• Grey Water
    Er bestaat een klein, ogelegen plaatsje in Amerika, Washington, genaamd Atlanta. Het is er omgeven door water en de bevolkingspijl iis er aan de lage kant. De mensen van het dorp durven niet te vluchten, gezien zich rond de wateren van Atlanta een gruwelijk gezelschap monsters bevind.
    Vleesetende Zeemeerminnen.

    Regels
    - Pas na een stuk of zes aanmeldingen start ik de speel RPG.
    - Er zijn maar vijf zeemeerminnen, gezien dat stabiel moet blijven met de mensen. Zeemeerminnen zijn prachtige wezens, hebben een lokkende stem en kunnen op het droge. Al moeten ze wel oppassen voor zeewater. En wanneer ze in contact met de zon komen, en niet in het water liggen, kunnen ze verbranden.
    - Typ minimaal vijf zinnen. Dan blijft de Rpg boeiend.
    - Houd ook de aantallen gelijk. Per persoon mag je maar één zeemeermin spelen. Tenzij je toestemming van mij hebt. Er zijn een beperkt aantal meerminnen. Dus eerst vragen.

    Meedoen

    Volledige naam;
    Leeftijd;
    Geslacht;
    Ras; Mens/Zeemeermin
    Karakter;
    Foto;


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 19 nov 2011 - 18:52 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Oké, nu snap ik je post beter (:


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Ghihi :'d.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Oh oké :'D


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ja, zeg, ik heb eens een vraagje. Delen de zeemeerminnen een huis? Of hoe zit het juist met hun behuizing? (:

    [ bericht aangepast op 20 nov 2011 - 14:05 ]


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Die is gewoon waar ze willen. Enkelen wonen gewoon in de zee, anderen in een hotel, of een huis :].


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Misschien moeten we nog een meerminjager zoeken, als rivaal/bondgenoot voor Elias, want op zijn eentje kan hij ze never nooit aan ;x


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ghehe, i agree ;'3.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Nvm (:

    [ bericht aangepast op 20 nov 2011 - 15:12 ]


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Volledige naam; Emilia Rosette.
    Leeftijd; 18 winters.
    Geslacht; Vrouwelijk.
    Ras; Mens/Zeemeermin
    Karakter; Sociaal, spontaan, heeft soms zo haar gekke buien, snel beledigd, behulpzaam, is niet snel boos maar als ze boos is kan ze heel lang een wraakgevoel blijven koesteren.
    Foto;. Random niet zo'n mooie foto;


    'Geschiedenis': Emilia heeft een vrij lastige jeugd gehad. Haar moeder overleed bij haar geboorte en ze groeide op met haar vader, die toen Emilia 8 jaar was werd vermoord door zeemeerminnen. Ze vluchtte en kwam in een meerminjager familie terecht, ze voedde haar op en leerde het één en ander. Hoe ouder ze werd, hoe meer ze zich realiseerde wat de zeemeerminnen haar aangedaan hadden en hoe groter het haatgevoel werd en de drang om wraak te nemen. Haar opleiding tot volledig jager had ze nog niet volledig afgerond toen ze vertrok, ze voelde zich namelijk niet helemaal thuis in de familie, hoe erg zij hun best ook deden. Ze was al een jaar alleen onderweg toen ze in Atlanta aankwam en hoorde dat daar ook meerminjagers woonden en ze was vastbesloten die te vinden om zich bij hun te voegen.

    [ bericht aangepast op 20 nov 2011 - 16:17 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Is ze ook een jager, of gewoon een inwoner van Atlanta ?


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Aawh.. Iemand mag haar proberen op te leiden tot jager..? :']


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Kan ik nog joinen ?(:


    Just like the clouds, my eyes will do the same If you walk away, everyday it'll rain

    Sure ;].


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik kan Elias haar laten opleiden, maar hij is zelf zo onervaren als de pest, dus dat is misschien een beetje raar...


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Welke zeemeerminjager durft het aan Emilia als leerling te nemen?

    (Dan doe ik gewoon dat haar moeder overleed bij geboorte, opgegroeid bij pa die op een dag vermord & opgegeten (lekker) werd door zeemeerminnen en dat ze sinds toen een haat gevoel koestert en zint op wraak ^^)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.