• Heey, hebben julie mischien leuke plaatje(s) van Emo/scene haar Dat een leuk geknipt/getoupeert/gekamt model heeft en/of geverfd. Ik wil namelijk iets leuks doen met mijn haar maar ik heb geen idee wat...
    Dus daarom dacht ik mischien zijn er hier wel mensen die leuke plaatjes/foto's ideen hebben voor mij :D

    Het kan voor mij niet gek genoeg....Alles wat een beetje apart is is welcome behalve een bobline of korter.


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    Hoe zie jij er zelf uit?
    Je hebt namelijke verschillendes en niet alles past ;d


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Oesh, emo/scene kapsels, dat is lang geleden x'D Weet je dat heel zeker? Want de meeste daarvan zijn echt killing voor je haar.. En de meesten zijn het ook zo zat ;d


    Alis volat propriis.

    Midna schreef:
    Hoe zie jij er zelf uit?
    Je hebt namelijke verschillendes en niet alles past ;d

    Em.... ben een beetje wit (kwa huidskleur)
    Ik heb blond haar. tot bijna midden me rug.
    Groene ogen. mensen vinden mijn ogen ook wel een beetje chinees


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    Imaginaerum schreef:
    Oesh, emo/scene kapsels, dat is lang geleden x'D Weet je dat heel zeker? Want de meeste daarvan zijn echt killing voor je haar.. En de meesten zijn het ook zo zat ;d

    Ja ik weet het. ik toupeer het ook (alleen ben er niet zo goed in....Maar word steeds beter) en heb het al een paar keer kleine stukjes geblondeert en groen en roze geverfd. :p Dus ja eigelijk wel


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    AliceDreams schreef:
    (...)
    Em.... ben een beetje wit (kwa huidskleur)
    Ik heb blond haar. tot bijna midden me rug.
    Groene ogen. mensen vinden mijn ogen ook wel een beetje chinees


    Heb je een foto ?;d ;$


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Er bestaat geen leuk emo/scene haar. (no_chears)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    derp


    your eyes are like stars in the night.

    Zoek op youtube how to do scenehair. Meestal knippen ze het zelf. *hallo.*


    Food.

    Midna schreef:
    Hoe zie jij er zelf uit?
    Je hebt namelijke verschillendes en niet alles past ;d


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Wil je het ook zo laten knippen of enkel zo proberen te stijlen? :'D


    Let it come and let it be

    Epitaph schreef:
    Er bestaat geen leuk emo/scene haar. (no_chears)

    Nee dat snap ik ook wel !
    Maar zo is het voor mensen makkelijk te begrijpen !


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    Poseidon schreef:
    derp

    Dankje (:


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    AliceDreams schreef:
    (...)
    Dankje (:

    Ik vind het zelf echt afschuwelijk wat zij met haar haar heeft gedaan, maar have fun with it. c:


    your eyes are like stars in the night.

    Deze
    &
    Deze
    &
    Deze


    Believe in yourself.

    kijk op weheartit, en typ Emo.
    ik heb ook zulk haar :3


    Who cares?