• RULES
    - Er is geen vaste verhaallijn, maar het moet wel allemaal met het originele verhaal kloppen.
    - Het speelt af in de tijd dat Harry ook op Hogwarts zit. (we beginnen dus bij zijn 1e jaar)
    - Voorbeeld
    [naam personage]
    Dan hier je hele verhaal.


    En daarbuiten (hier dus) kan je uit je rol.

    Vragen mogen altijd gesteld worden aan sNiall


    ROLLEN
    Gryffindor
    - Kyndall Seinga (Ashmore)
    - Zoey Sijnders (Buddy)
    - Valery Diamond (dandelion)
    - Alison Dallas (Clove)
    - Amelia Campell (twilight132)
    - Matthew Donalds (Gnome)
    - Samuel Waters (sNiall)


    Slytherin
    - Alexandria Yasea (Pariah)
    - Raven Wall (Scissorhands)
    - Jeanne Racium (Pariah)
    - Anthony Fernandez (Maitresse)
    - Arlené Seinga (Ashmore)
    -


    Ravenclaw
    - Reachell Stone (RainbowDay)
    - Katherine Bright (LiveToday)
    - Dana Robinla (Buddy)
    - Ryan Newman (Gnome)
    -

    Hufflepuff
    - Delilah Morgan (sNiall)
    - Rae Rowles (Anhysbys)
    - Gwendolyn Black (LoveLost)
    - Miley Donalds (Ashmore)


    Idee is van: sNiall

    [ bericht aangepast op 23 nov 2011 - 19:32 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Sam Waters
    Ik probeerde me te verstoppen achter mijn boek, maar dat was niet nodig in de bibliotheek. Iedereen was toch bezig met zijn of haar eigen ding, en het viel écht niet op als je ergens in een hoekje een boek aan het lezen was. Tóch had mijn instinct genoeg redenen mij extra dekking te geven.

    Sam is koos. Does somebody wants a friend?

    [ bericht aangepast op 23 nov 2011 - 21:35 ]


    There's power in the words you whisper.

    Kyndall Seinga

    Ik blijf om het hoekje staan wanneer mijn vader al een stukje door is gelopen.
    Zorg dat je zo snel mogelijk weg komt uit de bibliotheek X K
    schrijf ik op een briefje "wingardium laviosa" fluister ik en laat het briefje richting Zoey vliegen, ik laat het briefje nog een paar seconde voor haar zweven en laat het daarna vallen.
    "Kyndall kom je" zegt mijn vader, "Ja vader ik kom eraan" zeg ik en loop richting mijn vader.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    sNiall schreef:
    (...)
    Sam is koos. Does somebody wants a friend?


    Ga naar de Gryffindor toren. Daar gaat Zoey ook heen


    "Ignite, my love. Ignite."

    Zoey
    Ik gaf een klein gilletje van schrik toen er een briefje voor me viel. Ik keek om me heen maar zag niemand. Geschrokken keek ik naar Dana.
    'Maak open,' fluisterde ze. Langzaam vouwde ik hem open.
    Zorg dat je zo snel mogelijk weg komt uit de
    bibliotheek X K


    'Wie is K?' Vroeg Dana. 'Kyndall,' zei ik geschrokken. 'Ik herken zijn handschrift.' Ik keek naar Dana. 'Wat nu?'
    'Weg gaan,' zei ze. Ik keek om me heen of Kyndall hier ergens was. Waarom moest ik zo snel mogelijk weg? Wat was er aan de hand? Duizende vragen stroomde door mijn hoofd. Ik pakte mijn spullen en liep samen met Dana de bibliotheek uit.
    'Dat meiden avondje moet wachten,' zei ik tegen Dana die begrijpend knikte. Ik gaf haar nog een knuffel en ging naar de leerlingenkamer. Daar besloot ik te wachten totdat Kyndall terug kwam.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Zoey
    Onrustig liep ik door de leerlingenkamer.
    'Zoey!' Een blije stem riep mijn naam. Ik draaide me om en zag Ron staan.
    'Hoi,' zei ik glimlachend. Naast Ron stond een jongetje dat me vaag bekend voor kwam.
    'Wie is je buddy?' Vroeg ik. De jongen naast hem keek verrast maar blij op.
    'Dit is Harry Potter,' stelde Ron de jongen voor.
    'Hoi, ik ben Zoey Sijnders. Je maakt het zeker niet vaak mee dat mensen je naam niet kennen.' Ik keek Harry vriendelijk aan. Hij schudde zijn hoofd.
    'Fijn om een keer me eigen wel voor te kunnen stellen.' Hij glimlachte.
    'Maar we gaan toverschaken,' zei Ron. 'Doei.' Met die woorden liep het tweetal weg. Nog steeds half ongerust ging ik zitten bij de haard. 'Doe geen domme dingen Kyndall. Doe geen domme dingen.'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Rae Rowles
    Grinnikend draaide ik mijn hoofd om naar Delilah.
    'Eerlijk gezegd kan het me niets verrotten of er jongens in míj geïnteresseerd zijn, dat weet je toch,' lachte ik.
    Delilah bloosde even.
    'Maar ik vind het raar dat nog niet alle jongens smoorverliefd aan je voeten zijn neergevallen,' voegde ik er fronsend aan toe, 'En de meisjes aan de mijne.' Eventjes staarde ik naar het plafond. 'Ik begrijp het echt niet. Je bent onwijs tof.'


    I can't even think straight.

    Nouja. Ik ga slapen. Ik lees morgen vroeg wel of er nog gereageerd is en dan reageer ik daar weer gelijk op.

    Zoey
    Het liep al tegen de nacht en Kyndall was nog steeds niet terug. De leerlingen kamer was zo goed als leeg. Moe liet ik me op een stoel bij de openhaard vallen. Daar viel ik in slaap terwijl ik dingen in mijn slaap mompelde.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Delilah Morgan
    "Tss, zo geweldig ben ik niet." zei ik. "En daarbij; er lopen hier op school veel knappere meiden rond, waaronder jij." Ik glimlachte naar Rae. Toen bedacht ik me weer dat ik eigenlijk huiswerk moest maken voor Toverdranken. Jezus, denkt die Snape dat we nooit slapen ofzo? "We moeten nog Toverdranken huiswerk maken." zei ik en kreunde.


    Nu even met Sam naar de Gryffindor toren. (:

    Sam Waters
    Eigenlijk kon ik mijn tijd beter ergens anders verspillen dan in de schoolbieb. Ik stond op, legde het boek terug en verliet de bibliotheek. Rustig slenterde ik door de gangen, en bedacht plekken waar ik heen kon gaan. Uiteindelijk besloot ik naar de Gryffindor toren te gaan.


    There's power in the words you whisper.

    Zoey
    Ik zag Sam de leerlingenkamer binnen komen.
    'Sam!' riep ik blij uit. Dit was de eerste keer dat ik hem zag dit jaar. Ik sprong omhoog en gaf hem een knuffel. 'Lang niet gezien.'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Kyndall Seinga

    "Ja vader" mompel ik, "Wat zei je, ik hoorde je niet" zegt mijn vader met een gemene grijns.
    "Ja natuurlijk vader" zeg ik duidelijk, ik heb hier spijt van maar ik heb geen keuze mijn vaders wil is wet.
    "Oke ga maar, morgen als iedereen ben je in het verboden bos als iedereen aan het avond eten zit begrepen" zegt vader en kijkt recht door me heen.
    "Ja vader begrepen" zeg ik.
    "Ga maar" zegt vader en loopt voor uit de bibliotheek uit.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Dana
    Ik ging rustig aan een tafel zitten in de leerlingen kamer. Ik pakte een perkament en begon te tekenen. Toen mijn grote schrik had ik Matt getekend.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Alison Dallas
    Ik loop door het Verboden Bos, ik was gister zo stom geweest om onder een boom in slaap te vallen. Ik heb dus mijn lessen gemist.
    'Lumos,' fluister ik.
    Mijn wand geeft een niet al te fel licht, maar het licht is genoeg om te kunnen zien.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Kyndall Seinga

    Rustig loop ik richting de gryffindor toren, ik fluister het wachtwoord.
    Ik loop richting de bank in de hoop dat niemand me heeft gezien, ik moest Moeder en Lene op de hoogte brengen.
    Lene is een meisje en hoeft niet een van hun te worden, moeder word nooit ergens van op de hoogte gebracht.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Alison Dallas
    Ik loop en val dan. Ik denk dat het is dankzij een boom. Ik sta op, maar er gaat een helse pijn door mijn rechtervoet. Ik ga snel zitten en leun tegen de boomstam aan. Ik ben in het Verboden Bos, waar niemand me zal vinden en ik heb een hoogstwaarschijnlijk gekneusde voet. Kan er niemand komen? Bijvoorbeeld iemand die me kan helpen.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Zoey
    Toen ik Sam los liet zag ik Kyndall zitten.
    'Ben zo terug,' zei ik tegen Sam. Ik liep naar Kyndall toe en ging naast me zitten.
    'Wat is er aan de hand?' vroeg ik half nieuwsgierig half bezorgd.


    "Ignite, my love. Ignite."