• Grey Water
    Er bestaat een klein, ogelegen plaatsje in Amerika, Washington, genaamd Atlanta. Het is er omgeven door water en de bevolkingspijl iis er aan de lage kant. De mensen van het dorp durven niet te vluchten, gezien zich rond de wateren van Atlanta een gruwelijk gezelschap monsters bevind.
    Vleesetende Zeemeerminnen.

    Regels
    - Pas na een stuk of zes aanmeldingen start ik de speel RPG.
    - Er zijn maar vijf zeemeerminnen, gezien dat stabiel moet blijven met de mensen. Zeemeerminnen zijn prachtige wezens, hebben een lokkende stem en kunnen op het droge. Al moeten ze wel oppassen voor zeewater. En wanneer ze in contact met de zon komen, en niet in het water liggen, kunnen ze verbranden.
    - Typ minimaal vijf zinnen. Dan blijft de Rpg boeiend.
    - Houd ook de aantallen gelijk. Per persoon mag je maar één zeemeermin spelen. Tenzij je toestemming van mij hebt. Er zijn een beperkt aantal meerminnen. Dus eerst vragen.

    Meedoen

    Volledige naam;
    Leeftijd;
    Geslacht;
    Ras; Mens/Zeemeermin
    Karakter;
    Foto;


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 19 nov 2011 - 18:52 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    We hebben er eigenlijk maar één x'D Zeg anders dat ze in een zeemeerminjagende familie is terechtgekomen nadat haar pa was vermoord. En dat ze van hen het één en het ander geleerd had, maar dat ze weggelopen was -hoewel haar opleiding nog niet was afgelopen- toen ze hoorde dat er in Atlanta een groep meermensen zat.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Volledige naam; Simon Andrew Avery
    Leeftijd; 19
    Geslacht; Man
    Ras; Mens/Zeemeermin
    Karakter; Simon is op het eerste gezicht eigenlijk een egoistisch kwal, Als er iets ergs zou gebeuren zou hij eerst proberen te achter halen hoe hij er profijt uit kan halen. Maar zodra hij om je geeft is hij zover dat hij zijn leven voor je zou op offeren. Hij heeft een apart gevoel voor humor, wat hem meestal nog een buitenbeentje maakt.
    Foto;


    Just like the clouds, my eyes will do the same If you walk away, everyday it'll rain

    Owh -faal-

    Dat is ook een nice idee :Y) Dan werk ik haar wel even verder uit.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Is het trouwens beetje moderne tijd? Met mobieltjes en alles? ;p (Hoopt 't niet)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Njaah het is een dorp. Dus je zal er geen blackberry's vinden, neen ;3.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Gelukkig, nuja, Emilia is klaar.
    -Zal later haar uiterlijk + karakter uitbreiden-

    [ bericht aangepast op 20 nov 2011 - 16:17 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Zou ik misschien een zeemeerman mogen maken? Maak ook even een mens een zeemeermin Jaagster die kan Endure's personage trainen (haar leraares zijn.)

    Volledige Naam: Jane Nimelea Pastero
    Leeftijd: 13
    Geslacht: Vrouw
    Ras: Mens (Meermin Jager)
    Karakter: Jane is zeer vriendelijk als ze je nodig heeft. Als ze maar een ding wat verdacht is ziet houd ze je in de gaten. Ze is er achterdochtig en heeft haar mannentjes. Ze houd iedereen in de gaten. Ze haat Meermensen. Ze moeten dood. Jane houd wel van gezelschap en mensen iets leren. Ze vind het ook leuk om mensen het vak van het Meermensen jagen te leren.
    Uiterlijk: (Foto kon niet op iPod) Ookal is Jane 13 jaar ze is bloedmooi. In het dorp dachten ze eerst dat ze een Zeemeermin was. Ze lijkt erg onschuldig en haar rode haren zijn in krullen gevorkt. Ze heeft goudenogen en is vrij klein. 1.54. Omdat iedereen haar als een zeemeermin ziet zien echte zeemeerminnen dat ook. Haar mond zijn vol en een kersenlolly kleur. Ze zouden haar beschrrijven als perfect maar niemand is dat.
    Geschiedenis: Jane haar ouders waren toen Jane 6 was op een strandje. 2 Meermensen kwamen erbij zetten en vroegen of ze ook in het water gingen. Mijn grote broer Thomas (12) bleef bij me.we hoorde een gegil en hebben ze toen nooit meer gezien. We zijn een team gaan vormen. Alles geleerd sinds ik 8 was. Ondanks mijn jonge leeftijd kon ik alles. 17 zeermeerminnen hadden ik en mijn broer vermoord. Ze zijn nu een bedreigde diersoort. Mijn broer is toen ik 11 werd opgeslonden door een zeemeermin. De zeemeermin was slim en deed alsof ze meegesleurd werd door een zeemeermin. Ze leefde op haarzelf en oefende nog beter met haar Harpoen en meerdere wapens. De zeemeerminnen moesten dood. Het was zij of wij. Ze weet alles over zeermeerminnen hoe ze zich gedragen. Hoe ze eruit zien. Ik doe al die trekken na zodat ze mij zouden kunnen zien als een meermin en daar trappen ze altijd in.


    I'm finally back, Finally after a Year break