• Ik vind het zo zonde dat die twee zijn gestopt en nu zo ruzie hebben. Ze hebben een geweldige gescheidenis samen en als dat nu weer prive of zakelijk word maakt niet uit.


    En van yes-r en ali-b?

    Ik denk wel dat wij allemaal met hun muziek opgegroeid zijn.

    Wat vind jij van ze?

    [ bericht aangepast op 12 nov 2011 - 13:36 ]

    Rizardo schreef:
    (...)

    Ik beoordeel niets, lieve schat, maar ik heb het recht op een mening over Hale.
    Seeing the way she acts on the forum, no, that oppinion is not a happy one


    Maar niet over de manier waarop ze is opgevoed. Dan negeer je haar. Ik vind het wel leuk dat je zoveel tijd besteed aan het 'haten' van iemand. (:


    To infinity and beyond •

    Rizardo schreef:
    ...dude, hun muziek is neit zó oud dat we mee 'opgegroeid' zijn.
    normal people grow up with Disney.

    amen x.


    They fell in love, didn't they?

    *dringt nu pas door dat ze zijn gestopt*

    Yes minder irritante muziek van hun 8D.
    Ik hou niet van rap muziek dus ook en ik ergerde me vroeger en zo aan die mensjes :'D.

    HP is better (cat)


    Shoganai i ne~

    Ik ben met normen en waarden opgevoed. Maar mijn ouders hebben me ook heel erg vrijgelaten. zodat ik zelf de valkuilen van het leven kon ontdekken.

    Gregory schreef:
    (...)

    Maar niet over de manier waarop ze is opgevoed. Dan negeer je haar. Ik vind het wel leuk dat je zoveel tijd besteed aan het 'haten' van iemand. (:


    I don't hate her, but she makes it so easy to troll her.
    so do you, dear, you officially made my day, i am laughing my ass off at your hilariously bad reacties.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Jezus, laat Hale godsamme een keer met rust, heeft ze je wat misdaan? Nee! Juist, dus als je haar zo vervelend vind reageer dan gewoon niet. Volgens mij is het de bedoeling dat je je op Q mag uiten zoals je echt bent. Ook Hale heeft daar recht op. Julie lijken echt een stelletje kleuters met julie zielige reacties.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    MustacheMe schreef:
    Jezus, laat Hale godsamme een keer met rust, heeft ze je wat misdaan? Nee! Juist, dus als je haar zo vervelend vind reageer dan gewoon niet. Volgens mij is het de bedoeling dat je je op Q mag uiten zoals je echt bent. Ook Hale heeft daar recht op. Julie lijken echt een stelletje kleuters met julie zielige reacties.


    Ik ben het met je eens. Maar als je Hale verdedigd, ben je belachelijk. -__-


    To infinity and beyond •

    MustacheMe schreef:
    Jezus, laat Hale godsamme een keer met rust, heeft ze je wat misdaan? Nee! Juist, dus als je haar zo vervelend vind reageer dan gewoon niet. Volgens mij is het de bedoeling dat je je op Q mag uiten zoals je echt bent. Ook Hale heeft daar recht op. Julie lijken echt een stelletje kleuters met julie zielige reacties.

    Hoe vaak mensen dit ook zeggen, het is toch altijd ruzie(cat)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Gregory schreef:
    (...)

    Ik ben het met je eens. Maar als je Hale verdedigd, ben je belachelijk. -__-


    Ik verdedig Hale liever dan bij die zielige kinderen te horen die haar proberen te kleineren.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    MustacheMe schreef:
    (...)

    Ik verdedig Hale liever dan bij die zielige kinderen te horen die haar proberen te kleineren.


    You're right. (:


    To infinity and beyond •

    Gregory schreef:
    (...)

    You're right. (:


    Was dat sarcastisch bedoeld? :/


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    MustacheMe schreef:
    (...)

    Was dat sarcastisch bedoeld? :/


    Nee, ik geef je gewoon gelijk xd?


    To infinity and beyond •

    Gregory schreef:
    (...)

    Nee, ik geef je gewoon gelijk xd?


    Ohw, oké C:


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Nahh, ik ben er niet bepaald fan van ofzo.
    But anyway, kom op jongens. Laat haar gewoon. Ja, ze maakt veel topics aan, jammer dan. Ik vind dat haar topics echt verbeterd zijn ten opzichte van eerst, toen ging het echt nergens over. Maar de laatste tijd maakt ze gewoon normale topics aan. Nu is het gewoon omdat ze een slechte naam heeft dat iedereen kut reacties gaat plaatsen. Als iemand anders nu dit topic zou maken dan zou diegene even (normaal) commentaar krijgen over dat hun hier niet mee opgegroeid zijn, en dat ze daar anders over denken. Maar dat hoeft niet op deze manier. Come on..


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    MustacheMe schreef:
    Jezus, laat Hale godsamme een keer met rust, heeft ze je wat misdaan? Nee! Juist, dus als je haar zo vervelend vind reageer dan gewoon niet. Volgens mij is het de bedoeling dat je je op Q mag uiten zoals je echt bent. Ook Hale heeft daar recht op. Julie lijken echt een stelletje kleuters met julie zielige reacties.

    Dusdat.


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'