• Rollentopic

Leerlingen
    Gryffindor
    - Emrys Guinevere Samantha Longbottom Beater
    - LWTomlinson Emily Molly Potter
    - xBelieveIt Roxanne Weasley
    - Northanger Marylinn Savarin Seeker+Aanvoerder
    - LadySparrow Lily Luna Potter Chaser
    - xLaughing James Sirius Potter Chaser

Ravenclaw
    - MustacheMe Bronzin Kastier
    -Gnome Meline Evita Lunelle Leroux
    -Gnome Antoine Ricard Christopher Leroux
    - Suicidal Teagan Siobhan Lingwood
    - Clove Lucille Katherine Lillian Malfoy
    - Silvanaa Audrey Lynn Winchester

Slytherin
    - WolfDreams Sandriné Lucia Romense
    - Emrys Albus Severus Potter Beater+Aanvoerder
    - Obliviatum Isabella Maryanne Weasley
    - LittleTear Teresa von Grace
    - CutePuppy Samantha Eve Moonlight Seeker
    - missMuffin Katerina Silence

Hufflepuff
    - MustacheMe Marve Robin Gingel
    - LWTomlinson Lilith Astoria Malfoy
    - XLaughing Danillo Lineair Chaser
    - Snitched Mailane Adrienna Mist Beater

Schoolhoofd
    - Northanger Valerie Noah Price

Leraren
    - Obliviatum Rolando Green Dada
    - Northanger Jasper Thomas Gizéh Gedaanteverwisselingen Hoofd Hufflepuff
    - Emrys Neville Longbottom Kruidenkunde Hoofd Gryffindor
    - CutePuppy Marie-Claire Fleur Grey bezweringen Hoofd Slytherin
    - xBelieveIt Olivia Madison Snape Toverdranken Hoofd Ravenclaw

Anderen
    - MustacheMe Kat Gingel, De rat van Marve
    - missMuffinEva Eveline Echnaton, concierge

Regels
    - Hou je aan je rol.
    - Elkaar niet vermoorden. Tenzij je het afgesproken hebt.
    - Maximaal drie rollen.
    - Je maakt geen topics aan maar wacht tot 1 van de admins (Tara (Emrys) komt of Em (Northanger) online is) zodat het overzichtelijk blijft
    - Geen ruzie maken.
    - Als je een kind wilt zijn van een al bestaand koppel met kinderen die al gespeeld worden vraag dan of hun nog een broer/ zusje willen.
    - Als je een al bestaand persoon speelt let er dan wel op in welke afdeling hij/ zij zit en hou je aan alle informatie die je over hen hebt.
    - Als je Out of character bent praat je tussen [Haakjes]
    - Zet altijd de naam boven het stukje dat je schrijft.
    -Een stukje bestaat uit minstens drie zinnen

Je kan op ieder moment inspringen.

[ bericht aangepast op 29 nov 2011 - 19:40 ]

"Delaying death is one of my favourite hobbies."

Marylinn Savarin

'Gwen, klep dicht of ik zorg ervoor dat je tong tegen je gehemelte gaat plakken!' zei ik dreigend toen we voor de klapdeuren van de hospital wing stonden. Ik klopte beleefd en wachtte op de verpleegster.

[We need a name for her, want ik denk niet dat het nog steeds Pomfrey is :Y)]

Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

~Marve Robin Gingel
    '*Enervatio!' Hoor ik de jongens-stem roepen. Ik probeer mijn ogen te openen, en het lukt! Met mijn grote bruine ogen kijk ik om me heen naar Kat. De jongen stelt zich voor. 'Marve... Weet je waar Kat is?' Vraag ik verward. Als de jongen me niet begrijpend aan kijkt, verbeter ik mezelf. 'Kat is mijn rat, ik moet weten waar hij is!' Snel sta ik op en ren met een mank been de gangen door. 'KAT!? KAT!? Alsjeblieft, waar ben je?' schreeuw ik paniekerig.
    *Paralitis is een toverspreuk in de Harry Potter-boeken van Joanne Rowling. De spreuk wordt gebruikt om iemand te verlammen. Bij gebruik ziet men een rode lichtflits. De spreuk kan ongedaan worden gemaakt met de spreuk Enervatio. [/i]

[ bericht aangepast op 16 nov 2011 - 20:47 ]

"I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

[@mustacheme , hij gebruikte een spreuk waardoor hij niet meer verlamd is :Y)
    Uuhm een naam.... Miss injection??? Misschien te?]

Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

[Kat is trouwens onderweg met Gizéh las ik net in topic 2 :Y) Ja ik ben nogal levenloos vandaag maar Frans is ook niet alles]

[ bericht aangepast op 16 nov 2011 - 20:50 ]

Guinevere Samantha Longbottom
    Wijselijk hield ik mijn mond, het leek me niet zo fijn dat je gehemelte tegen je tong was geplakt of andersom boeiend.
    Linn klopte op de deur en bang keek ik haar aan. De zenuwen gierden door mijn lijf en werden er niet echt beter op toen de deur langzaam openging.

[Aan jou de eer om die te verzinnen dan :3]

xLaughing schreef:
    [@mustacheme , hij gebruikte een spreuk waardoor hij niet meer verlamd is :Y)
    Uuhm een naam.... Miss injection??? Misschien te?]

Ik heb het over de eerste zin 'James was opgelucht dat hij zich bewoog.' Ten had je de spreuk nog niet gebruikt :]

"I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

Northanger schreef:
    [Kat is trouwens onderweg met Gizéh las ik net in topic 2 :Y) Ja ik ben nogal levenloos vandaag maar Frans is ook niet alles]

[Who is Gizéh?]

[We laten haar wel even naamloos :Y) Miss Injection is idd er een beetje over.]

Marylinn Savarin.
    'Oh god wat is er gebeurt?' een blonde, kleine vrouw kwam in de deuropening staan en keek met grote ogen naar Gwen die net haar mond wou opentrekken. Ik wierp haar een waarschuwende blik en vertelde het hele verhaal.

[oh xD]
    James Sirius Potter
    'wacht, je bent gewond Marve!' hij rende achter hem aan. 'ik help wel met zoeken. Heb je een fluitje of een commando waardoor Kat op reageert?' James keek rond en rond en wachte op antwoord, want hij wilt graag helpen.

Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

Guinevere Samantha Longbottom
    'Maar het is allemaal goed hoor, ik heb nergens last van maar Linn wou me niet laten gaan.' Linn keek me dodelijk aan maar ik bleef gewoon doorgaan. 'IK heb helemaal nergens last van hoor.'

~Marve Robin Gingel
    'Nee.'Snauwde ik de jongen misschien iets te onaardig bedoeld toe. Ik ren verder opzoek naar Kat. Misschien was hij op mijn kamer... Snel ren ik de trappen op en sla de hoek om. Maar ook op mijn bed of in de kooi zit Katje niet. Ik hoest en zak door mijn benen heen. Puffend blijf ik liggen

MustacheMe schreef:
    (...)

[Who is Gizéh?]

[Leraar.]

[ bericht aangepast op 16 nov 2011 - 20:57 ]

Northanger schreef:
    (...)

[Leraar.]

Kat dont rly likes teachers (cat)
    Al goed, wie speelt die gizegetje? :'3

MustacheMe schreef:
    (...)

Kat dont rly likes teachers (cat)
    Al goed, wie speelt die gizegetje? :'3

[Ik xd, maar als je liever hebt dat hij er zich niet mee moeit negeert'ie hem wel hoor, het is trouwens zou dat Kat Gwen is gaan zoeken en dat Marylinn hem naar Gizéh gebracht heeft.]

Northanger schreef:
    (...)

[Ik xd, maar als je liever hebt dat hij er zich niet mee moeit negeert'ie hem wel hoor, het is trouwens zou dat Kat Gwen is gaan zoeken en dat Marylinn hem naar Gizéh gebracht heeft.]

Oké dan laat ik hem gewoon uit je handen springen oké? :'D