• Grey Water
    Er bestaat een klein, ogelegen plaatsje in Amerika, Washington, genaamd Atlanta. Het is er omgeven door water en de bevolkingspijl iis er aan de lage kant. De mensen van het dorp durven niet te vluchten, gezien zich rond de wateren van Atlanta een gruwelijk gezelschap monsters bevind.
    Vleesetende Zeemeerminnen.

    Regels
    - Pas na een stuk of zes aanmeldingen start ik de speel RPG.
    - Er zijn maar vijf zeemeerminnen, gezien dat stabiel moet blijven met de mensen. Zeemeerminnen zijn prachtige wezens, hebben een lokkende stem en kunnen op het droge. Al moeten ze wel oppassen voor zeewater. En wanneer ze in contact met de zon komen, en niet in het water liggen, kunnen ze verbranden.
    - Typ minimaal vijf zinnen. Dan blijft de Rpg boeiend.
    - Houd ook de aantallen gelijk. Per persoon mag je maar één zeemeermin spelen. Tenzij je toestemming van mij hebt. Er zijn een beperkt aantal meerminnen. Dus eerst vragen.

    Meedoen

    Volledige naam;
    Leeftijd;
    Geslacht;
    Ras; Mens/Zeemeermin
    Karakter;
    Foto;


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 19 nov 2011 - 18:52 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Leave schreef:
    Die is jummie :9~.

    IKNOWRIGHT o.o:9~


    Me so good.

    Ghihi, ik wacht nog eventjes - koekje pakken - en dan open ik de rpg :'].


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Maar we hebben alleen nog maar zeemeerminnen en geen menschen, dat is toch nog behoorlijk saai, lijkt me... D:


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Naja, ik kijk wel, en misschien willen mensen nog een mensje erbij spelen :'3,


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Het topic is er (:


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Is er nog een zeemeerminjongen nodig? (:


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Actually, go ahead. Primerose heeft niks meer laten horen. Dus, helaas pindakaas :'3.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Oké, bedankt (:


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Volledige naam; Syracuse Vergí
    Leeftijd; 19
    Geslacht; Man
    Ras; Zeemeermin
    Karakter; Syracuse is iemand die altijd al 2 stappen vooruit denkt. Hij is rustig, heeft nooit stress en komt bij de meesten onmiddelijk vriendelijk over. Hij heeft engelengeduld -waardoor hij ook een goede diplomaat is- en houdt enorm van uitdagingen en de kicks die ze geven. Syracuse is stabiel en een trouwe vriend, maar ook erg wantrouwig en best wel snel jaloers. Hij heeft geen enkele interesse in leiding geven, aangezien hij helemaal niet graag in het middelpunt van de aandacht staat, maar je kan altijd bij hem terecht voor goede raad en steun.
    Foto;


    Syracuse heeft rommelig blond haar en blauwe ogen. Hij is gespierd en vrij groot.

    Ik heb even zijn naam veranderd (:

    [ bericht aangepast op 19 nov 2011 - 17:58 ]


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Die is coel ;D
    Het topic is er al trouwens, dus spring erin ^^


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Volledige naam: Madeline Sarah McClain
    Leeftijd: Zestien
    Geslacht: Meisje
    Rasl; Meermin
    Karakter: Madeline komt uit een welvarend, rijk gezin. Toch zocht ze de ruwe, grauwe en ergens ook spannende straattrekken op, en heeft ze haar opvoeding volledig teniet gedaan. Ze is een erg impulsief en koppig meisje. Haar waakzaamheid, en eigenwijsheid brengen haar vaak in onmogelijke situaties. Toch is ze slim genoeg om overal een oplossing voor te vinden. Ze word beschreven als mysterieus en stil meisje. Een meisje dat alleen op de voorgrond komt wanneer iemand haar nodig heeft. Verder zorgt ze prima voor zichzelf.
    Foto;


    Extra: Haar ogen zijn pastelblauw, en haar haren donkerblond. Ze is erg verfijnd gebouwd, maar totaal niet zwak. Ook is het een 'swag' en 'skater' girl.

    [ bericht aangepast op 19 nov 2011 - 18:37 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Volledige naam;
    Elias Caspar McAllister- Dewitt (Hij stelt zichzelf steeds voor als Elias McAllister)
    Leeftijd;
    22
    Geslacht;Man
    Ras; Mens
    Karakter;
    Elias is een erg flexibel persoon, wat hij omwille van zijn extravagante beroep ook hoort te zijn. Hoewel hij zich makkelijk aanpast aan nieuwe situaties, plaatsen en mensen, zal hij zich echter nooit écht ergens thuisvoelen, vanwege een wantrouwen dat hij zijn halve leven al meedraagt. Elias is van het type dat niet vergeeft en niet vergeet, eenmaal je het bij hem verpest hebt, is hij de haatdragendste persoon op aard. Ook is hij vastberaden, maar dat is niet altijd een goed iets. Soms weet hij niet wanneer te stoppen. Elias kan ook ergens volledig in opgaan en ook erg koppig zijn, waardoor hij andere elementen soms compleet uit het oog verliest. Volgens zijn vader heeft dit vooral te maken met zijn onervarenheid als jager en zal het beter worden doorheen de jaren. Voor de mensen die hij mag is Elias wel erg vriendelijk. Hij deinst niet wel voor een grapje en houdt wel van een beetje plagen.
    Foto;



    Elias is nogal gebruind van huidskleur, met donker haar en nogal latijnse gelaatstrekken. Zijn ogen wijken daar van af. Hij heeft een soort vaal groene ogen die licht afsteken bij zijn getinte huid. Verder is hij blind aan zijn rechtse oog, vanwege een aanvaring met een bijzonder felle meermin. Ze heeft behalve hem zijn zicht aan één kant te hebben ontnomen, ook een lang, vormeloos litteken bezorgd, dat zich over zijn wenkbrauw, door zijn oog, over zijn jukbeen en langs zijn wang naar beneden druipt.

    Extra:
    Elias mag zich de jongste telg in een grote familie van meerminjagers noemen. Hij is opgevoed met het idee dat meerminnen slecht zijn en dat ze allemaal uitgemoord moeten worden, waar hij dus ook zijn levensmissie van maakt. Elias is nog niet zo lang geleden afgestudeerd, dus erg ervaren is hij niet. Maar hij staat werkelijk te springen om het te worden.

    [ bericht aangepast op 19 nov 2011 - 18:34 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Madeline is een meermin :'].


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Whut ?


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Dat was een random verandering (':


    Feel the fire, but do not succumb to it.