• Rollentopic

    Leerlingen
    Gryffindor
    - Emrys Guinevere Samantha Longbottom Beater
    - LWTomlinson Emily Molly Potter
    - xBelieveIt Roxanne Weasley
    - Northanger Marylinn Savarin Seeker+Aanvoerder
    - LadySparrow Lily Luna Potter Chaser
    - xLaughing James Sirius Potter Chaser

    Ravenclaw
    - MustacheMe Bronzin Kastier
    -Gnome Meline Evita Lunelle Leroux
    -Gnome Antoine Ricard Christopher Leroux
    - Suicidal Teagan Siobhan Lingwood
    - Clove Lucille Katherine Lillian Malfoy
    - Silvanaa Audrey Lynn Winchester

    Slytherin
    - WolfDreams Sandriné Lucia Romense
    - Emrys Albus Severus Potter Beater+Aanvoerder
    - Obliviatum Isabella Maryanne Weasley
    - LittleTear Teresa von Grace
    - CutePuppy Samantha Eve Moonlight Seeker
    - missMuffin Katerina Silence

    Hufflepuff
    - MustacheMe Marve Robin Gingel
    - LWTomlinson Lilith Astoria Malfoy
    - XLaughing Danillo Lineair Chaser
    - Snitched Mailane Adrienna Mist Beater

    Schoolhoofd
    - Northanger Valerie Noah Price

    Leraren
    - Obliviatum Rolando Green Dada
    - Northanger Jasper Thomas Gizéh Gedaanteverwisselingen Hoofd Hufflepuff
    - Emrys Neville Longbottom Kruidenkunde Hoofd Gryffindor
    - CutePuppy Marie-Claire Fleur Grey bezweringen Hoofd Slytherin
    - xBelieveIt Olivia Madison Snape Toverdranken Hoofd Ravenclaw

    Anderen
    - MustacheMe Kat Gingel, De rat van Marve
    - missMuffinEva Eveline Echnaton, concierge

    Regels
    - Hou je aan je rol.
    - Elkaar niet vermoorden. Tenzij je het afgesproken hebt.
    - Maximaal drie rollen.
    - Je maakt geen topics aan maar wacht tot 1 van de admins (Tara (Emrys) komt of Em (Northanger) online is) zodat het overzichtelijk blijft
    - Geen ruzie maken.
    - Als je een kind wilt zijn van een al bestaand koppel met kinderen die al gespeeld worden vraag dan of hun nog een broer/ zusje willen.
    - Als je een al bestaand persoon speelt let er dan wel op in welke afdeling hij/ zij zit en hou je aan alle informatie die je over hen hebt.
    - Als je Out of character bent praat je tussen [Haakjes]
    - Zet altijd de naam boven het stukje dat je schrijft.
    -Een stukje bestaat uit minstens drie zinnen



    Je kan op ieder moment inspringen.

    [ bericht aangepast op 29 nov 2011 - 19:40 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    [ja maar werd wakker door jullie gepraat :)]


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    [OkeydokixD]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    ~Mailane Adrienna Mist~

    'Volgens mij... wil hij zijn ratje nog even vertroetelen.' grinnik ik. Marve kijkt nog steeds straal naar Kat en houdt zijn kaken op elkaar geklemd. Ook ik beweeg mijn hand voor zijn gezicht. 'Aarde aan Marve!' zeg ik grinnikend.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    xLaughing schreef:
    James sirius potter
    'gaan we nu wat doen of volgende week. ik vraag dit omdat jullie maar hier blijven.' hij keek toen naar luna die het eigenlijk nu wilde doen maar toen deed Hermoine haar hand op zijn schouder. 'nee James we gaan nu naar school. Luna het is echt volgende week.' zei ze toen luna een beetje teleurgesteld keek. James liep achter Hermoine aan en wachtte totdat de andere klaar waren.

    [zo ik heb het veranderd bru ;) misschien begrijp je het nu]


    [ja, ik snap het nu. Tnx]

    Albus Severus Potter
    'Dus, wij moeten elke zaterdag onze dag opgeven zodat we kunnen zoeken naar badasses?' Luna knikte dromerig.
    'Inderdaad Albus, klinkt leuk hé?' ze kreeg een glimlach van oor tot oor op haar gezicht en ik zuchtte geërgerd.
    Net alsof ik het leuk zou vinden om die vrije tijd wat best wel kostbaar was op Hogwarts op te geven.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Lily Luna Potter

    We pakten de armen van mam, Hermione en Luna beet en verschijnselden naar Hogwarts. We kwamen bij de binnenplaats van Hogwarts. 'Oke, tot volgende week jongens.' Zei mam hartelijk en gaf ons alle vier een knuffel. Hetzelfde deden Luna en Hermione en ze verdwenen weer. 'Lily, je hebt nu toch ook de onzichtbaarheidsmantel bij je?' Vroeg Albus. 'Euh... Nee.' Piepte ik aangezien de strenge blik van Albus. Bij alle drie rolde een zucht over hun lippen. 'Het spijt me! Ik was hem echt totaal vergeten.' Zei ik spijtig. 'Dan moeten we nu maar gewoon heel stiekem langs Echnaton proberen te komen.' Zuchtte Emely. We liepen naar binnen en James -volgens hem was hij de oudste dus ook degene die ons moest beschermen en nog wat geratel- liep voorop.
    We slopen heel voorzichtig door de gangen en moesten op een punt afscheid nemen van Albus die de andere kant opging naar de Slytherin Commom Room.

    Albus Severus Potter
    'Ik zie jullie wel op onze werktijd hé?' ik hoorde Lily gewoon met haar ogen rollen maar negeerde haar.
    Het was al weer bijna tijd voor de lessen om te beginnen dus ik besloot maar om nog even te gaan slapen. De leerlingen kamer was -o wat een verassing- leeg. Uit de slaapzalen klonk alleen hol geadem en uit sommigen gesnurk.
    Zonder de moeite te doen om me om te kleden liet ik me op het bed vallen en begon moeilijk te doen om het deken wat onder me lag daar weg te krijgen zonder dat ik weer omhoog moest gaan. Maar echter voor dat gelukt was vielen mijn ogen al dicht.
    Ach het was toch niet koud hier.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    james sirius potter

    hij liep voorop en keek achterom en opende de deur van de congierge en liet Emily en Lily er in. 'ik ga wel op uitkijk doen jullie ding maar en ik zeg wel als er iemand aankomt of er iets gebeurt.' ze knikten en James leunde tegen de muur en keek om zich heen.
    Hij zag op dit tijdstip niemand en verwacht ook niemand dus ging hij zitten. Op eens hoorde hij voetstappen en hij liep weg om te kijken wie het was. James pakte voor de zekerheid zijn wand en stond voorbereid bij de hoek.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Lily Luna Potter

    James duwde Emely en mij door een deur en zei: 'ik ga op uitkijk staan doen jullie je ding maar en ik zeg wel als er iemand aankomt of er iets gebeurd.' 'Maar-' Probeerde ik maar hij had de deur al gesloten. 'Welk ding is dan het ding dat wij moeten doen?' Vroeg ik aan Emely maar die haalde haar schouders op. Ik opende de deur die wel erg zwaar was maar ontdekte toen ik hem een stukje open had gemaakt dat James er tegenaan zat. 'James, wat do-' 'Ssssssssssst!' Klonk James, hij haalde zijn wand tevoorschijn doordat er voetstappen klonken en ik deed hetzelfde. Ik wenkte Emely naar ons toe en met z'n 3en liepen we geruisloos naar de plek waar het geluid vandaan kwam.

    [ bericht aangepast op 29 nov 2011 - 17:50 ]

    ~Marie-Claire Fleur Grey~

    Mijn galmende voetstappen weerklonken in de lange gang. Ik was op weg naar buiten, waar ik de anderen zou ontmoeten. Plotseling bleef ik staan. Ik hoorde wat. Daar, om dat hoekje, stonden mensen. Ik wist het. Voor de zekerheid fluisterde ik: 'Invisibilus silencio'
    Onmiddelijk werd ik onzichtbaar. Het effect van de spreuk was kort, en het veroorzaakte ook dat je even niet hoorbaar was. Vlug liep ik langs de muur, en zag de Potters staan. Ik holde weg, op zoek naar de uitgang. Op dat moment werd ik weer zichtbaar en hoorbaar.

    [Wat denken jullie, staat ze aan de goede of de slechte kant(wbw)]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [uhhm... ze haatte James toch?]
    [en tegen Lululovegood... het stond er toch bij dat jullie iets gingen doen bij de congierge?? of ben ik gek XD nouja]

    James Sirius Potter
    'Jullie moesten toch iets doen bij de congierge?' maar hij liet ze nog niet door en zag iemand verschijnen en zag Grey daar staan en hij keek haar vragend aan. 'Mevrouw?! wat doet u hier zo laat in de gangen van de school?' en hij stond op en leunde nog steeds tegen de deur en stopte snel zijn wand in zijn kontzak.

    [ bericht aangepast op 29 nov 2011 - 18:05 ]


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.


    ~Marie-Claire Fleur Grey~

    Ik stop, en kijk achterom. Langzaam loop ik naar James Potter toe. 'Ik moest naar Hagrid. Hij had me gevraagd of ik even wilde komen. Ik weet ook niet waarvoor. Maar als je mee wilt lopen, je mag hoor.'
    Dat laatste zei ik alleen om het te laten lijken alsof het niets belangrijks was. Maar hij kon best mee. Hagrid zou het wel begrijpen.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [Ze moesten LANGS de conciërge komen :p]

    James Sirius Potter
    'ja hoor mevrouw, dat wil ik graag.' hij klopte zachtjes op de deur. dat betekende dat alles goed was en dat ze konden gaan en hij liep met mevrouw Grey mee naar buiten. het was een prachtige avond en James keek naar boven en botste bijna tegen een boom op. 'Pas je op?!' zei Grey en liep verder. toen ze bij hagrid waren begroette hij haar en toen hij james zag keek hij vrolijk. 'James, wat lijk je toch op je vader!' 'Ehm dankje Hagdrid.'


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Guinevere Samantha Longbottom
    Verveeld keek ik de ruimte rond. Het rook hier nog steeds veel te schoon en het bed piepte bij elke beweging die ik maakte. De zaal was voor de rest leeg. het enige licht wat er de zaal binnen kwam was het maanlicht dat door de ramen scheen wat niet echt bepaald veel was.
    Hoe moest ik hier ooit twee weken overleven?


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."