Dana
    Ik kwam de leerlingenkamer binnen en zag Katherine zitten.
    'Hallo,' zei ik terwijl ik naast haar neer plof. 'Fijne eersteschooldag gehad?'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik ben even niet mee, we zijn toch nog altijd 1 september, de avond dat we zijn aangekomen of ben ik verkeerd


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Nee toch? Ik heb er met Zoey al een dag op zitten

    (1 September kregen Kyndall en Zoey ruzie door een gemene streek van Miley. Zoey dumpt hem. Plank heeft Zoey gekust maar Zoey duwde hem weg. Daarna hebben ze alle twee een slechte nacht gehad en heeft Zoey Kyndall een hele dag genegeerd. Toe net is het pas bij gelegd)


    "Ignite, my love. Ignite."

    Aaahn, nu snap ik het, ik dacht dat het allemaal dezelfde dag was. Ik ben (ongeveer) blond, kan ik niets aan doen xD

    Katherine Bright
    'Hey. Jaah, alleen werkt Snape nu al op mijn zenuwen maarja, niks aan te doen. En die van jou?' vertelde ik kort over mijn dag.

    [ bericht aangepast op 22 nov 2011 - 20:59 ]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Dana
    'Hmm wel leuk. Heb alleen Zoey niet kunnen spreken wat wel jammer is want ik had gehoord dat het uit is tussen Zoey en Kyndall. Wat me nogal onwaarschijnlijk lijkt. En Snape is gewoon een geval apart.' Ik lachte.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Matthew Donalds
    De eerste schooldag zat er al op. Vermoeid liet ik me in de leerlingenkamer op een bank vallen. Het was fijn om terug te zijn. Ik vroeg me af hoe het zou zijn als ik wél was overgegaan. Dan zat ik nu nog bij al mijn vrienden..

    Ryan Newman
    Het was anders, zo zonder Matt. Ik miste hem wel een beetje.


    Ik las net dat de eerste schooldag al voorbij is? Heb allang niet meer geschreven, drukdrukdruk. Ik ga nu slapen dus ik reageer niet meer x


    Me so good.

    Dana
    'Maar ik moet weer gaan,' zei ik tegen Katherine. 'Moet nog een uil versturen, een boek halen uit de bieb en ik wil zeg maar Zoey ook nog even spreken dus hopen dat ze niet in de toren van Gryffindor zit.' Ik liep de leerlingenkamer uit.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Amelia Campbell
    Ze bleef maar snikken.
    "Sssst. Ik weet hoe het voelt. Ik weet het... Kalm maar. Het is voorbij." In tegenstelling tot bij mij, dacht ik. Ik ging hier al mijn hele leven door.
    Maar nu moest ik even niet aan mezelf denken, zei ik boos tegen mezelf.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Zoey
    Ik keek na hoe de uil weg vloog. Ik had Noa helemaal op de hoogte gebracht van wat er gebeurt was tussen Kyndall en mij. Ik miste mijn zusje. En niet zo'n beetje ook. Langzaam sjokte ik terug naar de leerlingenkamer.[/b]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Kyndall Seinga

    "Oh shit" roep ik en trek mijn gewaad aan, ik ren de trap af richting het portret gat.
    Ik gooi het portret open, waardoor de dikke dame een boze schreeuw laat horen.
    Ik bots tegen aan waardoor ik op de grond val dat kan er ook nog wel bij.
    Ik verontschuldig me tegen de tweedejaars Gryffindor en loop daarna door naar de kerkers en wordt al snel bij mijn kraag gegrepen door Snape.

    [ bericht aangepast op 23 nov 2011 - 17:13 ]


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Alison Dallas
    'Hoe weet jij dat?' vraag ik aan Amelia.
    Ik stop met snikken, ik moet dapper en sterk zijn. Ik veeg de tranen weg en denk aan mijn nieuwe familie. Ik trek mijn gewaad recht en kijk even of ik mijn wand niet ben kwijtgeraakt.
    'Ik ga naar Zweinsveld,' zeg ik.
    Ik loop weg en kijk even snel of de rits van mijn laarzen goed zit. Ik loop nog snel naar mijn kamer en open daar de kledingkast. Ik haal er een donkerrood jurkje dat tot mijn knieën komt eruit en pak ook een zwart leren vestje dat niet echt tegen de kou beschermt, maar ik draag vaker dit soort kleding thuis waar het best koud is dus hoe erg kan het zijn? Ik loop naar buiten, waar ik richting het Verboden Bos loop. Natuurlijk was ik niet van plan om naar het Zweinsveld te gaan. Ik hou mijn wand stevig vast als ik een geluid hoor.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Katherine Bright
    Ik zat nog steeds in de leerlingenkamer wat voor me uit te staren. Ik besloot om maar een brief naar Thomas te sturen. Ik nam mijn veer en een stuk perkament en begon te schrijven.
    Heeeey Toto,
    we hebben alweer een nieuwe professor voor verweer tegen de zwarte kunsten en Snape werkt nu al op mijn zenuwen.
    begon ik. Ik schreef nog een 7 tal minuutjes verder en liep toen naar de uilenvleugel. Daar nam ik een uil van school en bond de brief aan zijn poot. Ik liet hem vliegen en keek hem na tot hij uit het zicht verdween.

    [ bericht aangepast op 23 nov 2011 - 18:04 ]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Zoey
    Ik giechelde toen Kyndall straf kreeg van Snape en schudde mijn hoofd. We hadden vandaag de hele dag les met ravenclaw waar ik wel blij mee was want ik moest bij praten met Dana. Maar helaas moesten we van Snape appart gaan zitten dus zat Dana aan de andere kant van het lokaal.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dana
    Terwijl Snape met de rug naar me toe stond gooide ik een prop perkament naar Zoey. Ze keek me vragend aan.
    Lees het briefje, gebaarde ik. Zoey las het briefje open. Ze knikte naar me. Yes, ze ging op me wachtte tijdens de les. Net toen Zoey terug wilde gooien keek Snape haar aan en pakte het papiertje af. Hij zei iets tegen Zoey en ik zag aan haar gezicht dat ze het niet leuk vond. Toen Snape weg was schoot ze in de lach. Stilletje lachte ik mee.


    "Ignite, my love. Ignite."