• Rollentopic

    Leerlingen
    Gryffindor
    - Emrys Guinevere Samantha Longbottom Beater
    - LWTomlinson Emily Molly Potter
    - xBelieveIt Roxanne Weasley
    - Northanger Marylinn Savarin Seeker+Aanvoerder
    - LadySparrow Lily Luna Potter Chaser
    - xLaughing James Sirius Potter Chaser

    Ravenclaw
    - MustacheMe Bronzin Kastier
    -Gnome Meline Evita Lunelle Leroux
    -Gnome Antoine Ricard Christopher Leroux
    - Suicidal Teagan Siobhan Lingwood
    - Clove Lucille Katherine Lillian Malfoy
    - Silvanaa Audrey Lynn Winchester

    Slytherin
    - WolfDreams Sandriné Lucia Romense
    - Emrys Albus Severus Potter Beater+Aanvoerder
    - Obliviatum Isabella Maryanne Weasley
    - LittleTear Teresa von Grace
    - CutePuppy Samantha Eve Moonlight Seeker
    - missMuffin Katerina Silence

    Hufflepuff
    - MustacheMe Marve Robin Gingel
    - LWTomlinson Lilith Astoria Malfoy
    - XLaughing Danillo Lineair Chaser
    - Snitched Mailane Adrienna Mist Beater

    Schoolhoofd
    - Northanger Valerie Noah Price

    Leraren
    - Obliviatum Rolando Green Dada
    - Northanger Jasper Thomas Gizéh Gedaanteverwisselingen Hoofd Hufflepuff
    - Emrys Neville Longbottom Kruidenkunde Hoofd Gryffindor
    - CutePuppy Marie-Claire Fleur Grey bezweringen Hoofd Slytherin
    - xBelieveIt Olivia Madison Snape Toverdranken Hoofd Ravenclaw

    Anderen
    - MustacheMe Kat Gingel, De rat van Marve
    - missMuffinEva Eveline Echnaton, concierge

    Regels
    - Hou je aan je rol.
    - Elkaar niet vermoorden. Tenzij je het afgesproken hebt.
    - Maximaal drie rollen.
    - Je maakt geen topics aan maar wacht tot 1 van de admins (Tara (Emrys) komt of Em (Northanger) online is) zodat het overzichtelijk blijft
    - Geen ruzie maken.
    - Als je een kind wilt zijn van een al bestaand koppel met kinderen die al gespeeld worden vraag dan of hun nog een broer/ zusje willen.
    - Als je een al bestaand persoon speelt let er dan wel op in welke afdeling hij/ zij zit en hou je aan alle informatie die je over hen hebt.
    - Als je Out of character bent praat je tussen [Haakjes]
    - Zet altijd de naam boven het stukje dat je schrijft.
    -Een stukje bestaat uit minstens drie zinnen



    Je kan op ieder moment inspringen.

    [ bericht aangepast op 29 nov 2011 - 19:40 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Marylinn Savarin

    Tot mijn grote genoegen geloofde de vrouw geen woord van wat Gwen zei en begon de hoofdwonde te bestuderen. 'Kom maar mee jij.' Snel gooide ik er iets tussen voor Gwen kon gaan protesteren. 'Mag ik er alstublieft bijblijven? Gwen hier is nogal bang van dokters.' Hoofdschuddend liet de vrouw ons beide binnen.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    MustacheMe schreef:
    (...)

    Oké dan laat ik hem gewoon uit je handen springen oké? :'D



    no prob.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Guinevere Samantha Longbottom
    'Ik ga je dit nooit vergeven Marylinn Savarin.' Siste ik.
    Ze haalde haar schouders op en keek naar de verpleegster.
    'Je moet toegeven zo eng is ze toch niet Gwen?'
    'Linn, zulke dingen zeg je niet in bijzijn van die personen. Behalve als die persoon Grey heet dan.'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Marylinn Savarin

    'Ik gaf haar een compliment dat zou ik Grey nooit geven!' antwoordde ik verontwaardigd. 'Miss Savarin als U wilt blijven, houdt u uw mond.' Met een teleurgesteld glimlachje hield ik mijn lippen op elkaar terwijl Gwen me nog steeds kwaad aankeek.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    James Sirius Potter
    Nee zei hij en James keek verbaast. Hij liep achter hem aan voor de zekerheid maar bleef wel voor het portret wachten.
    'marve, waar ken ik die naam van of gehoord? Bij gwen of Marylinn volgens mij. Ach' zei hij wat in zich zelf en bleef wachten en deed een voet tegen de muur tot dat hij wat hoorde.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Marve Robin Gingel
    Dan schiet me opeens te binnen waar Kat zou kunnen zijn. Met mijn laatste kracht sta ik op en ren het hele eind terug. Bij een grote poort sla ik links waarna ik bij de bibliotheek kom. Snel snuffel ik tussen de boeken waarna ik bij de kinderboeken kom. En ja hoor! Daar zit Kat met zijn pootjes zijn neus te wassen. Ik slaak een vrolijk kreetje en pak Kat snel op. 'Ratte-Kat! Ik heb jou gemist jongen!' Ik glimlach breed en laat me achterover op een van de stoelen vallen.
    Me loves Kat :]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Lilith Astoria Malfoy
    Rustig loop ik door de gangen van het kasteel met mijn boek tegen mijn borst gedrukt.
    Wanneer ik een paar gangen verder ben zie ik James Potter staan, rustig loop ik door in de hoop niet opgemerkt te worden.
    Volgens mij is het mislukt "Oh nee" mompel ik, ik haat het wanneer mensen een vooroordeel hebben alleen door mijn achternaam.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Guinevere Samantha Longbottom
    'Als ik nou heel veel ga praten mag ik dan weg?' Ik keek de verpleegster hoopvol aan.
    'Nou, ik denk dat je dan een dag extra moet blijven. Wat is je naam trouwens.'
    'Gwen.'
    'Je gehele naam alsjeblieft?' Ze rolde met haar ogen en leek een kort moment heel erg vele op Linn.
    'Guinevere Samantha Longbottom.'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Marylinn Savarin

    Ik gniffelde als de verpleegster Gwen even bevreemd aankijk maar stopte daarmee als ik een woedende blik kreeg van beide. 'Als in de dochter van Neville Longbottom? Miss Savarin, doe me een plezier en ga Miss Longbottom's vader even halen,ja? Ze kan heus wel 5 minuten zonder U overleven.' Ik zuchtte diep en stond op.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    James Sirius Potter
    Hij zag Marve wegrennen en dacht dat hij zijn rat had gevonden maar hij was te lui om zich te veroeren. Voetstappen komen dichterbij en dan komt lilith langs lopen. 'hoi.' zei james normaal. *ik hoop maar niet zoals pap me zei dat alle malfoy's gemeen zijn. Maar ze zit niet in slytherin.*
    'ben je bang voor me?' ze keek om en bleef staan, maar James liep weer rustig weg.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Guinevere Samantha Longbottom
    'Nee nee nee nee please no.' Ik smeekte haar met grote puppy ogen maar ze gebaarde Linn om toch te gaan.
    'Waarom moet hij er toch altijd bij gehaald worden?'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Marylinn Savarin

    Lachend rende ik door de gangen op zoek naar Gwen's vader. In de verte zag ik hem bij de kassen staan. 'Professor! Professor! Gwen ligt op de hospital wing!'


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Neville Longbottom
    Ik keek naar het meisje die steunend op haar knieën en met een rood hoofd mij iets duidelijk probeerde te maken.
    'Wat zei je Marylinn?'
    'Gwen ligt in de Hospital wing.'
    'Hoe is ze daar nou weer terecht gekomen?' Ik veegde mijn handen af aan een doek en keek haar daarna aan. 'O wacht jullie hadden net training is het niet? Dan weet ik alles al.'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Marylinn Savarin

    Ondanks alles moest ik toch heel hard lachen. 'Wel technisch gezien, professor, was het mijn schuld.' stamelde ik terwijl ik hem probeerde bij te houden. 'Ik was iets te fanatiek in mijn snitch achterna te gaan dus ja.' Hij grijnsde even scheef naar me en beende stevig door. 'Maar Marylinn -' ik zuchtte even gefrustreerd. 'Gaan we dit jaar winnen?' ging hij onverstoord door. Ik knikte enthousiast. 'Gryffindor heeft een geweldig team en nu ja het wordt gewoon geweldig.'

    [Ik ga slapen, tot morgen <3]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    [Aww bye <3 Ik ga ook zo btw]
    Neville Longbottom
    'Gryffindor gaat dit jaar zeker gewoon geweldig worden?' Marylinn knikte en ik grinnikte even.
    'Als jij nou ook eens wat voorzichtiger was met je spelers kunnen we die volgendjaar ook nog gebruiken.'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."