• Hou jij van spionnen? Wil jij eens het spannende leven beleven?
    Nou, hier kan je schieten, sluipen, spioneren, trainen en al de andere dingen doen die spionnen doen.
    Doe mee!
    Maak je eigen personages en laat je helemaal gaan.

    Regels:
    -Je kan kiezen wat je doet, maar in het begin zijn we nog geen spionnen. We worden later getraind, maar hoe en door wie? Dat is aan jullie!
    -Wie het eerst post, mag de plaats en omstandigheden kiezen!

    Naam Personage
    Hierin kunnen jullie met je personage doen wat jullie willen!

    Hierbuiten kunnen jullie vragen stellen.



    Maar eerst beginnen met personages
    Wat moet ik weten?

    voornaam:
    achternaam:
    volledige naam:
    bijnaam:
    leeftijd en geboortedatum:
    uiterlijk (foto en beschrijving):
    familie:
    extra:


    personages:
    3 jaar:
    -Zoey Thompson (BeyondOurOwn)
    -Alexia Thompson (BeyondOurOwn)
    11 jaar:
    - Sarah Sanz (proprius)
    13 jaar:
    -Jesslyn Montell(Regen)
    14 jaar:
    -Saleah Tovah (AgentDavid)
    15 jaar:
    -Dana Nieon (LordSarita)
    -Matthew Livingstone(BelleVue)
    -Amber Somers (LordSarita)
    -Amy Somers (BeyondOurOwn)
    -Jake Smith(BelleVue)
    16 jaar:
    -Alex Thompson (BeyondOurOwn)
    -Katherine Bright (BelleVue)
    -Raven Black (Petal)
    -Jitse bright (BeyondOurOwn)
    17 jaar:
    -Grace Grey (Cornflakeluv)
    -Taylor Romant (LordSarita)
    -Faegan Glaed Carter (BeyondOurOwn)
    18 jaar:
    -Nathan Bradley (BeyondOurOwn)
    19 jaar:
    -Katie White (shewerewolf)
    21 jaar:
    -Sarina Calle (HurtedHeart)
    24 jaar:
    -Yelena Zaitseva(C18)


    HIER KAN JE POSTEN!!!!!

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 30 april 2012 - 18:52 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Over een dag of drie maak ik de rpg echt aan (nu is het gewoon aanmelden)
    dan mogen jullie beginnen, met jullie spannende leventjes!


    “To live will be an awfully big adventure.”

    voornaam:Alex
    achternaam:Thompson
    volledige naam:Alex Cedric Thompson
    bijnaam:Al C (engels uitgesproken)
    Leeftijd:16 jaar, 24 februari
    uiterlijk (foto en beschrijving)


    Hij heeft kort zwart haar. Hij is enorm gespierd en lang. Hij is knap (zie foto);) , maar let daar zelf niet zo op.
    familie: ouders en tweelingzusjes (3 jaar oud)
    extra:hij kan goed om met kinderen en is enorm beschermend, tegenover zijn vrienden en familie


    “To live will be an awfully big adventure.”

    voornaam: Katherine
    achternaam: Bright
    volledige naam: Katherine Elizabeth Bright
    bijnaam: Kath, Kate
    leeftijd en geboortedatum: 16 ~ 1 februari
    uiterlijk (foto en beschrijving):


    Katherine heeft lang, lichtbruin haar. Ze heeft blauw-grijze ogen en draagt van make-up enkel een laagje mascara en wat oogpotlood
    familie: Ze heeft een oudere broer, Thomas, van 19 (bijna 20) en een tweelingbroer, Jitse.
    extra: Ze is heel aardig maar als er iemand ook maar een kwaad woord spreekt over haar familie of vrienden kan ze erg bitchie worden

    [ bericht aangepast op 8 dec 2011 - 14:42 ]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    LiveToday schreef:
    voornaam: Katherine
    achternaam: Bright
    volledige naam: Katherine Elizabeth Bright
    bijnaam: Kath, Kate
    leeftijd en geboortedatum: 16 ~ 1 februari
    uiterlijk (foto en beschrijving):


    Katherine heeft lang, lichtbruin haar. Ze heeft blauw-grijze ogen en draagt van make-up enkel een laagje mascara en wat oogpotlood
    familie: Ze heeft een oudere broer, Thomas, van 19 (bijna 20).
    extra: Ze is heel aardig maar als er iemand ook maar een kwaad woord spreekt over haar familie of vrienden kan ze erg bitchie worden


    Hey, ik ben ook op 1 februari jarig^^


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    voornaam: Salea
    achternaam: Tovah
    volledige naam: Salea Chayla Tovah
    bijnaam: Sal
    leeftijd en geboortedatum: 14, 17 september 1997
    uiterlijk (foto en beschrijving):


    Lang, donkerbruin, zwart haar en is licht getint. Draagt het haar het liefst los, of in een vlecht. Ze haat make-up en draagt een klein kettinkje dat ze van haar moeder heeft gekregen.
    familie: Salea heeft haar jongere zusje Nala én haar moeder verloren bij een aanslag. Haar vader, haar broer en zij bleven als enige over. Haar broer ging het verkeerde pad op en is 3 jaar geleden opgepakt voor het verkopen van drugs. Hij zit 6 jaar lang in de gevangenis. Haar vader en Salea zijn verhuist maar ze hebben een erg slechte band. Ze kan niet goed met hem praten.
    extra: Salea heeft besloten om weg te lopen van huis en voor zichzelf te zorgen, wat ze ook erg goed kan. Haar vader heeft haar direct na de aanslag op haar moeder en zus leren vechten, en ze kan 2 verschillende talen ( omdat ze verhuist zijn )


    If it annoys you, kill it

    Snitched schreef:
    (...)

    Hey, ik ben ook op 1 februari jarig^^

    leukxD


    “To live will be an awfully big adventure.”

    ooold

    [ bericht aangepast op 14 juni 2016 - 22:17 ]


    No growth of the heart is ever a waste


    voornaam: Raven
    achternaam: Black
    volledige naam: Raven Crystal Paris Black
    bijnaam: Rave
    leeftijd en geboortedatum: 16. 16-02-1995
    uiterlijk (foto en beschrijving):

    raven heeft een normale huid, en heel donkerbruin haar, ze heeft vaak hele zwarte oog make-up op. en rode lippenstift. de make-up geeft haar een angstaanjagende look. ze heeft bruine ondoordringbare ogen. en een zwoele vernietigende blik. ze is vrij mager wat door haar kleren goed te zien is, het liefst draagt ze zwarte hakken, of zwarte dichte sleehakken. een zwarte skinnyjeans en een hempje met donkerbruin leren jasje. ze heeft ook een tatoeage,

    deze zit op haar pols. ze heeft ook een navel piercing, en ze heeft een neuspiercing, dat is een zwart hartje, ze heeft ook vaak armbanden om met diamanten, en draagt een kettinkje met een kruisje. ze heeft een geheel eigen stijl en komt graag voor zichzelf op, ze is beeldschoon en heel erg geliefd bij de jongens, ze is ook erg flirterig, ook kan ze een grote mond hebben en is ze sterk wat handig is voor het spionnen werk,
    familie: raven heeft een 2 jaar oudere broer en haar ouders, toen ze 13 was is ze met haar broer uit huis gezet dus ze ziet haar ouders nooit meer. met haar broer heeft ze nog vaak contact.
    extra: toen raven uit huis gezet werd met haar broer hebben ze zich aangesloten bij een bende. the black masters. heten ze. sinds een half jaar heeft ze zich er van afgesloten. en is ze in het spionnenleven geraakt. maar ze woont nog steeds in een achterbuurt. ze is sterk en slecht opgevoed. maar wel heel zelfstandig. ze geeft niet snel om mensen maar vrienden en haar broer zijn alles voor haar en ze zal dan ook voor hun vechten.

    zooooo, (: maar btw waar speelt het zich af? komen ze ook in een spionnen huis om zichzelf op te leiden (:
    dikkekussdandelion


    believe in your dreams, and follow them, in bad times stay strong. and find the power in yourself.

    Ik vul 'm in zo. ^^


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    dandelion schreef:

    voornaam: Raven
    achternaam: Black
    volledige naam: Raven Crystal Paris Black
    bijnaam: Rave
    leeftijd en geboortedatum: 16. 16-02-1995
    uiterlijk (foto en beschrijving):

    raven heeft een normale huid, en heel donkerbruin haar, ze heeft vaak hele zwarte oog make-up op. en rode lippenstift. de make-up geeft haar een angstaanjagende look. ze heeft bruine ondoordringbare ogen. en een zwoele vernietigende blik. ze is vrij mager wat door haar kleren goed te zien is, het liefst draagt ze zwarte hakken, of zwarte dichte sleehakken. een zwarte skinnyjeans en een hempje met donkerbruin leren jasje. ze heeft ook een tatoeage,

    deze zit op haar pols. ze heeft ook een navel piercing, en ze heeft een neuspiercing, dat is een zwart hartje, ze heeft ook vaak armbanden om met diamanten, en draagt een kettinkje met een kruisje. ze heeft een geheel eigen stijl en komt graag voor zichzelf op, ze is beeldschoon en heel erg geliefd bij de jongens, ze is ook erg flirterig, ook kan ze een grote mond hebben en is ze sterk wat handig is voor het spionnen werk,

    familie: raven heeft een 2 jaar oudere broer en haar ouders, toen ze 13 was is ze met haar broer uit huis gezet dus ze ziet haar ouders nooit meer. met haar broer heeft ze nog vaak contact.

    extra: toen raven uit huis gezet werd met haar broer hebben ze zich aangesloten bij een bende. the black masters. heten ze. sinds een half jaar heeft ze zich er van afgesloten. en is ze in het spionnenleven geraakt. maar ze woont nog steeds in een achterbuurt. ze is sterk en slecht opgevoed. maar wel heel zelfstandig. ze geeft niet snel om mensen maar vrienden en haar broer zijn alles voor haar en ze zal dan ook voor hun vechten. vroeger is ze ook aan de drugs geraakt, maar daar is ze van afgekickt. wel rookt ze. maar daar zien mensen het probleem niet van in. ze heeft slechte dingen gedaan maar wil graag opnieuw beginnen

    zooooo, (: maar btw waar speelt het zich af? komen ze ook in een spionnen huis om zichzelf op te leiden (:
    dikkekussdandelion


    believe in your dreams, and follow them, in bad times stay strong. and find the power in yourself.

    waar het zich afspeelt mogen jullie zelf kiezen
    ik reken op jullie fantasie
    wie eerst post
    heeft het voordeel dat hij mag kiezen waar en hoe
    (als er nog een paar mensen bij zijn, zal ik de RPG echt starten.)


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ik maak vanavond of morgen aan ;) trouwens nog vraagje mag ik misschien iemand aanmaken die een lerares of leraar is? als dat mag reserveer ik graag die rol :D


    I'm finally back, Finally after a Year break

    ja
    waarom niet?
    doe maar ;)


    “To live will be an awfully big adventure.”

    BeyondOurOwn schreef:
    waar het zich afspeelt mogen jullie zelf kiezen
    ik reken op jullie fantasie
    wie eerst post
    heeft het voordeel dat hij mag kiezen waar en hoe
    (als er nog een paar mensen bij zijn, zal ik de RPG echt starten.)


    okee, met hoeveel gaan we beginnen?
    dus al byv, ik zeg we zien hier en hier.
    omdat ik het deel het eerst post, dan zijn we daar,
    das bestwel slim ahahah (:
    ik heb er nu al zin in
    xxx


    believe in your dreams, and follow them, in bad times stay strong. and find the power in yourself.

    nog een paar misschien
    ik moet straks naar de film
    en zal dan kijken of ik nog genoeg tijd heb (en personages)
    om te starten
    xxx


    “To live will be an awfully big adventure.”