• Hey. Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, het was leuk op school.

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de eigenaar van deze RPG IrishMiracle. Ook heb ik een verhaallijn.
    Iedereen bevind zich in Zweinstein/Zweinsveld/Londen/WegIsWeg/Ministerie/Verboden bos [kies zelf, alleen alle leerlingen moeten in Zweinstein, Zweinsveld, Verboden bos of de WegIsWeg.] En je mag dan je eigen gang gaan.
    Het liefst moet je alsjeblieft de plaats waar je bent achter je naam invullen.

    Graag aan je taal houden, zoals de Delacours licht frans, like:
    "Iek ben Gabrielle Delacour, en niemand anders ies zo lief as mijn zus, Fleur."


    ---

    Rollen.
    Loena L. Leeflang | IrishMiracle.
    Roos Wemel | IrishMiracle.
    Albus S. Potter | IrishMiracle. 3de x.
    Fleur Delacour | Basecca.
    Hermelien J. Griffel | Clove.
    Ginny M. Wemel | GinaW.
    James Potter | Ashmore.
    Draco Malfidus | HurtedHeart.
    Albus Perkamentus | HurtedHeart.
    Severus Sneep | Brunito.
    Ted T. Tops | Veerleo.
    Victoire Wemel | Mobiliarbus.
    Lily L. Potter | Fallacy.
    James S. Potter | Ashmore.
    Charlie Wemel | Veerleo.
    Nymphadora Tops | Fallacy.
    Scheurbek | Spaarkoe.
    Dobby | Spaarkoe.
    Bellatrix van Detta | Spaarkoe. 3de x.

    Agathe Alathea Favré | Clove.

    Wikipedia kan je met alles helpen!
    ---
    Loena Leeflang, Zweinstein, 3de verdieping = gang.
    Ik huppelde door de gang van de 3de verdieping, zonder schoenen, die weer door Nurgels gepakt waren. Ik liet overal folders vallen en deelde die ook uit, en ondertussen was ik ook opzoek naar mijn vrienden, zoals Harry of Ronald.

    Gabrielle Delacour, De Schelp = woonkamer.
    Ik zat op de bank naar een Franse televisieserie te kijken, en ik probeerde ook te achterhalen waar Fleur, mijn zus, was.

    [ bericht aangepast op 15 nov 2011 - 9:17 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Albus Perkamentus
    Rustig liep ik op mijn dode gemak de trap op die vanzelf veranderde. Daar zag ik Loena Huppelen.. Loena een heerlijke spontane meid, maar zonder schoenen. 'Loena? Waar zijn je schoenen?' Vroeg ik een beetje argwanend wat deed die arme schat zonder schoenen?
    [eerste bericht ;)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Loena Leeflang, Zweinstein, 3de verdieping = gang.
    'Oh, professor Perkamentus. De Nurgels hebben mijn schoenen weer afgepakt, die ondeugende beesten pakken ook alles af. Mijn boeken zijn ook al weg,' antwoordde ik toen Perkamentus aan me vroeg waar mijn schoenen waren. Ik glimlachte even, dat was mijn liefste glimlach, en zo leek ik heel erg onschuldig, wat ik ook bleek te zijn.
    [Jeuyy]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Albus Perkamentus
    Haar glimlach was prachtig en zo ontschuldig ze zou geen vlieg kwaad doen. Ik pakte mijn Wand en zwaaide er even mee. ik stak mijn hand naar voren en er verschenen nieuwe Allstars op. 'Hier Loena voor als je ze niet vind.' Zei ik met een glimlach.

    Draco Malfoy
    Ik gromde die stomme Potter. daar in mijn ooghoek zag ik Perkamentus met Luna. Dat gekke wijf. Als Perkamentus weg was zou ik kunnen klieren. Een vriend van Potter is een vijand van mij. Onopgemert verdween in en zijgang wachten tot perkamentus wegging.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Loena Leeflang, Zweinstein, 3de verdieping = gang.
    'Danku wel,' glimlachte ik en ik nam de Allstars aan. Ik pakte mijn wand en toverde ze blauw. Daarna deed ik ze aan. 'Mijn boeken vind ik nog wel, dag, professor!' zei ik nog vrolijk en spontaan, en daarna huppelde ik verder, naar een zijgang, waar ik Draco zag. Ik huppelde verder, maar was toen ik net voorbij Draco, verdwaald.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Draco Malfoy
    Eindelijk daar kwam Luna aangehuppeld. Ze keek me aan maar huppelde daarna verder. Snel pakte ik mijn Wand en toverde haar veters vast. Hard viel ze op de grond. Even acteerde ik. 'Luna gaat het wel? Die stomme Nurgels ook.' Zei ik boos. Ik wast dat dat niet echt overtuigend klonk, maar dat maakte me niet uit. Half lachend liep ik weg op aar de kerkers van het kasteel. misschien kon ik nog iemand vinden die ik wel aardig vond inplaats van Potter zijn vriendjes...

    [Bad Draco!!]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Loena Leeflang.
    'Au!' piepte ik toen mijn veters aan elkaar vast werden gemaakt. Vast Draco. Ik hoopte dat Perkamentus mijn kreetje hoorde, want ik kreeg mijn veters niet uit elkaar. Ik ging rechtop zitten, en probeerde ze los te maken. Ik wist ook geen messpreuk...

    Gabrielle Delacour.
    Ik kon Fleur niet vinden, dus verdwijnselde ik naar Zweinstein, precies in de kelders. Daar moest ik dus nog wat oefenen... Toen ik er was, kwamen er blauwe vlinders van me af. Ik fronste even, maar zag toen Draco, die Zwadderaar.

    [Stout XD]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [abo]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Draco Malfoy (Bad Malfoy)
    Ik zag allemaal vlinders en deed een simpele spreuk zodat ze allemaal versteende. Ik hate dat en daar zag ik zo een frans trutje. Gabrielle ofzo van Fleur. Een korte sis ing over mijn lippen het was bijna onhoorbaar, maar ze was ook een vriendjin van Pottertje en die mensem mocht ik niet. De uitverkoren wat een kletskoek...

    Albus Perkamentus
    Ik hoorde een kreetje van Luna en liep naar haar kreetje. 'Luna wat is dit nou? waarom doe je je veters aan elkaar? zo kan je alleen maar vallen?' Ik trok mijn wenkbrauw op, maar al snel schonk ik haar een glimlach.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Gabrielle Delacour.
    Ik deed mijn hand onder mijn kin en blies, zodat de vlinders simpel weer veranderden in echte vlinders.
    'Wat een vieze kerker, zeg. Kan 't ier niet veranderd worden met sliengers, bijvoorbield?' Ik fronste.

    Loena Leeflang.
    'Dat heb ik niet gedaan, Draco deed het, maar hij beweerde dat het de Nargels waren...' zuchtte ik. Ik probeerde nog steeds mijn veters los te krijgen.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Albus Perkamentus
    'Ik zal Draco voor je nablijven, want dat moet hij niet doen.' Zei ik terwijl ik bloed met een anti bacterie doekje afveegde van haar knie. Ik trok mijn Wand en haalde haar veters uit elkaar. Daarna strikte ik ze meteen zodat ze niet over haar veters zou vallen. ´Asjeblieft Luna.´ Zei ik met een glimlach terwijl ik op haar neusje tikte.
    [Pedo Perkamentus xD]

    Draco Malfoy
    'Nee, We hangen hier geen slingers.' Gromde ik. Ik pakte mijn wand en liet met een spreuk de vlinders doodgaan. 'Wij laten hier geen insecten binnen.' Gromde ik nog bozer. Ik hate haar ze was zo... zo ... betweterig.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Kan ik ergens erbij met de scheurbek of dobbie??[]


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    Nympadora Tops, Ministerie.
    Zuchtend staarde ik naar een foto van Remus, Teddy en mij. Weer gleden mijn gedachten af naar die ene dag in mei. Die dag dat Remus en ik bijna dood waren geweest. Oh, wat was ik blij dat dat niet gebeurd was! Nooit Teddy kunnen zien opgroeien zou vreselijk geweest zijn. Een brede glimlach verscheen op mijn gezicht. De tijd was zo snel gegaan, nu zat hij al op Zweinstein.

    Lily L. Potter, kerkers, toverdrankenlokaal.

    Ik staarde leeg voor me uit. Mijn niet bestaande interesse voor toverdranken had ik werkelijk van mijn ouders geërfd en dat de leraar zo saai was maakte het er niet leuker op. Ik kon me bedenken dat als Severus Sneep nog les gaf, ik tenminste moeite zou doen omdat hij mijn vader had beschermd voor zo lang. Op zijn eigen manier vanzelfsprekend. Maar nee, hij gaf les verweer tegen de duistere kunsten. Ik zuchtte zachtjes.


    Words can change the world when the world takes the efford to listen

    [LOL! XD. LOL LOL LOL LOL XD. @ Spaarkoe, misschien, vlieg naar Loena en Perkamentus met Scheurbek?]
    Loena Leeflang.
    'Danku, professor.' Ik glimlachte en stond voorzichtig op. Ik keek omhoog, waar aan een lamp mijn twee "oude" Allstars hingen. Ik grinnikte. 'Die Nargels.'

    Gabrielle Delacour.
    Ik, zo'n klein meisje, begon Draco uit te dagen. 't maakt het veel leuker, oor, ook maakt 't jouw kezicht kezelliger,' grijnsde ik.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    James S. Potter
    Verveeld loop ik door de gangen, grijzend pest ik nog een paar eerste jaars en loop daarna door.
    Langzaam loop ik de hoek om en glimlach als ik Loena en Professor Perkamentus zie"Hallo Professor Perkamentus en Loena" zeg ik met een glimlach


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    [Uh, kan ik ergens met Voldemort een nieuw stukje beginnen?]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.