• Een vriendin en ik hebben net Paranormal Activity 1 gezien. Maar wij vond hem eigenlijk hartstikke saai.
    Wie van jullie heeft m ook gezien, en vond hem ook zo saai?


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Je hebt hem overdag gekeken zeker? Maar 's nachts stelt hij ook niet veel voor :')


    Olive

    Ik heb ze alledrie gezien en ik vind ze gewoon slécht.


    Where there is a sea there are pirates...

    Ik vond de eerste best wel eng, maar ik ben dan ook snel bang, haha :'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Captain schreef:
    Ik heb ze alledrie gezien en ik vind ze gewoon slécht.

    Negligible schreef:
    Ik vond de eerste best wel eng, maar ik ben dan ook snel bang, haha :'D


    Haha, wij hebben hem net stop gezet. Ongeveer een half uurtje geleden, echt saai. :]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Utoya schreef:
    Je hebt hem overdag gekeken zeker? Maar 's nachts stelt hij ook niet veel voor :')


    Ja, inderdaad. Overdag, haha. :]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik heb deel 1 of deel 2 gezien op een filmavond met een stuk of 10 meiden. Het was best spannend/eng, omdat bij het kleinste dingetje bijna iedereen begon te gillen. Het was wel grappig, want meestal was er dan helemaal niks aan de hand (';


    Me so good.

    Ik heb een deel van nummer 3 gezien, of nummer 2 bij een vriendin en ik vond het in het begin echt akelig saai. En toen het echt eng was geworden, was ik al weg richting huis. Ze had me nog gesmst.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb er wel één gezien, maar ik vond hem gewoon grappig. Ach. Niet mijn stijl qua horror/thriller...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    ik heb er wel eens stukjes van gezien, maar ja ik vind het niet echt eng ofzo, bij ons in huis gebeurt er meer :P

    zoals kaarsencanderlaars die in eens omvallen (zo'n zware dan, een klap op het drumstel dat in huis staat en dat de stoel uit het niets verschuifd :P


    I lie in my bed, looking at the stars and thought where the hell is my roof!!

    Ik schrik heel snel, dus die films zijn voor mij wel leuk. Maar als je gaat nadenken over wat er nou eigenlijk gebeurt in die films wat echt eng is, zijn ze wel saai ja. Die films moeten het echt hebben van onverwachte schrikmomenten.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Saaiste films ever.


    I live for the applause, you will die for it.

    Wij tweenen gaan die film dus NOOOOIT meer kijken x


    None

    Captain schreef:
    Ik heb ze alledrie gezien en ik vind ze gewoon slécht.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik heb de eerste twee gezien, en echt pas op 9/10 van de film zat er wat spanning in. Ik vond ze echt saai. Ik weet ook niet of ik die derde ga kijken.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.