• RULES
    - Er is geen vaste verhaallijn, maar het moet wel allemaal met het originele verhaal kloppen.
    - Het speelt af in de tijd dat Harry ook op Hogwarts zit. (we beginnen dus bij zijn 1e jaar)
    - Voorbeeld
    [naam personage]
    Dan hier je hele verhaal.

En daarbuiten (hier dus) kan je uit je rol.

Vragen mogen altijd gesteld worden aan sNiall

ROLLEN
    Gryffindor
    - Kyndall Seinga (Ashmore)
    - Zoey Sijnders (Buddy)
    - Valery Diamond (dandelion)
    - Alison Dallas (Clove)
    - Amelia Campell (twilight132)
    - Matthew Donalds (Gnome)
    - Samuel Waters (sNiall)

Slytherin
    - Alexandria Yasea (Pariah)
    - Raven Wall (Scissorhands)
    - Jeanne Racium (Pariah)
    - Anthony Fernandez (Maitresse)
    - Arlené Seinga (Ashmore)
    -

Ravenclaw
    - Reachell Stone (RainbowDay)
    - Katherine Bright (LiveToday)
    - Dana Robinla (Buddy)
    - Ryan Newman (Gnome)
    -

Hufflepuff
    - Delilah Morgan (sNiall)
    - Rae Rowles (Anhysbys)
    - Gwendolyn Black (LoveLost)
    - Miley Donalds (Ashmore)

Idee is van: sNiall

[ bericht aangepast op 23 nov 2011 - 19:32 ]

"Ignite, my love. Ignite."

Zoey
    Ik sloot mijn ogen terwijl ik diep na dacht.
    'Blijkbaar zit er me Slytherin in dan we hadden gedacht,' zei ik.

Alison Dallas
    'Dat is waar,' zeg ik.
    'Zullen we naar de grote zaal gaan?' vraag ik.

You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

Zoey
    'Ja, en dan Kyndall zien kleffen met die Brunette. Nee, dan sla ik haar gelijk een blauw oog plus een bloedneus.' Ik sloeg mijn armen over elkaar.

Alison Dallas
    'Ik weet niet of dat een ja of een nee is, maar ik ga naar de grote zaal,' zeg ik.
    Ik loop naar de grote zaal en ga naast Kyndall zitten.
    'Goed gedaan Kyndall,' zeg ik sarcastisch.

Miley Donalds
    "kom we gaan naar de gryffindor toren" zeg ik met een grijns.
    "Waarom?" vraagt Kyndall verbaasd "Omdat ik dat wil" zeg ik met een glimlach.
    "Oké" antwoord Kyndall en gaat naar Percy om het wachtwoord te vragen.
    Hij wenkt dat ik moet kommen en samen lopen we naar de toren waar we een huilende Zoey aantreffen.
    Missie geslaagd denk ik met een grijns

You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

Zoey
    Ik ging bij de openhaart zitten en staar voor me uit. Ik had nog een uur voordat de rest kwam. Ik pakte een perkament en een veer en begon te schrijven.

Hoi lief zusje,
    Ik had belooft de eerste dag te schrijven dus hier mijn brief. Helaas is hij niet zo vrolijk als we allebei gewild hadden.
    Ik had verkering met Kyndall, nou officieel heb ik het nog maar hij zat kleffen met een brunette van hufflepuf.
    Dus zodra ik hem zie dump ik hem. Nou, hij heeft het record van mijn kortste relatie verbroken.
    Daarnaast heeft Plank me gezoend. Ik zoende niet terug en was helemaal in paniek. Hem trap ik echt een keer in zijn ballen.
    Daarnaast heb ik Arlené, de zus van Kyndall, een bitchslap gegeven.
    OH, en Harry Potter, JA DE HARRY POTTER, zit bij Gryffindor. Nouja, dat wilde mam weten.
    Doe de groeten thuis en lieg maar dat alles goed gaat anders raken ze over bezorgd.
    Xxx.
    Zoey

Ik las te brief tevreden na. Die ging ik zo even versturen.

Alison Dallas
    Ik loop de brunette achterna en pak haar vast bij haar arm.
    'Denk maar niet dat je hiermee wegkomt,' zeg ik.
    Miley moet weten dat niemand maar dan ook echt niemand mijn vrienden kan kwetsen zonder van mij te horen.

Zoey
    De deur ging open en ik zag Kyndall binnen komen met dat kutwijf. Ik liep op hem af.
    'Klootzak, je kunt wel zien wie je familie is,' zei ik tegen hem. 'Het is uit.' Ik gaf hem zo'n harde bitchclap dat mijn hand in zijn gezicht stond. Met die woorden verliet ik de toren om mijn brief te verzenden.

[ bericht aangepast op 21 nov 2011 - 0:31 ]

Miley Donalds
    "Dat is nu juist het mooie Alison ik ga hier mee weg komen, snappen jullie dan niet waar ik op uit ben" zeg ik met een grijns.
    Ik loop heupwiegend naar Kyndall en pak hem vol op zijn mond.
    Verschrikt duwt hij me weg "wat doe je?!" roept hij boos.
    Ik schenk hem een glimlach en loop dan het portret gat uit.

Zoey
    Huilend kwam ik bij de uilenvleugel aan. Zoals ik had verwacht was hier niemand en niemand zou me hier ooit gaan zoeken. Ik ging op een trapje zitten en staarde voor me uit. Ik had nooit verwacht dat Kyndall zo'n klootzak kon zijn.
    'Ik haat je,' fluisterde ik. Ik begon harder te huilen. Ik had moeten doen wat ik vanmorgen had bedacht. Hem achter me laten zodat zijn familie hem zou accepteerde. Want daar hoort hij, bij zijn familie. Hij lijkt er op als twee druppels water.
    Daarnaast dacht ik nog aan Miley. Het zusje van Matt. Toen ik met Matt had kon ik best goed met haar vinden, waarom doet ze me dit nu aan?

Alison Dallas
    Ik loop naar Kyndall toe en kijk hem aan alsof hij iets walgelijks is.
    'Echt je bent een klootzak,' zeg ik.
    'Dat je je laat verleiden door die vieze slet en daardoor ook nog eens Zoey aan het huilen heb gemaakt,' zeg ik.
    De tranen staan in mijn ogen. Ik ben teleurgesteld in Kyndall, ik dacht dat ik hem kende maar dit bewijst dat ik hem helemaal niet ken.

Zoey
    Ik riep mijn uil en bond mijn brief om zijn pootje. 'Pas er goed op,' fluisterde ik. Met die woorden liet hem weg vliegen. Daarna ging ik weer zitten. Ik wilde niet terug naar de toren zien hoe Kyndall met Miley zat te zoenen. Want dat wist ik zeker, dat ze aan het zoenen waren. Ik veegde mijn tranen weg en ik wist dat mijn mascara uitgelopen was. Wat maakt het nu toch uit. Niemand kon me zien.
    Het ergste nog van alles vind ik dat Kyndall niet eens het lef had om er op te reageren. Hij is niet dapper, hij hoort niet bij Gryffindor.

Kyndall Seinga
    Ik ben woedend op mezelf en op Miley.
    Trannen rollen geluidloos over mijn wangen terwijl ik mijn handen door mijn haar haal.
    "Verdomme" roep ik boos en schip tegen de tafel aan die in tweeën breekt.

Alison Dallas
    'Je hebt er zelf voor gezorgd,' zeg ik.
    Ergens heb ik medelijden met Kyndall, maar ik haat hem nu ook. Hij heeft er ímmers toch zelf voor gezorgdt? Er rolt een traan over mijn wang. Ik weet niet waarom. Ik huil waarschijnlijk zonder reden.

Zoey
    Ik kreeg het koud maar ik wilde niet naar de toren. Ik had nog nooit gehuild op hogwarts besefte ik. Ik vloekte zachtjes in mezelf en begon te klapper tanden. Ik kon hier niet blijven. Ik besloot terug te gaan naar de toren maar gelijk door te lopen naar de slaapkamer zonder op of om te kijken. Ik liep snel naar de toren en mompelde het wachtwoord. Snel klom ik door het portret gat. het verbaasde me wat ik in de leerlingenkamer aanvond. Een tafel lag door tweeën en er was geen Miley te bekennen. Ik keek naar Alison en wist een waterig glimlachje op te brengen. Daarna gaf ik Kyndall een dodelijke blik, als blikken konden doden was hij dood geweest. Daarna liep ik snel naar de trap die tot de slaapzaal lijdde, Kyndall zou me niet zien huilen.