• Ik vind het zo zonde dat die twee zijn gestopt en nu zo ruzie hebben. Ze hebben een geweldige gescheidenis samen en als dat nu weer prive of zakelijk word maakt niet uit.


    En van yes-r en ali-b?

    Ik denk wel dat wij allemaal met hun muziek opgegroeid zijn.

    Wat vind jij van ze?

    [ bericht aangepast op 12 nov 2011 - 13:36 ]

    Latios schreef:
    Oh, c'mon people. x-x

    inderdaad. laten we on-topic blijven en het hebben over Lange Frans en Baas B.


    There's power in the words you whisper.

    Het land prostitutie en blowen mag.


    "Ignite, my love. Ignite."

    sNiall schreef:
    (...)
    inderdaad. laten we on-topic blijven en het hebben over Lange Frans en Baas B.

    DUSDAT. Ben jy, like, de enige die me snapt?

    [ bericht aangepast op 12 nov 2011 - 18:45 ]


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    Latios schreef:
    (...)
    DUSDAT. Ben jy, like, de enige die me snapt?

    I think so.


    There's power in the words you whisper.

    sNiall schreef:
    (...)
    I think so.

    Oh wait, bedoelde je dat; inderdaad. laten we on-topic blijven en het hebben over Lange Frans en Baas B. sarcastisch?


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    MustacheMe schreef:
    Jezus, laat Hale godsamme een keer met rust, heeft ze je wat misdaan? Nee! Juist, dus als je haar zo vervelend vind reageer dan gewoon niet. Volgens mij is het de bedoeling dat je je op Q mag uiten zoals je echt bent. Ook Hale heeft daar recht op. Julie lijken echt een stelletje kleuters met julie zielige reacties.


    Precies.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Latios schreef:
    (...)
    Oh wait, bedoelde je dat; inderdaad. laten we on-topic blijven en het hebben over Lange Frans en Baas B. sarcastisch?

    nee, helemaal niet! maar toen ik het overlas klonk het best zo. :x maar nee; het was niet sarcastisch.


    There's power in the words you whisper.

    sNiall schreef:
    (...)
    nee, helemaal niet! maar toen ik het overlas klonk het best zo. :x maar nee; het was niet sarcastisch.

    Oh oke (:


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    ... ik vind het VERSCHRIKKELIJK! Meer dan verschrikkelijk! verwoestend! levensbedreigend! D:


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Sock schreef:
    ... ik vind het VERSCHRIKKELIJK! Meer dan verschrikkelijk! verwoestend! levensbedreigend! D:


    comfort in c h a o s

    Casual schreef:
    (...)

    Precies.


    :]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    tja...


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Ermee opgegroeid ben je pas, als je er al vanaf de 3e/4e in mee gaat en ergens betwijfel ik, of ook maar iemand al vanaf die tijd naar ze luisterde, zelfs jij niet. Maar dat maakt niet uit. Ik ben met compleet andere muziek opgegroeid, maar toch kan ik sommige nummers van Lange Frans en Baas B, Yes-R, Brace -daar hoor je ook niks meer van- en Ali B echt wel waarderen. Alleen dan niet dingen als 'moppie' en 'Diemen Zuid', die vind ik niet leuk. I've seen the rise and fall, bby.

    Wel vind ik zinloos een prachtig nummer, net als het land van. Van Yes-R vindt ik eigenlijk tegenwoordig alleen nog maar 'Vecht mee' met Chantal Janzen mooi, gezien er tenminste een echte, mooie betekenis achter zit en ik ben zelfs nog naar de 'Het leven van de straat' tour geweest van Ali B. Of ik nu nog fan ben of wat dan ook? Nee, ze behoren tot mijn verleden. Maar dat hoeft niet. Ze hebben in het verleden 2/3 goede nummers gemaakt en dat zijn de nummers die me bij blijven. Na 'Het land van' en 'Vecht mee' is de Nederlandse rap gewoon een sprong achteruit gegaan en dat is jammer. Maar ik blijf de 'klassiekers' met een mooie betekenis leuk vinden.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Indd, ik hoor ook niets meer van Brace. Iemand zei dat ie in de gevangenis zat ofso, omdat ie een meisje verkracht had en aan de drugs was. Maar ey, dat hoor ik ook maar. :3


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    Latios schreef:
    Indd, ik hoor ook niets meer van Brace. Iemand zei dat ie in de gevangenis zat ofso, omdat ie een meisje verkracht had en aan de drugs was. Maar ey, dat hoor ik ook maar. :3


    I had the biggest crush on that guy when I was younger o.o -schaamschaam-
    Maar 'vraag jezelf eens af' blijft een mooi nummer :Y)

    [ bericht aangepast op 12 nov 2011 - 19:09 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.