• Rollentopic

    Leerlingen
    Gryffindor
    - Emrys Guinevere Samantha Longbottom Beater
    - LWTomlinson Emily Molly Potter
    - xBelieveIt Roxanne Weasley
    - Northanger Marylinn Savarin Seeker+Aanvoerder
    - LadySparrow Lily Luna Potter Chaser
    - xLaughing James Sirius Potter Chaser

    Ravenclaw
    - MustacheMe Bronzin Kastier
    -Gnome Meline Evita Lunelle Leroux
    -Gnome Antoine Ricard Christopher Leroux
    - Suicidal Teagan Siobhan Lingwood
    - Clove Lucille Katherine Lillian Malfoy
    - Silvanaa Audrey Lynn Winchester

    Slytherin
    - WolfDreams Sandriné Lucia Romense
    - Emrys Albus Severus Potter Beater+Aanvoerder
    - Obliviatum Isabella Maryanne Weasley
    - LittleTear Teresa von Grace
    - CutePuppy Samantha Eve Moonlight Seeker
    - missMuffin Katerina Silence

    Hufflepuff
    - MustacheMe Marve Robin Gingel
    - LWTomlinson Lilith Astoria Malfoy
    - XLaughing Danillo Lineair Chaser
    - Snitched Mailane Adrienna Mist Beater

    Schoolhoofd
    - Northanger Valerie Noah Price

    Leraren
    - Obliviatum Rolando Green Dada
    - Northanger Jasper Thomas Gizéh Gedaanteverwisselingen Hoofd Hufflepuff
    - Emrys Neville Longbottom Kruidenkunde Hoofd Gryffindor
    - CutePuppy Marie-Claire Fleur Grey bezweringen Hoofd Slytherin
    - xBelieveIt Olivia Madison Snape Toverdranken Hoofd Ravenclaw

    Anderen
    - MustacheMe Kat Gingel, De rat van Marve
    - missMuffinEva Eveline Echnaton, concierge

    Regels
    - Hou je aan je rol.
    - Elkaar niet vermoorden. Tenzij je het afgesproken hebt.
    - Maximaal drie rollen.
    - Je maakt geen topics aan maar wacht tot 1 van de admins (Tara (Emrys) komt of Em (Northanger) online is) zodat het overzichtelijk blijft
    - Geen ruzie maken.
    - Als je een kind wilt zijn van een al bestaand koppel met kinderen die al gespeeld worden vraag dan of hun nog een broer/ zusje willen.
    - Als je een al bestaand persoon speelt let er dan wel op in welke afdeling hij/ zij zit en hou je aan alle informatie die je over hen hebt.
    - Als je Out of character bent praat je tussen [Haakjes]
    - Zet altijd de naam boven het stukje dat je schrijft.
    -Een stukje bestaat uit minstens drie zinnen



    Je kan op ieder moment inspringen.

    [ bericht aangepast op 29 nov 2011 - 19:40 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Guinevere Samantha Longbottom
    'Kunnen we niet gewoon doen alsof er niks aan de hand is? Ik zal heus niet opeens doodvallen hoor.' Even bleef ik staan en legde mijn hand op mijn slaap die ontzettend brandde.
    Het bloed kwam er nog steeds uit maar met bloed had ik nooit problemen gehad.
    'Please Linn?'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Marylinn Savarin
    Met een ruk draaide ik me om. 'Dus je hebt helemaal geen pijn Gwen?' Met vragende ogen wachtte ik haar antwoord af.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    James Sirius Potter
    Toen de meisjes weg waren en zeiden dat het was afgelopen. Hij liep met zijn vrienden naar binnen en liepen naar hun eigen common room.
    Als James zijn normale kleren weer aan heeft loopt hij naar beneden. Emily zat daar nog een boek te lezen en hij liep er heen. 'nog steeds dat boek?!' en hij ging naast haar liggen en las een bladzijde mee.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Guinevere Samantha Longbottom
    Ik schudde heftig met mijn hoofd. Ik zou er alles aan doen om niet naar de dokter te hoeven wat wel moest als ik mijn vader tegen zou komen. Of als Linn me stuurde.
    Al snel stopte ik met schudden want de pijn in mijn hoofd werd alleen maar erger.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Marylinn Savarin

    Mijn blik verstarde als ik de pijn aan haar ogen en gezicht kon zien. 'Madame Pomfrey is geen dokter maar een verpleegster.' Zei ik bars. Ze ging bijna door haar knieën heen. Zo snel mogelijk toverde ik een brancard tevoorschijn. 'Liggen.'


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Guinevere Samantha Longbottom
    'Het komt op hetzelfde neer, Linn.' Ik protesteerde hevig tegen haar bevel en gezeik dat ik op de brancard moest gaan liggen en bleef koppig staan.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Emily Molly Potter
    "Nee James een ander boek" zucht ik en klap het boek dicht.
    "Hoe gaat het broertje" grijns ik en stop het boek in mijn tas.
    Waarnaar ik een hand door zijn haar haal, ik moet toegeven het is leuk om James te irriteren.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Marylinn Savarin
    Ik zuchtte diep en sprak snel een nonverbale spreuk uit die Gwen tegen de brancard aandrukte zonder dat ze nog op zou kunnen staan. 'En nu is het gedaan met die spelletjes.' Ik stuurde de brancard met daarop een zwaar tegenstribbelende Gwen naar het kasteel toe.

    [Ik ga even douchen]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Guinevere Samantha Longbottom
    Ik probeerde mijn toverstaf te pakken die ik in mijn laars had gestopt voor de training begon maar ik kon me niet bewegen.
    'Linn, ik kan geen adem halen.' Ze negeerde me en liep stug door naar het kasteel.
    'Linn please doe dit me niet aan.'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    James Sirius Potter
    Ze ging met haar hand door zijn haar. 'ah, blijf alsjeblieft van me haar af. Maar quidditch was eerder afgelopen dus nu ben ik hier.' en James ging zitten en hij ging rondjes lopen. 'zullen we door de school gaan lopen? Ik verveel me.' ze keek hem raar aan. 'ehm , misschien zie ik je zo wel.' 'oke' en hij liep door het portret en ging lopen. De hoek om en was vlak bij een common room. James schrok toen hij nog een hoek inging wat er aan het einde van de gang lag. Hij rende er snel naar toe en zag daar iemand bewusteloos liggen. 'om my God!' hij pakte zijn wand. 'lumos' en hij verlichde de ruimte en schudde de jongen in de hoop dat hij wakker wordt.

    [ bericht aangepast op 16 nov 2011 - 20:12 ]


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Marve returns, and he's even better than before *wenkbrauwwiebel*
    ~Marve Robin Gingel
    Ik hoor snelle voetstappen mijn kant opkomen. Mijn mond is zo droog als kurk en ik had mezelf en meerdere keren dood gewenst. Mijn hoofd was zwaar en verschillende steken prikte mijn hoofd, dat waarscheinlijk kwam door het vocht en voedsel van de afgelopen dagen Lol, he's still alive? yes, i mean it's SuperMarve :'D. 'Oh my God!' hoor ik een zware stem gillen, 'Lumos'. Mijn hoofd begon zwaarder te bonker doordat de jongen of man mij door elkaar schudde. Ik wilde tegenstribbelen maar mijn lichaam werkte voor geen centimeter mee.

    [ bericht aangepast op 16 nov 2011 - 20:23 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    [@MustacheMe wie vond SuperMarve ook alweer? :'D]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Lees het stukje van xLaughing, James :]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    [ik xD]
    James Sirius Potter
    James was opgelucht dat hij zich bewoog. Hij gebruikte een spreuk waardoor hij niet meer verlamd was. 'gaat het? Hoelang lig je hier wel joh?! Ik ben James.' hij bukte zich en keek hem nu aan enschudde zijn hand en liet weer los, want dat was niet echt mannelijk. De jongen zei nog steeds niks en keek angstig vooruit.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    [@xLaughing Marve is verlamd hij kan zich dus niet bewegen, dat probeerde hij (': even aanpassen?]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."