• vandaag ben ik voor de 3de keer van een pony (Dartmoor afgevallen).

    Ik zat eerst mooi in de galop ik went af (rechte lijn naar overkant).
    Gaat ze ineens de andere kant op in snelle galop, en toen lag ik met mijn kont in het zandxD.

    mijn 1ste keer was van een Fries (3 jaar).
    ik maakte een volte (een groot rondje) en in het midden van de bak schrok hij.
    En toen heeft hij mij er afgelanceerd xD.

    mijn 2 de keer was van een KWPN op de manege (15 jaar ongeveer).
    Er was een fjord en die zakte door de voeten en die viel om.
    En mijn paard schrok daar van dus die moest ff zijn (schrikheid?? xD)
    kwijt dus hij bokte een paar keer achterelkaar aan.
    En toen viel ik met mijn rug in het zand (deed echt verrotte pijn)
    ,

    zijn jullie ook wel eens van een paard/pony afgevallen??


    -

    Jep.

    Nee.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Nee. Ik heb het niet zo op paarden.


    Me so good.

    Eén keer... En hij is ook een keer op m'n voet gaan staan. Oh, die geweldige tijd dat ik nog een paardenmeisje was... /nostalgie


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    MissSharp schreef:
    Nee.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Aesthetic schreef:
    Eén keer... En hij is ook een keer op m'n voet gaan staan. Oh, die geweldige tijd dat ik nog een paardenmeisje was... /nostalgie


    This, exactly.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    5 keer ofzo, witte paarden hebben de pest aan mij (A)


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Gnome schreef:
    Nee. Ik heb het niet zo op paarden.

    Aesthetic schreef:
    Eén keer... En hij is ook een keer op m'n voet gaan staan. Oh, die geweldige tijd dat ik nog een paardenmeisje was... /nostalgie


    this.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    No offence, maar ik haat paarden, srsly :') Dus nee, ik ben nog nooit van een paard of pony gevallen, laat staan dat ik ooit in de buurt kom van die beesten.


    Olive

    Nope.


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    Nee, wel een keer bijna.


    No growth of the heart is ever a waste

    vroeger was ik gewoon bang voor paarden en pony`s.
    nuniet meer, maar hou gewoon niet van ze,ook al zijn ze soms wel superschattig.


    -

    Ja, met springen vaak genoeg (':


    The girl saw the little bird, and knew she could fly.

    Maar drie keer? Ik ben serieus zo'n 15 keer van een paard gevallen :Y)
    Althans, veertien keer ben ik ervan áf gevallen. Één keer reed ik op een Fries die struikelde over haar eigen sokken. -.-' toen flikkerden we met z'n tweeën, en lag ik onder zo'n beest. Gelukkig alleen een gekneusde arm, gekneusde enkel en schaafwond op mijn hoofd aan over gehouden. Had wel de schrik van m'n leven :'D
    En heel vaak als mijn paard er vandoor ging, liet ik me gewoon in het zand vallen. Dan heb je tenminste nog een beetje controle over je val: Dan kan je nog een beetje beslissen hoe je neer komt, in plaats van een paar seconden later in het hek gelanceerd worden :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.