• Grey Water
    Er bestaat een klein, ogelegen plaatsje in Amerika, Washington, genaamd Atlanta. Het is er omgeven door water en de bevolkingspijl iis er aan de lage kant. De mensen van het dorp durven niet te vluchten, gezien zich rond de wateren van Atlanta een gruwelijk gezelschap monsters bevind.
    Vleesetende Zeemeerminnen.

    Regels
    - Pas na een stuk of zes aanmeldingen start ik de speel RPG.
    - Er zijn maar vijf zeemeerminnen, gezien dat stabiel moet blijven met de mensen. Zeemeerminnen zijn prachtige wezens, hebben een lokkende stem en kunnen op het droge. Al moeten ze wel oppassen voor zeewater. En wanneer ze in contact met de zon komen, en niet in het water liggen, kunnen ze verbranden.
    - Typ minimaal vijf zinnen. Dan blijft de Rpg boeiend.
    - Houd ook de aantallen gelijk. Per persoon mag je maar één zeemeermin spelen. Tenzij je toestemming van mij hebt. Er zijn een beperkt aantal meerminnen. Dus eerst vragen.

    Meedoen

    Volledige naam;
    Leeftijd;
    Geslacht;
    Ras; Mens/Zeemeermin
    Karakter;
    Foto;


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 19 nov 2011 - 18:52 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Zodra ik op mijn laptop ben maak ik een zeemeermin aan.
    Mogen er ook mannelijke zeemeerminnen zijn? :3


    Me so good.

    Volledige naam; Delia Camille Moria
    Leeftijd; 16
    Geslacht; Meisje
    Ras; Zeemeermin.
    Karakter; Delia is een impulsief en koppig meisje. Ze gebruikt haar charmes vrijwel altijd, en zoekt spanning en lust op. Ze houd ervan te spelen, en geniet van de aandacht die ze krijgt. Ze is vrij afstandelijk. Haar verleden heeft haar hard gemaakt. Ze hecht zich niet snel, maar al ze je echt aardig vind, zal ze ook alles voor je doen.
    Foto;
    Ze heeft amandelgroene ogen en een lelieblanke huid.


    Extra; Mensen, en ook Zeemeerminnen vinden het vaak fijn om bij Delia in de buurt te zijn, dat komt door haar uitstraling, maar is ook iets dat bij haar 'krachten' hoort. Ook neemt ze de leiderspositie op zich. Wanneer iemand haar tegenspreekt, zal ze diegene het leven zuur maken.

    [ bericht aangepast op 19 nov 2011 - 11:50 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Gnome schreef:
    Zodra ik op mijn laptop ben maak ik een zeemeermin aan.
    Mogen er ook mannelijke zeemeerminnen zijn? :3


    Sure ^-^


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Kun je alvast een zeemeermin voor me reserveren?
    Ik vul zo in. ;3


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Aesthetic schreef:
    Kun je alvast een zeemeermin voor me reserveren?
    Ik vul zo in. ;3

    Sure ^-^


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik wil joinen, maar moet vanmiddag en morgen veel leren en ben er vanavond en morgenavond ook niet ;o Maar ik maak een meisje aan ;p Wordt een mensje btw :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Volledige naam; Aria halliwel
    Leeftijd; 16
    Geslacht; vrouwelijk
    Ras; Zeemeermin
    Karakter; Aria is een heel verlegen iemand. Als ze iemand tegen komt voor het eerst zegt ze vaak weinig tegen diegene. Behalve als ze iemand echt kent. Dan doet ze meestal blij en een beetje hyper tegenover haar vrienden. Ze vertrouwt iemand best snel en werkt hard. Ze is ook erg creatief en zit meestal als ze alleen is weg te dromen.
    Foto;


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    Er is nog één zeemeermin mogelijk, en het liefst nu ook jongens die joinen ;3


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Mag ik een zeemermin ?


    I've fallen for your eyes, but they don't know me yet

    Sure. Dan verklaar ik alle zeemeerminnen bezet :'3.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Volledige naam: Lyranith Adáre
    Leeftijd: 18
    Geslacht: Vrouwelijk
    Ras: Zeemeermin
    Karakter: Lyranith heeft een natuurlijk charisma en in een groep neemt ze vaak automatisch de leiderspositie aan. Ze heeft een hekel aan personen die haar tegenspreken of iets anders doen dan zij wil. Ze snauwt anderen vaak af, maar ze is zeker geen lui persoon die maar wat toekijkt hoe anderen het werk doen. Aan stilzitten heeft ze een grote hekel. Ze is behoorlijk temperamentvol en legt ruzies niet snel weer bij - als je het eenmaal aan de stok hebt met haar, blijft ze je net zo lang achtervolgen en irriteren tot je gek wordt.
    Foto: Lyranith ziet er op het eerste gezicht, hoewel zeker niet lelijk, niet erg bijzonder uit; ze is niet echt een persoon waarvan je direct zou zeggen dat ze een zeemeermin is. Maar als je haar beter bekijkt zie je dat ze een soort vuur in haar blauwe ogen lijkt te hebben, en als haar goudblonde haren niet nat zijn van het water vallen ze in prachtige golven over haar schouders. Veel mannen voelen zich tot haar aangetrokken, hoewel ze zeker niet de knapste is van al de zeemeerminnen, dus verleidt ze hen liever met haar stem, die bijna hypnotiserend mooi is.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Cool concept c: Ik wil eventueel wel joinen met een mannelijke zeemeerminnenjager, als dat mag. c:


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Cumberbatch schreef:
    Cool concept c: Ik wil eventueel wel joinen met een mannelijke zeemeerminnenjager, als dat mag. c:


    Klinkt cool, en dankje ;'3.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Volledige naam; Christophér -Chris- Daniel Jonathan Gavin Alèméro
    Leeftijd; 19
    Geslacht; Mannelijk
    Ras; Zeemeermin
    Karakter; Chris vindt zichzelf heel wat en noemt zich daarom de 'leider' van de groep. Hij is erg ijdel en weet dat hij er goed uitziet. Hij wilt altijd zijn zin krijgen en kan erg koppig zijn. Hij houdt ervan om omringt te zijn door het vrouwelijke geslacht. Chris heeft behoefte aan veel aandacht en doet er alles aan om die aandacht te krijgen. Ook is Chris nogal bazig. Chris kan arrogant overkomen, maar hij is gewoon zeer zelfverzekerd. Chris reageert meestal erg bot, dit komt omdat hij vaak erg humeurig is.
    Chris heeft ook een paar goede kanten. Hij is een goede luisteraar en helpt graag als er iets is. Ook is hij erg zorgzaam. Vooral voor de andere zeemeerminnen. Hij is ze als familie gaan beschouwen, maar hij laat het niet snel aan hen merken dat hij om ze geeft. Chris is bang om van iemand te gaan houden, omdat hij bang is om ze te verliezen.
    Foto;


    -Fransisco Lachowski^^-
    Chris heeft lichtbruin/groenachtige ogen. Hij heeft bruin haar dat hij altijd perfect in model heeft. Hij heeft een erg gepsierd lichaam waar hij ontzettend trots op is.


    Me so good.

    Die is jummie :9~.


    Feel the fire, but do not succumb to it.