• Ik vind het zo zonde dat die twee zijn gestopt en nu zo ruzie hebben. Ze hebben een geweldige gescheidenis samen en als dat nu weer prive of zakelijk word maakt niet uit.


    En van yes-r en ali-b?

    Ik denk wel dat wij allemaal met hun muziek opgegroeid zijn.

    Wat vind jij van ze?

    [ bericht aangepast op 12 nov 2011 - 13:36 ]

    Pitera schreef:
    Wat lult iedereen hier over "niet mee opgegroeid"? Wtf, daar gaat het toch niet om? =S


    "Ik denk wel dat wij allemaal met hun muziek opgegroeid zijn"
    Read the topic, they're only answering.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik denk wel dat wij allemaal met hun muziek opgegroeid zijn.

    Ik ben opgegroeid met de Beatles, Rolling Stones, Beyonce (past lekker in het rijtje :P) en ook nog random rockbands van mijn vader.


    There's power in the words you whisper.

    Hale schreef:
    (...)

    Hahaha dat deden wij dus ook.

    Yeah!


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    Pitera schreef:
    Wat lult iedereen hier over "niet mee opgegroeid"? Wtf, daar gaat het toch niet om? =S

    Ze zegt, en ik citeer, "Ik denk wel dat wij allemaal met hun muziek opgegroeid zijn.". Kan aan mij liggen, maar ik denk dat daarom iedereen dat zegt.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik vind het eerste liedje wel leuk, maar ik ben niet met hen opgegroeid.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Ik niet haha qq

    [ bericht aangepast op 12 nov 2011 - 18:27 ]


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Ik vind hun muziek leuk, maar ermee opgegroeid ben ik zeker niet. Wel jammer dat ze gestopt zijn idd.
    Lange Frans woont trouwens bij mij in de stad :')


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik vond sommige liedjes wel leuk, maar ik ben opgegroeid met muziek van Britney Spears en K3


    Today will be Girl's Day party with you~

    ShanghaiLove schreef:
    Ik vond sommige liedjes wel leuk, maar ik ben opgegroeid met muziek van Britney Spears en K3


    K3 _O_


    There's power in the words you whisper.

    nope, ik vind het niks. Ik ben niet opgegroeid hiermee, bij mij was het altijd Queen, Disney, All that kind of Stuff!

    [ bericht aangepast op 12 nov 2011 - 18:36 ]


    I lie in my bed, looking at the stars and thought where the hell is my roof!!

    Rizardo schreef:
    (...)

    "Ik denk wel dat wij allemaal met hun muziek opgegroeid zijn"
    Read the topic, they're only answering.

    Wat vind jij van ze?

    Volgensmij was dat haar vraag. Maar puur omdat het Hale is, wordt er weer op deze manier op haar topic gereageerd. Best sneu, eigenlijk.


    ars moriendi

    Pitera schreef:
    (...)
    Volgensmij was dat haar vraag. Maar puur omdat het Hale is, wordt er weer op deze manier op haar topic gereageerd. Best sneu, eigenlijk.


    Dus nu mogen we alleen op de vraag antwoorden, en niet op de rest van wat ze zegt? waarom staat het er dan? Als mensen willen zeggen dat ze niet met rap opgegroeid zijn wat ik normaal vind mag dat toch, of niet? Freedom of speech, doh.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Hmm, ik vind Lange Frans en Baas B wel goed. Maar dan ligt het er ook aan welk liedje het is. Van Yes-R en Ali-B ben ik nooit fan geweest.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Pitera schreef:
    (...)
    Volgensmij was dat haar vraag. Maar puur omdat het Hale is, wordt er weer op deze manier op haar topic gereageerd. Best sneu, eigenlijk.

    Waarom denk iedereen dat toch. Ja, er zullen wel mensen zijn die dat doen, maar lang niet iedereen. Ik niet in ieder geval.
    Wij geven gewoon commentaar op iets dat is het beginpost staat, iets dat niet klopt. Dat is toch vrij logisch bij een topic. We geven toch ook antwoord op haar vraag.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Oh, c'mon people. x-x


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'