• vandaag ben ik voor de 3de keer van een pony (Dartmoor afgevallen).

    Ik zat eerst mooi in de galop ik went af (rechte lijn naar overkant).
    Gaat ze ineens de andere kant op in snelle galop, en toen lag ik met mijn kont in het zandxD.

    mijn 1ste keer was van een Fries (3 jaar).
    ik maakte een volte (een groot rondje) en in het midden van de bak schrok hij.
    En toen heeft hij mij er afgelanceerd xD.

    mijn 2 de keer was van een KWPN op de manege (15 jaar ongeveer).
    Er was een fjord en die zakte door de voeten en die viel om.
    En mijn paard schrok daar van dus die moest ff zijn (schrikheid?? xD)
    kwijt dus hij bokte een paar keer achterelkaar aan.
    En toen viel ik met mijn rug in het zand (deed echt verrotte pijn)
    ,

    zijn jullie ook wel eens van een paard/pony afgevallen??


    -

    Oh yes, toen ik elf was was ik heel groot voor mijn leeftijd en op plattelandsklas (een soort kamp met school) kon je kiezen tussen zeilen en paardrijden. Ik koos voor paardrijden, maar omdat ik zo groot was moest ik op een paard en niet op een pony zoals de rest.
    Toen zat ik op een dag niet goed in de beugels en ben er ik er af gedonderd waarop ik nog eens een hoef langs mijn kin kreeg.
    Het bloedde als een rund maar gelukkig heb ik er geen litteken van.
    En de dag erna ben ik gewoon terug op dat paard gekropen ^^


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Nee nog nooit. Gewoon omdat ik nog niet op een paard heb gezeten en het ook niet van plan ben.


    Tears are words the heart can't say.

    Wel een keer bijna, ik reed heel rustig rondjes in de bak tot dat beest besloot om over de horde te springen die nog midden in de bak stond.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik ga never op een paard zitten, veel te hoog D:.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor