• Ik ben helemaal niet zo van de romantische komedies, maar ik ontving een niet zo stille hint dat mijn man er wel wat meer zou willen kijken, dus ik moet er toch aan geloven. :Y)

    Nee oké, serieus. Ik wil hem er eigenlijk eens mee verrassen omdat hij dat niet echt van mij verwacht, maar als ik zelf een film moet gaan zoeken kost het me waarschijnlijk uren en gezien deze website vol met dames zit... roept u maar. c;

    Liefst iets wat op Netflix staat, maar dat zal ik zelf wel controleren ;p


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik weet niet of hij op netflix staat want dat heb ik niet maar ik vond 'What's your number?' Heel goed. c: Bonus: veel mensen uit marvel. :'D


    What would Emma do?

    StephenFry schreef:
    Ik weet niet of hij op netflix staat want dat heb ik niet maar ik vond 'What's your number?' Heel goed. c: Bonus: veel mensen uit marvel. :'D

    Oeh, dat is zeker een dikke bonus. :3


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik moest meteen denken aan Two Night Stand en The Spectacular Now, niet al té zoet, maar wel leuk. Geen idee of ze op Netflix staan...

    About Time en Love Actually zijn de enige die ik kijk, verder verafschuw ik Romantische Comedies, haha.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik weet niet of hij op Netflix staat, en ik weet niet eens of het een echte romkom is omdat ik romkoms zelf ook vreselijk vind en er geen verstand van heb, maar 'Ten Things I Hate About You' vind ik erg leuk. Hij is ook al vrij oud. *O*


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    What happens in vegas - Staat op Netflix ;)


    ~My Mind Is Free~

    The Proposal & You Again. :Y)


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    GBF ik ga nog steeds stuk door die film :'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Priestess schreef:
    Ik weet niet of hij op Netflix staat, en ik weet niet eens of het een echte romkom is omdat ik romkoms zelf ook vreselijk vind en er geen verstand van heb, maar 'Ten Things I Hate About You' vind ik erg leuk. Hij is ook al vrij oud. *O*


    Yes. Ten Things I Hate About You was erg leuk. 8D Erg cliché, maar anders kan je niet verwachten van romkoms, hahaha. Ik heb nog nooit eentje gezien die niet cliché was.


    Your make-up is terrible

    Bridget Jones's baby! Maar die is nog niet op Netflix, vermoed ik zo. Maak je er toch een bioscoopavondje van? :Y)

    The Proposal is ook erg leuk inderdaad.

    [ bericht aangepast op 27 okt 2016 - 10:52 ]


    oi, suzy

    Crazy Stupid Love en Bridget Jones (:


    Caution first, always.

    Priestess schreef:
    Ik weet niet of hij op Netflix staat, en ik weet niet eens of het een echte romkom is omdat ik romkoms zelf ook vreselijk vind en er geen verstand van heb, maar 'Ten Things I Hate About You' vind ik erg leuk. Hij is ook al vrij oud. *O*


    Jaa! Deze is super tof! En The Proposal ook inderdaad (Misschien nog wel leuker).

    50 first dates kan ik me nog goed herinneren (ik vond hem stiekem ook wel een beetje zielig)

    Definitly maybe is ook echt tof!

    Priestess schreef:
    Ik weet niet of hij op Netflix staat, en ik weet niet eens of het een echte romkom is omdat ik romkoms zelf ook vreselijk vind en er geen verstand van heb, maar 'Ten Things I Hate About You' vind ik erg leuk. Hij is ook al vrij oud. *O*

    Die is inderdaad geweldig en ik geloof dat ik hem laatst heb gezien.
    Verder vind ik Defenitly, Maybe ook echt een superleuke film, is met Ryan Reynolds. Beetje een HIMYM-versie, maar dan korter.
    Verder: Mr. & Mrs. Smith, The Curious Case of Benjamin Button, The Switch, The Bounty Hunter, Life as We Know It, The Proposal (nóg een keer Ryan Reynolds), The Ugly Truth.
    Zijn wel een aantal die sowieso op Netflix staan (:


    Deep inside, I've never felt alive

    Maar the curious case is geen romkom toch?

    Aaah mijn genre! De meesten zijn al genoemd maar dit vind ik verreweg de sterksten.

    About Time
    Love Actually
    Notting Hill

    Als je een van deze leuk vindt, vind je in principe alle drie leuk want het is echt vergelijkbare humor enzo. Heel anders dan de gemiddelde romkom.

    Life as we know it
    The proposal

    Deze films zijn ook heerlijk, kijken lekker weg en de personages zijn net iets minder oppervlakkig dan bij de gemiddelde romkom (zeker bij de eerste).


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain