• vandaag ben ik voor de 3de keer van een pony (Dartmoor afgevallen).

    Ik zat eerst mooi in de galop ik went af (rechte lijn naar overkant).
    Gaat ze ineens de andere kant op in snelle galop, en toen lag ik met mijn kont in het zandxD.

    mijn 1ste keer was van een Fries (3 jaar).
    ik maakte een volte (een groot rondje) en in het midden van de bak schrok hij.
    En toen heeft hij mij er afgelanceerd xD.

    mijn 2 de keer was van een KWPN op de manege (15 jaar ongeveer).
    Er was een fjord en die zakte door de voeten en die viel om.
    En mijn paard schrok daar van dus die moest ff zijn (schrikheid?? xD)
    kwijt dus hij bokte een paar keer achterelkaar aan.
    En toen viel ik met mijn rug in het zand (deed echt verrotte pijn)
    ,

    zijn jullie ook wel eens van een paard/pony afgevallen??


    -

    ja, ik ben er geloof ik 3x afgevallen.. en 1 keer bijna, van een pony die heel vaak schrikt.. maar je moet er altijd weer op gaan zitten ;D


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Ik heb 13 jaar paardgereden en ben vaak genoeg gevallen :')


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    SwaggerApp schreef:
    ja, ik ben er geloof ik 3x afgevallen.. en 1 keer bijna, van een pony die heel vaak schrikt.. maar je moet er altijd weer op gaan zitten ;D


    ja, idd nooit opgeven!(Y)


    -

    1 keer, op paardenkamp. We deden reisje rond de wereld op een paard.
    (Paard stapt rond en jij moet ondertussen zijwaarts, daarna omgekeerd, dan de andere kant zijwaarts en dan terug normaal op je paard zitten)
    Opeens werd dat paard helemaal gek en ging hij op zijn 2 voorste poten staan en toen ben ik op mijn rug gevallen. Dat deed echt veel pijn!
    Ik was 9 of zo.

    [ bericht aangepast op 19 nov 2011 - 15:57 ]


    "Nitwit! Blubber! Oddment! Tweak!"

    Nope xD


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Laraah schreef:
    1 keer, op paardenkamp. We deden reisje rond de wereld op een paard.
    (Paard stapt rond en jij moet ondertussen zijwaarts, daarna omgekeerd, dan de andere kant zijwaarts en dan terug normaal op je paard zitten)
    Opeens werd dat paard helemaal gek en ging hij op zijn 2 voorste poten staan en toen ben ik op mijn rug gevallen. Dat deed echt veel pijn!
    Ik was 9 of zo.


    oke, ja op je rug vallen is kuwdd want dan krijg je ineens geen adem meer en het doet verrotte pijn!


    -

    DracosGirl schreef:
    (...)

    oke, ja op je rug vallen is kuwdd want dan krijg je ineens geen adem meer en het doet verrotte pijn!


    Ja hé! Gelukkig ben ik daardoor niet bang geworden van paarden, want ik moest er direct terug op toen ik wat gekalmeerd was :p


    "Nitwit! Blubber! Oddment! Tweak!"

    Laraah schreef:
    (...)

    Ja hé! Gelukkig ben ik daardoor niet bang geworden van paarden, want ik moest er direct terug op toen ik wat gekalmeerd was :p


    idd!, toen ik op mijn rug klapte.
    Hapte ik naar adem (echt vet eng was dat, ik dacht serieus dat ik geen lucht meer zou krijgen).
    En ik moest op de grond liggen van de instructrice, daarna ben ik gaan staan.
    En daarna ben ik gewoon weer op het paard gaan zitten.


    -

    Kijk dat snap ik dus niet hé.
    Je valt van een paard en zet daar doodleuk een xD achter. Een vriendin van mij deed dat ook altijd. "Ik ben van mijn paard gevallen lol."
    Nuja, soit ik ben nog nooit van een paard/pony/etc. gevallen en ben niet van plan dat te doen ook :-)

    [ bericht aangepast op 19 nov 2011 - 17:10 ]

    Erh, véél meestal als ik een poging deed om achterwaarts te gaan zitten in galop ofzo (ik reed altijd zonder zadel) en dan ging mijn Fjordje altijd heel vreemd naar me kijken als ik weer eens op de grond lag:Y)


    The soul needs autumn.

    Utoya schreef:
    No offence, maar ik haat paarden, srsly :') Dus nee, ik ben nog nooit van een paard of pony gevallen, laat staan dat ik ooit in de buurt kom van die beesten.


    comfort in c h a o s

    Een aantal keer ja :W. Maar in het algemeen ben ik erg goed in blijven zitten als ze raar gaan doen :'D


    i put the fun in funeral

    Gnome schreef:
    Nee. Ik heb het niet zo op paarden.


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Ik heb slechts één keer op een paard gezeten en die keer ben ik er gelukkig op gebleven:W


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Utoya schreef:
    No offence, maar ik haat paarden, srsly :') Dus nee, ik ben nog nooit van een paard of pony gevallen, laat staan dat ik ooit in de buurt kom van die beesten.