• Mijn telefoon is gisteravond kwijtgeraakt en ik heb een abonnement. Weet iemand of ik nu hetzelfde toestel opnieuw kan bestellen (los? simlockvrij?) en dan een vervangende simkaart aanvragen? Of werkt dat anders? Ik ben nogal een noob wat telefoons betreft namelijk. (cat) Thanks alvast!


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ik weet er zelf ook niks van ben ook een noob dan:) hahah


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    Kan je je eigen telefoon geen SMS sturen?
    Misschien dat iemand hem heeft gevonden, en hem graag terug wilt geven?

    Oke het klonk veel logischer in mijn hoofd dan wanneer ik het er zo neer zet


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Ik zou je nummer ten eerste even blokkeren, anders kan de vinder misschien zo in je gegevens komen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kan je niet even bellen naar je provider, of hoe dat ook weer precies noemt, om je abonnement stop te zetten? En zoals hierboven gezegd, je nummer laten blokkeren voordat iemand anders gebruik maakt van al je gegevens.


    16 - 09 - '17

    Dylazing schreef:
    Kan je niet even bellen naar je provider, of hoe dat ook weer precies noemt, om je abonnement stop te zetten? En zoals hierboven gezegd, je nummer laten blokkeren voordat iemand anders gebruik maakt van al je gegevens.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Bellen naar je provider en je nummer laten blokkeren, dit is iets dat je zo snel mogelijk moet doen! (Als er dan een rotte appel tussen zit die net je telefoon gevonden heeft, kan hij/zij de hele wereld wel rondbellen want het is toch op jouw kosten). Heeft je bank je telefoonnummer (zoals bv ING) ? Ook even naar bellen.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.