• http://www.quizlet.nl/stories/43969/hurt---ft-justin-bieber/
    ''Jayde, ik beloof het, ik kom snel weer terug.'' zei Justin. Ik schudde mijn hoofd. ''Waarom heb je me dit niet eerder vertelt Justin. Ik dacht dat het serieus was tussen ons. Je hebt me nóóit vertelt dat je een zangcarriere wou. Je hebt me nooit vertelt dat je kan zingen!'' zei ik boos. Hij zuchtte. Ik kon niet geloven dat hij mij ging achterlaten. Voor zijn carriere! ''Waarom ben je nou zo boos, Jayde. We kunnen toch nog zo vaak afspreken? Ik kan je naar me toe laten vlieg..'' ''Justin hou op!'' onderbrak ik hem. ''Ik wíl niet dat je weggaat! Ik wíl niet naar je toe vliegen. Ik wil dat je hier blijft! Wat is er verkeerd hier? Je hebt alles toch? Waarom wil je nou een fucking zangcarriere beginnen?!'' Justin keek me zielig aan. Ik deed de moeite om niet als een baby te gaan janken. Dat wou ik niet. Ik wilde niet huilen om iemand die me zomaar in de steek liet. ''Maar schatje...'' ''Justin, i dont care anymore. Ga maar lekker naar Atlanta, beroemd worden. Dat is toch wat je belangrijker vind, niet? It's over.'' zei ik. Ik draaide me om. ''I'll be back soon.'' zei hij. Hij stond op het punt om te huilen, zag ik aan zijn ogen. En ik trouwens ook. ''No. Don't ever come back.'' zei ik en liep weg.

    [ bericht aangepast op 27 feb 2011 - 15:35 ]

    Nobody?

    Ik zou het doen. Het gaat vast een toffe story worden voor te lezen :)


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Okee, dankje ;D

    ik vind hem leuk hij is mooi geschreven

    Doennnn.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Moreee?