• De story
    Alle personages op een rij.


    Verhaallijn.
    In dit verhaal besluit een vriendengroep, bestaande uit 6 (jong)volwassene, samen te gaan wonen. Ze verhuizen naar een mooi appartementje in een nieuwe stad waar ze nieuwe mensen ontmoeten. Sommige zoeken een nieuw (bij)baantje, ze gaan graag langs de barretjes en discotheken en er ontstaan nieuwe vriendschappen, ruzies, jaloezie, nieuwe liefdes.. Zal hun vriendschap sterk genoeg zijn? Wordt hun vriendengroep groter of valt het uiteen?
    In andere woorden: Ik laat jullie vrij in het verzinnen van jullie eigen drama!


    Lijstje:
    Rol: (Lid vriendengroepje, bewoner stad)
    Volledige naam:
    Leeftijd: (18-26)
    Geslacht:
    Uiterlijk: (Liefst sowieso een foto, beschrijving mag)
    Relaties: (En dan bedoel ik broer zus, jeugdvriend etc. van de personages)

    Personages
    Vriendengroepje Vol(max 6):
    Vocalizer - Hayleigh Dainton - 19
    Aesthetic - Lorraine Favre - 19
    Endure - Emilia June Cruz - 21

    HeartFlower - Nolan Daniël Guan - 21
    Paynelicious - Jason Tyler Strykx - 19
    Vluuv - Warren Bates - 22


    Bewoners stad (oneindig.:
    Bronte - Janice Lucy Rosin - 20
    kiara2 - Ariana mariana halliwel - 21
    vocalizer - Hayleigh Dainton - 19
    Fae - Abigail Lillith Pierce - 20
    SweetiePie - Rose(marie) Ellen Lane - 19
    Luckie13 - Victoria Braxton - 22
    Edhelia Edhel Myren - 19

    HeartFlower - Jeremy Harry O'Brien - 18
    kiara2 - Cole Jordan - 24
    Jackal - Lemmy Danson Upgraye - 26
    Jackal - Kobra Valerio Upgraye - 26


    'Regels'
    - Je mag zoveel personages als je wilt, als ze maar 'levend' houdt.
    - Geen uberperfecte mensen.
    - Weet niet hoe de meeste van jullie RPG'en, maar ik vind het normaal dat als je personage comminuceert met een ander personage, dat je jouw persoon niet zomaar wegstuurd.. Bijvoorbeeld:
    Piet vraagt iets aan Henk.
    Henk antwoord niet, want de 'speler' is ofline, dus stuur je Piet maar weg.
    - Niet 1 regel typen. Ik hoef geen superlange stukken te zien, maar een beetje meer dan 'ik glimlachtte naar hem' mag wel.
    - Ik heb niks tegen onderlinge relaties bij personages. Vriend vriendin, broer en zus, jeugdvrienden, ex, vijanden etc. Dat is zelfs juist leuk!
    [/b]

    [ bericht aangepast op 30 nov 2011 - 17:13 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Rol: bewoner stad
    Volledige naam: Janice Lucy Rosin
    Leeftijd: 20
    Geslacht: V
    Uiterlijk: link
    Relaties: Janice heeft een broer die ze al jaren niet meer heeft gezien. Haar beste vriendin is Julia

    [ bericht aangepast op 17 nov 2011 - 18:54 ]


    Ex astris, sciencia

    Ik wil een meisje uit de vriendengroep :Y)


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Ik wil ook een meisje uit de groep, reserveer er ajb even één voor me, dan ga ik zo rolleninfo invullen. (':

    [ bericht aangepast op 11 nov 2011 - 20:45 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Het wordt loting hè, de vriendengroep :Y) 6 is best veel, maar ik vreesde dat iedereen 't zou willen en ik vond 'wie 't eerst komt wie 't eerst maalt' zo lullig. En je mag meerdere personages hè 8D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik faal in het bijhouden van meerdere personages, dus ik heb er bijna altijd maar één, ghehe :'3


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Ik wil wel in de vriendengroep. Even een karakter aan maken. meisje of jongen?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Waarom eigenlijk loting?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Maar... maar... maar... straks krijg ik een jongen in die groep, maar ik kan écht geen jongens spelen. *denkt terug aan faaljochie van de Hongerspelen* ...nee, dat niet weer...

    En ik heb al hét perfecte plaatje voor een meisje. :Y)

    Anyways, ik zie wel. Anders maak ik wel gewoon een stadsbewoner aan. (':


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Daarom moet je zeggen of je jongen of meisje wilt :Y)
    Ik loot per meisjes en per jongens.

    Je kan gewoon al karakter aanmaken, later kan je er dan bij zetten of ie wel of niet in 't vriendengroepje komt.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Rol: Lid vriendengroepje
    Volledige naam: Lorraine Favre
    Leeftijd: 19
    Geslacht: vrouwelijk
    Uiterlijk:


    Relaties: We'll see. :'D

    [ bericht aangepast op 14 nov 2011 - 20:13 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Rol: Lid vriendengroepje
    Volledige naam: Nolan Daniël Guan
    Leeftijd: 21
    Geslacht: Jongen
    Uiterlijk:


    Relaties: Nolan heeft geen speciale relaties. Maar omdat Lorraine Frans is, kunnen ze misschien verre familie van elkaar zijn.
    Extra: Hij is van Chinees-Franse afkomst.

    [ bericht aangepast op 12 nov 2011 - 18:23 ]


    Being happy is a choice ~

    Rol: Lid vriendengroepje
    Volledige naam: Jason Tyler Strykx
    Leeftijd: 19
    Geslacht: Mannelijk
    Uiterlijk:


    Relaties: Sindskort heeft hij het uitgemaakt met zijn vriendin. Omdat zij zijn beste vriendin altijd plaagde en uitschold. Hij is beste vrienden met Thomas. Maar die is sindskort verhuisd naar een andere stad.
    Innerlijk?: Hij is erg energiek, blij en grappig. Ook doet hij veel aan sport.

    xx


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

    Ik denk dat ik dit hele proces en wat van de RPG eens ga volgens om te kijken hoe het nou precies werkt. :')


    I can't even think straight.

    Rol: bewoner stad
    Volledige naam: Ariana mariana halliwel (eigenlijk wordt ze alleen aria genoemd)
    Leeftijd: 21 (bijna 22)
    Geslacht: vrouwelijk
    Uiterlijk:


    Relaties: Ze is lang geleden van haar familie weg gelopen. Doordat haar moeder opnieuw getrouwd was. Ze had toen een half broer maar weet niets meer van hem. (wil iemand die misschien spelen?). Verder heeft ze in de stad veel vrienden.
    extra : Ze is een dj en best bekend in de stad. Maar verder dan dat ook niet.

    [ bericht aangepast op 12 nov 2011 - 12:07 ]


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    heeeeeeuj realistisch *O*
    Finally (cat)

    Rol: Lid vriendengroepje
    Volledige naam: Hayleigh Dainton
    Leeftijd: 19
    Geslacht: Vrouwlijk
    Uiterlijk:


    Relaties:Ze heeft een oudere broer Milo. Haar ouders zijn gescheiden toen ze nog klein was, en haar vader heeft ze daarna nooit meer gezien. Ze heeft een goede band met haar mama [à]

    [ bericht aangepast op 12 nov 2011 - 12:30 ]


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.