• Ik vind het zo zonde dat die twee zijn gestopt en nu zo ruzie hebben. Ze hebben een geweldige gescheidenis samen en als dat nu weer prive of zakelijk word maakt niet uit.


    En van yes-r en ali-b?

    Ik denk wel dat wij allemaal met hun muziek opgegroeid zijn.

    Wat vind jij van ze?

    [ bericht aangepast op 12 nov 2011 - 13:36 ]

    Cerebellum schreef:
    Nahh, ik ben er niet bepaald fan van ofzo.
    But anyway, kom op jongens. Laat haar gewoon. Ja, ze maakt veel topics aan, jammer dan. Ik vind dat haar topics echt verbeterd zijn ten opzichte van eerst, toen ging het echt nergens over. Maar de laatste tijd maakt ze gewoon normale topics aan. Nu is het gewoon omdat ze een slechte naam heeft dat iedereen kut reacties gaat plaatsen. Als iemand anders nu dit topic zou maken dan zou diegene even (normaal) commentaar krijgen over dat hun hier niet mee opgegroeid zijn, en dat ze daar anders over denken. Maar dat hoeft niet op deze manier. Come on..


    Dit

    Ik mis die muziek van Ali-B en Yes-R wel. Ik weet nog dat die vroeger echt ALTIJD gedraaid werden. Op school, hier thuis en ik en mn nicht gingen altijd heel hard meezingen en rappen en we gingen onze eigen tekst erbij verzinnen. :Y)


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    Rizardo schreef:
    ...dude, hun muziek is neit zó oud dat we mee 'opgegroeid' zijn.
    normal people grow up with Disney.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik ben niet echt opgegroeid met hun, maar ik herinner me wel dat ze echt populair waren toen ik nog op de basis zat. Het is niet echt mijn smaak qua muziek, maar sommige nummers waren wel echt mooi en daar luister ik dan ook nog steeds naar.
    Ps. Ik vind het wel echt belachelijk dat er telkens gebitched wordt op Hale. Ik ken haar niet zolang, maar telkens als ik in een topic kijk die zij heeft aangemaakt krijg ik telkens dat gebitch weer te lezen. Ik wordt daar echt strontziek van en ik denk dat Hale zich ook daar groen en geel aan ergert. Normale reacties kunnen jullie heus wel neerzetten. Ze heeft het alleen over een paar rappers en dat ze daarmee is opgegroeid, en ze wilt weten of jullie daar ook mee zijn opgegroeid. So simple as that. Wat maakt 't uit dat ze daarmee is opgegroeid? Zo slecht zijn die rappers nou ook weer niet. Jeetje.
    Ik denk dat ik 't hier maar bij laat, want anders houdt 't nooit op. --'


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Sweetiepie schreef:
    Ik ben niet echt opgegroeid met hun, maar ik herinner me wel dat ze echt populair waren toen ik nog op de basis zat. Het is niet echt mijn smaak qua muziek, maar sommige nummers waren wel echt mooi en daar luister ik dan ook nog steeds naar.
    Ps. Ik vind het wel echt belachelijk dat er telkens gebitched wordt op Hale. Ik ken haar niet zolang, maar telkens als ik in een topic kijk die zij heeft aangemaakt krijg ik telkens dat gebitch weer te lezen. Ik wordt daar echt strontziek van en ik denk dat Hale zich ook daar groen en geel aan ergert. Normale reacties kunnen jullie heus wel neerzetten. Ze heeft het alleen over een paar rappers en dat ze daarmee is opgegroeid, en ze wilt weten of jullie daar ook mee zijn opgegroeid. So simple as that. Wat maakt 't uit dat ze daarmee is opgegroeid? Zo slecht zijn die rappers nou ook weer niet. Jeetje.
    Ik denk dat ik 't hier maar bij laat, want anders houdt 't nooit op. --'


    gelijk heb je
    maar het helpt toch niks, want het gebeurt toch elke keer weer

    Northanger schreef:
    I grew up with Disney and Harry Potter en daar hou ik het toch maar bij. Dus, m.a.w mij kan het geen bal schelen dat die twee ruzie hebben ><


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Ik heb een schijthekel aan dat soort muziek xd. Dat zegt volgens mij genoeg.


    I am an idiot, I move.

    Ik ben opgegroeid met schlager, carnavalskrakers, après-ski en regionale shit. Dan vind ik dit nog wel beter, hoewel rap ook niet echt mijn smaak is. ):


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Latios schreef:
    Ik mis die muziek van Ali-B en Yes-R wel. Ik weet nog dat die vroeger echt ALTIJD gedraaid werden. Op school, hier thuis en ik en mn nicht gingen altijd heel hard meezingen en rappen en we gingen onze eigen tekst erbij verzinnen. :Y)


    Hahaha dat deden wij dus ook.

    Rizardo schreef:
    (...)

    Ik beoordeel niets, lieve schat, maar ik heb het recht op een mening over Hale.
    Seeing the way she acts on the forum, no, that oppinion is not a happy one


    Als je hale niet mag, en in al haar topics kritiek levert en dat vooral omdat je haar niet mag blijf dan weg uit haar topics.

    Ik vindt het jammer dat hun samen zijn gestopt, ik vond dat ze goede muziek maakte.
    Yes-R en Ali B vond ik ook goede muziek hebben.

    [ bericht aangepast op 12 nov 2011 - 15:29 ]


    (Be)lieve in (you)rself

    "Het Land Van" vind ik een prachtig nummer, omdat het me raakt als Nederlander zijnde. Verder heb ik niet zoveel met hen.


    ars moriendi

    Lange Frans & Baas B met dat nummer wat jij hebt neergezet, dat vind ik wel mooi. Voor de rest ben ik niet zo van de rap ^^


    Life is hard and then we die

    Ik kan er niet aan doen, maar ik heb echt een mega grote hekel aan Nederlandstalige liedjes...blegh

    Voel je nu niet aangesproken ofzo hoor, maar dit is echt niet mijn ding


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik ben hier totaal niet mee opgegroeid, gelukkig, en heb er ook totaal niets mee. Serieus ik haat dit soort populaire muziek, daarom kijk ik ook geen mtv en luister ik geen radio. Daar komt toch alleen maar de zelfde crap.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Wat lult iedereen hier over "niet mee opgegroeid"? Wtf, daar gaat het toch niet om? =S


    ars moriendi