• hooi, ik verveel me. Dus ik wil een verhaal horen klinkt raar, maar ik vind het meestal leuk om enge verhalen te lezen is hetzelfde met films :'). - dus heeft er iemand een eng verhaal liefst met geesten ofzo.


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    neeh,,ik lees geen geestverhalen :')


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    klop klop
    wie is daar
    BOE.

    (cat)


    =

    ''Dit is Anna, haar zus heeft haar pop afgepakt. Ze rende achter haar aan de straat over en kwam onder een auto. Als je dit bericht niet minstens 100x doorstuurt, zal Anna wraak komen nemen en jouw pop stelen.''

    (cat)

    [ bericht aangepast op 4 nov 2010 - 16:40 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    YoYoYoghurt schreef:
    ''Dit is Anna, haar zus heeft haar pop afgepakt. Ze rende achter haar aan de straat over en kwam onder een auto. Als je dit bericht niet minstens 100x doorstuurt, zal Anna wraak komen nemen en jouw pop stelen.''

    (cat)


    _O_


    If we had not a soul, music would have created it.

    YoYoYoghurt schreef:
    ''Dit is Anna, haar zus heeft haar pop afgepakt. Ze rende achter haar aan de straat over en kwam onder een auto. Als je dit bericht niet minstens 100x doorstuurt, zal Anna wraak komen nemen en jouw pop stelen.''

    (cat)


    They fell in love, didn't they?

    Here is one for ya!

    Een jonge vrouw woont alleen met haar hond in een vrijstaand huis. Die hond is ook haar bewaking, als ze thuis is hoort ze de hond altijd blaffen als er iets aan de hand is.
    Op een avond als de vrouw naar bed gaat, hoort ze wat gestommel. Even later hoort ze de badkamerdeur een beetje kraken. "Ben jij dat Rex?" roept de vrouw tegen haar hond. Even later voelt ze een warme tong die haar hand likt.

    De volgende ochtend als ze wakker wordt doet ze de gordijnen open en ziet ze allemaal bloedvlekken op het dekbed. Verward loopt ze naar de badkamer om te douchen. Als ze de deur opent ziet ze haar hond liggen. Dood en in stukken gehakt. Op de spiegel heeft de moordenaar met bloed geschreven: "Moordenaars kunnen ook likken."


    It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt.